Hei vaan, pitkästä aikaa! Alkuun onnea uusille plussanneille ja poksujille ja pahoittelut menetyksiä kokeneille ja rutkasti voimia vuotelijoille, toivottavasti kaikki sujuu kuitenkin hyvin.:hug:
Mitäs minusta? Lukemassa olen käynyt edelleen päivittäin, mutta töissä on niin HC meininki, etten ole ehtinyt/jaksanut kirjoitella. Tänään on vihdoin käyty ar-ultrassa ja nyt uskaltanee labra-ajankin varata seulontakokeisiin.
Ja ilmoittaudunpa nyt virallisesti listalle, jos terp -kiltti voisi lisätä:
7.5.2015/-Hilla-/32/1./KOS/
Ultrassa pieni pötkylä jo vilkkaasti heilutteli jalkojen ja käsien alkujaan, oli kyllä niin liikkis!:heart: Vastaanotolta kun poistuin, onnen kyyneleethän siinä pääsi, viimeksi kun näille viikoille asti en ehtinyt..
Melko oireetonta meno on ollut koko ajan, etovuus ja ällötys valtaa olon iltaisin, mutta aamuisin olo on hieno. Rintamus aristaa, janottaa ja vatsan turvotus on jo sitä luokkaa kun olisi muutama viikko enemmänkin plakkarissa. Niin ja ummetus, sen oireen antaisin pois! Mutta siinäpä nuo. Olo on kyllä kaikenkaikkiaan hyvä ja itse jo voin nauttia tästä raskausajasta. Toivottavasti helpohkona menisi jatkossakin.
Neuvolassa kävin alkuviikosta ja eihän siellä edelleenkään mitään tapahtunut (verenpaine ja hemoglobiini otettiin). Juteltiin mukavia (kiva täti kylläkin!) ja kun kerroin kysyttäessä vähäisestä oireilusta, täti sanoi, että hän on synnyttänyt kolme tervettä poikaa ilman raskausoireita. Mitä tästä opimme: jos teillä ei ole oireita, älkää sitä murehtiko, älkääkä niitä itsellenne toivo varmistelun vuoksi. Jos on hyvä olo, niin hienoa, nauttikaa! Kuten ollaan jo luettu, oireet voi valitettavasti hyvinkin jatkua, vaikka raskaus olisikin mennyt kesken. Joten oireet/oireettomuus ei ole tae mistään.
Tämä päivä siis jotenkin toi helpotusta itselleni, nyt uskallan hiukan enemmän ajatella seuraavia viikkoja, tähän asti kun olen elänyt vahvasti päivästä toiseen. Odotan jo kovasti nt-ultra-aikaa ja sitä että näkisi Tyypin uudelleen. :heart:
Niin ja mieliteoista: kylmää kinkkua suoraan paketista kera sinapin! Jam! Mies kantaa niska vääränä kinkkua kotiin, sillä sitä kuluu!
Hilla ja Tyyppi 9+1