Moi!
Varovaisesti täällä myös kirjoittelen, ehkä myöhemmin voi tietoja lisäillä etusivulle.
Lähinnä varovaisesti sen takia, että raskaus on yllätys, mahdollinen isäkään ei vielä tiedä koska asuu toisella paikkakunnalla, enkä ole vielä päässyt kertomaan. Kohta neljä vuotiaan lapsen yh olen jo valmiiksi ja en ole ihan varma miten jaksaisin jos tämänkään isä ei pitäisi mitään yhteyksiä. Toisaalta myös olen toivonut, että seuraava lapsi syntyisi kokonaiseen perheeseen tai ihan vähintään isä olisi mukana lapsen elämässä. Toki ei sitä ikinä tiedä vaikka olisi "kokonainen" perhe miten siinä tulisi käymään, mutta kuitenkin.
En oikein tiedä voinko tänne vielä tulla näistä asioista puhumaan kun ihan täyttä varmuutta ei ole asioista, vaikkakin joka päivä alkaa tulemaan varmempi olo etten mitään muuta ratkaisua pysty tekemään.
Laskettuaika olisi 14.5. eli nyt mennään jossain 5+2? tai jotain
Noo toisaalta oon käynyt ostamassa jo raskausajan vitamiinit, varannut neuvola ajan 30.9., lopettelen lääkitystä ja vaikka mitä
Kahdelle ystävällekin olen kertonut kun ei ole ollut edes sitä miestä kenelle näitä puhuisi.
Maanantaina tein testin ja samantien pärähti tosi vahva viiva. Vähän aiemmin alkoi jo olot, mutten halunnut uskoa kroppaa
Kylmä on ihan jatkuvasti, mahaa vihloo ja nippailee, tissit on kipeet ja maitomössöä tulee ehkä kuusi tippaa edellisen puolen tipan sijasta
, etovaoksetus olo ollut välillä turhankin paljon mutten oo kertaakaan oksentanut, tänään on vaan vähän etonut mut ruokakaupassakin pysty käymään aika normisti, muistikin on tooosi hyvä, hermot menee helpommin, päänsärky, itkettää vähän turhankin helposti välillä ja joka päivä tarvis päikkärit.
Edellisestä kun ei ollut oikein muita oloja kuin järkyttävä mahakipu, ällötyksiä ei ollut koko raskausaikana kun ehkä kerran tai kaks ja nekin vasta lopussa.
Lääkkeiden vähentämisestä johtuvat sivuoireet on tänään helpottanu ja sen kyllä huomaa jo melkein kaikissa oireissakin että varmasti tää lopettaminen tekee oman osansa olojen pahenemiselle. Josko viikon päästä viimestään vois lopettaa kokonaan
Viime raskaudessa lihoin 30kg ja nyt on onneks vaan vähän paino vähentyny. Nyt painan muutaman kilon vähemmän kuin viime raskauden alussa. Sen puolesta noi etomiset on tervettulleita niin pystyy paremmin hillitseen itseensä
Onneksi oppi kantapään kautta ja en todellakaan päästä itseäni enää siihen kuntoon.
Ja joo yritin hillitä itseäni etten vielä kirjoittaisi tänne ja jos kirjoittaisin niin maltilla, mutta..
multis 5+2