Toukokuun lapsettomuushoidot!

Kai se on taas lähettävä päivystykseen naikkarille :/ Viime sunnuntaina kävin kun turvotus ja kivut yltyivät. 5h odottelun ja kokeiden jälkeen passittivat kotiin. Munasarjat oli isohkot(kuten kuuluikin olla) ja hieman oli vatsaontelossa nestettä. Verikokeet oli ok. No sit se turvotus ja kivut hävis melkein kokonaan, mut nyt taas tuli takas. Olo on hiton tukala. Kävellessä koskee alamahaan ja ylämahaa kiristää. Tuntuu, että happi ei kulje ja ahdistaa. Mikähän mun mahaa vaivaa? Kunhan mies tulee töistä niin näytille kai se on mentävä. On tää piinailu sitten kamalaa. Miks ei olis sellasta pikatestiä, että näkis heti siirron jälkeen kiinnittyykö se :) Odotukset ehtii kuitenkin nousta aika korkealle tämän kahden viikon aikana ja vaikka olis kuinka pessimistinen tahansa niin pettymys on valtava. Vielä muutama päivä... Ilmottelen sit kun tulen naikkarilta...jos tulen.
 
Nipsu74
Hei!

Siirto on nyt sitten takana, melkoisen jännitysnäytelmän jälkeen..
Eilinen soitto klinikalle toi viestin, että vain 1 munasolu oli hedelmöittynyt 11 munasolusta.
Tänä aamuna soitin uudestaan, että onko munasolu lähtenyt jakautumaan ja yllätys yllätys: tuon yhden lisäksi oli toinenkin munasolu hedelmöittynyt. Ja molemmat olivat 4-soluisia.
Toinen siirrettiin tänään kohtuun ja toinen meni pakkaseen...

Nyt se alkaa sitten todellinen piinailu!
Tsemppiä kaikille ja aurinkoista kesäkuuta!
 
Piinistelijät:
Kipinä, IVF, siirto 30.4, pp11(menkat)

maariaa, PAS, siirto 3.5, pp14(nega)

ST78, PAS, siirtoa ei tehty

Salamanteri, PAS, siirtoa ei tehty

MM, PAS, siirto 10.5, pp16(nega)

Anni, IVF/ICSI, siirto 12.5, testi 26.5, pp14(nega)

Endorfiini, IVF, siirto 15.5, pp8(menkat)

pikkuenkeli, IVF, siirto 19.5, kp31/31, pp15

CarnevalGirl, IVF, siirto 24.5, veritesti 5.6, pp10

pikku myy, IVF, siirto 24.5, veritesti 7.6, pp10

Siru, IVF, siirto 26.5, testi 10.6, pp8

nipsu74, IVF, siirto 2.6, kp25, pp1

mimoniandra, 10.5 SSG, kp29/26

ma-mi, IVF, Gonal-f 20.5, punktio 2.6, kp20

Unelma, IVF,

maruska, IVF, piikitys 31.5, punktio vko 23, siirto vko 24

Me myös, IVF, ultra vko 18, 2 ultraa vko 19, punktio/siirto vko 20

minnihiiri, terolut, seuraavaan kiertoon clomifen kp3-7


Toukokuun tulosten yhteenveto: 0/18 plussaa ja 7/18 negaa ja 11/18 ?.
 
ma-mi harmaana
Hei pitkästä aikaa. Toukouu ei tuonut meille mitään, mutta jospa kesäkuu.
Kirjoitan kuulumiset tähän ensin ja sit kesäkuisiin.

PASissa, jonka piti olla toukokuun puolessavälissä, yksikään kuudesta alkiosta ei selvinnyt sulatuksesta.

Alotettiin heti uusi ivf perään ja saatiin vaivaiset 3 solua, joista yllätyksekseni kaksi oli hedelmöittynyt hienosti. Nyt jännään huomista biologin soittoa. Mutta kuten hänkin sanoi, että tarvitaan vain yksi alkio =)
 
On kyllä kieltämättä surullista katseltavaa tämä toukokuun pino.. Onneksi vielä monta kysymysmerkkiä, josko loput sitten plussaisivat, toivotaan ainakan!! Eihän se justiinsa meidän kohdalle voi sattua, että tilastot heittää häränpyllyä!!!!!!!
Täällä ollaan (vasta nyt..) selviydytty karseasta pettymyksestä ja noustu taas jaloilleen. Itkemisessä menikin sitten eka viikko. Mietiskelin tuossa yhtenä päivänä niitä jotka ovat jo useita vuosia yrittäneet ja hoitoja vinopino takana, miten he jaksavat?! Minusta ei varmaan siihen olisi, jotenkin jo tämä eka pettymys oli jo niin raastava että vanheninkin varmaan 10 vuotta! :headwall: Vahvoja naisia (ja miehiä!) täytyvät olla!!
Nyt kesästä nauttimaan ja ajatukset vaihdetaan raskaustesteistä ja -oireista auringon ottoon ja kylmään siideriin!! :p
Lämmintä kesää kaikille ja tsemppiä heille jotka eivät ole vielä testailleet!!!!
Osan porukan kanssa tavataan varmaankin sitten syksyn pinoissa!
 
Ikävää jatkaa negatiivista toukokuun pinoa, mut menkat alkoi tänää :'(
Eli se siitä sitten meidänkin kohdalta. Ens kuussa PAS eli siirryn heinäkuun pinoon! Kyllä #&%?$!* ja rankasti, aamulla tuli itkut, nyt maistuu bisse ja punkku, toivon kaikkee hyvää vielä piinaileville!!!
 
Piinistelijät:
Kipinä, IVF, siirto 30.4, pp11(menkat)

maariaa, PAS, siirto 3.5, pp14(nega)

ST78, PAS, siirtoa ei tehty

Salamanteri, PAS, siirtoa ei tehty

MM, PAS, siirto 10.5, pp16(nega)

Anni, IVF/ICSI, siirto 12.5, testi 26.5, pp14(nega)

Endorfiini, IVF, siirto 15.5, pp8(menkat)

pikkuenkeli, IVF, siirto 19.5, kp31/31, pp15(menkat)

CarnevalGirl, IVF, siirto 24.5, veritesti 5.6, pp12

pikku myy, IVF, siirto 24.5, veritesti 7.6, pp12

Siru, IVF, siirto 26.5, testi 10.6, pp10

nipsu74, IVF, siirto 2.6, kp25, pp3

mimoniandra, 10.5 SSG, kp31/26

ma-mi, IVF, punktio 2.6, kp22

Unelma, IVF,

maruska, IVF, piikitys 31.5, punktio vko 23, siirto vko 24

Me myös, IVF, ultra vko 18, 2 ultraa vko 19, punktio/siirto vko 20

minnihiiri, terolut, seuraavaan kiertoon clomifen kp3-7


Toukokuun tulosten yhteenveto: 0/18 plussaa ja 7/18 negaa ja 11/18 ?.
 
Tähän toukokuun listalle kai minäkin nyt kuulun, kun eka inssi tehtiin 26.6. Nyt menossa 26 kp ja vielä jännitellään.

Onko muilla inssiläisillä ollut mitään oireita inssin jälkeen?
Minulla 5 pv:n jälkeen nipistelyä alavatsassa, jatkui useita päiviä. Kun nipistely loppui, alkoi pahoinvointi, kuvotti , mutta en ole oksentanut - tämä jatkuu vieläkin ja tulee aalloilttain. Voiko paha olo johtua alkukierrossa käytetyistä hormooneista (clomit + gonal-f + pregnyl)? Nyt on lisäksi rinnatkin tulleet kipeiksi...
Kertokaahan kokemuksistanne :)

Varovaisen toiveikkaasti ens viikonloppua odotellen...

Honey
 
Voi harmi kaikille neganneille! Itku oli tulla kun luin että lista vain jatkuu...... :snotty: :snotty: Itse vielä piinailen. Rinnat ei ole enään arat ja oireita ei mitään mikä vois kertoa iloisia uutisia. Eilen ja tänään on jomottanut alaselkää aivan kuin menkkoja ennen :headwall: :headwall: :headwall: Tänään tuli vielä alavatsakipu lisäksi, voi pa.. \|O \|O . Niin että jos ei ihmeitä tapahdu liityn siideri ja viini kerhoon kesän ajaksi! Täytyy vielä odottaa lauantaihin ja tehdä testi jos ei menkat ala ja jos alkaa niin tämä tyttö ottaa kunnon kännit!!!!!!!
 
Piinistelijät:
Kipinä, IVF, siirto 30.4, pp11(menkat)

maariaa, PAS, siirto 3.5, pp14(nega)

ST78, PAS, siirtoa ei tehty

Salamanteri, PAS, siirtoa ei tehty

MM, PAS, siirto 10.5, pp16(nega)

Anni, IVF/ICSI, siirto 12.5, testi 26.5, pp14(nega)

Endorfiini, IVF, siirto 15.5, pp8(menkat)

pikkuenkeli, IVF, siirto 19.5, kp31/31, pp15(menkat)

CarnevalGirl, IVF, siirto 24.5, veritesti 5.6, pp14

pikku myy, IVF, siirto 24.5, veritesti 7.6, pp14

Siru, IVF, siirto 26.5, testi 10.6, pp12

Honey, IUI 26.5, pp12

nipsu74, IVF, siirto 2.6, kp27, pp5

mimoniandra, 10.5 SSG, kp33/26

ma-mi, IVF, punktio 2.6, kp24

Unelma, IVF,

maruska, IVF, piikitys 31.5, punktio vko 23, siirto vko 24

Me myös, IVF, ultra vko 18, 2 ultraa vko 19, punktio/siirto vko 20

minnihiiri, terolut, seuraavaan kiertoon clomifen kp3-7


Toukokuun tulosten yhteenveto: 0/19 plussaa ja 7/19 negaa ja 12/19 ?.
 
ma-mi harmaana
Vaikka piti siirtyä jo kesäkuisiin, niin tässä tilanteemme.

Punktiossa saatiin 3 solua, joista kaksi jaksoi hienoiksi 8-soluisiksi. Toinen siirrettiin ja toinen pakastettiin, koska kaksosraskauden riski olis kuulemma 25% eikä sitä haluta ottaa.

Veritesti on jo pp10 ja tänään menossa pp2. Siis 20% piinailusta takana.
:kieh:
 
Hei vaan kaikki! Kävin tänään ultrassa ja muniksia löytyi kymmenen, lääkärin mukaan ihan hyvä satsi ja varmaan kasvaa vielä.Piikittelyä jatkuu vielä sunnuntaihin ainakin ja ensviikolla olis sitten se punktio.
Nämä piikittelyt tosiaan turvottaa mua ja koko ajan on etova olo kera järkyttävän väsymyksen, onko muillakin samoja oireita? Onneksi ei ole mitään kummempaa menoa, saan vain levätä ja turvota rauhassa ;)
Aurinkoa kaikille B)
 
Minulla kanssa piikittely turvotti ja viimeisinä päivinä oli alavatsa kipeäkin. Nyt vielä piinailen.
Eilinen vatsakipu on onneksi hellittänyt mutta alaselkä on vielä kipeä ja selvästi vasemmalta puolelta. Onko muilla ollut selkäkipua ?Rinnat ei ole kipeät, niin että pelkään edelleen "tädin" vierailua......
 
Salamanteri
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.06.2006 klo 19:53 Pikku myy kirjoitti:
Taidan joutuu elokuun hoitoihin sittenkin ku mun pas ajoittuis just niille viikoille ku Hgin väestöliitos ei oo labra auki :'( :'( :'(
On tää nii #&%?$!*Ä!!!
Samma sak täällä.... kesäkuu menee ohi matkan takia, heinäkuun samasta syystä. Mutta elokuussa tsempataan ja vedetään plussat, eikös joo! Kerätään koko kesä voimia!!!!!
 
Piinistelijät:
Kipinä, IVF, siirto 30.4, pp11(menkat)

maariaa, PAS, siirto 3.5, pp14(nega)

ST78, PAS, siirtoa ei tehty

Salamanteri, PAS, siirtoa ei tehty

MM, PAS, siirto 10.5, pp16(nega)

Anni, IVF/ICSI, siirto 12.5, testi 26.5, pp14(nega)

Endorfiini, IVF, siirto 15.5, pp8(menkat)

pikkuenkeli, IVF, siirto 19.5, kp31/31, pp15(menkat)

CarnevalGirl, IVF, siirto 24.5, veritesti 5.6, pp16

pikku myy, IVF, siirto 24.5, veritesti 7.6, pp10(menkat

Siru, IVF, siirto 26.5, testi 10.6, pp14

Honey, IUI 26.5, pp14

nipsu74, IVF, siirto 2.6, kp29, pp7

ma-mi, IVF, siirto 4.6, kp25, pp4

mimoniandra, 10.5 SSG, kp35/26

Unelma, IVF,

maruska, IVF, piikitys 31.5, punktio vko 24/siirto

Me myös, IVF, ultra vko 18, 2 ultraa vko 19, punktio/siirto vko 20

minnihiiri, terolut, seuraavaan kiertoon clomifen kp3-7


Toukokuun tulosten yhteenveto: 0/19 plussaa ja 7/19 negaa ja 12/19 ?.<br><br>
 
no niin, nyt sitten minäkin siirryn siiderilinjalle kesäksi.
14pp testi negaa ja menkat alkoivat julmettujen kipujen kera. :'( Koitetaan inssiä uudelleen kesälomien jälkeen....

Onnea matkaan kaikille vielä piinaijoille.

Honey
 
Hei kaikki!
Kävin sitten perjantaina ultrassa ja niitä muniksia olikin yhdeksän, onko se sitten tarpeeksi, en saanut varmaa vastausta lääkäriltä... no kuitenkin
punktio on 14 päivä ja siirto perjantaina 16 päivä. Tänään illalla pitäisi pistää irroituspiikki ja se mulla vähän pelottaa. Tämä koko prosessi on ollut mulla tosi pitkä, 16 pitkää vuotta ole haaveillut 17 vuotiaalle esikoiselleni pikkusiskoa tai-veljeä ja kestänyt kaikenlaisia tutkimuksia,taukoja, pettymyksiä, parisuhdekriisejä, itkuja itkujen päälle ja pieniä toivon pilkahduksiakin. Hoidot eivät jatku enää meidän kohdaltamme tämän jälkeen vaikka mahdollisuus olisikin tai siltä se nyt tuntuu, tää on ollu niin rankkaa. Pitäkää peukut ja varpaat pystyssä, että meillä onnistais ja mekin saisimme pienen kevätvauvan :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.06.2006 klo 12:28 maruska kirjoitti:
Hei kaikki!
Kävin sitten perjantaina ultrassa ja niitä muniksia olikin yhdeksän, onko se sitten tarpeeksi, en saanut varmaa vastausta lääkäriltä... no kuitenkin
punktio on 14 päivä ja siirto perjantaina 16 päivä. Tänään illalla pitäisi pistää irroituspiikki ja se mulla vähän pelottaa. Tämä koko prosessi on ollut mulla tosi pitkä, 16 pitkää vuotta ole haaveillut 17 vuotiaalle esikoiselleni pikkusiskoa tai-veljeä ja kestänyt kaikenlaisia tutkimuksia,taukoja, pettymyksiä, parisuhdekriisejä, itkuja itkujen päälle ja pieniä toivon pilkahduksiakin. Hoidot eivät jatku enää meidän kohdaltamme tämän jälkeen vaikka mahdollisuus olisikin tai siltä se nyt tuntuu, tää on ollu niin rankkaa. Pitäkää peukut ja varpaat pystyssä, että meillä onnistais ja mekin saisimme pienen kevätvauvan :heart:
onnea ja toiovmuksen pirskahduksia, peukut pystyssä!!! :hug:
 
Hei kaikki kanssa sisaret!

Tein la 10.6 testin ja unisilla silmillä en ollut uskoa sitä todeksi, mutta kyllä siinä näkyi pieni haalea viiva!!!!!!! Mieheni kanssa sitä ihmettelimme ja vieläkin tuntuu uskomattomalle että onko se totta. Nyt on vain täytynyt laittaa "jäitä hattuun" ja ottaa rauhallisesti. Menen keskiviikkona veritestiin ja katsotaan mitä se sanoo. Ei ole ollut mitäään ns.oireita, ainoastaan alavatsa ollut kireä ja siellä painon tunnetta. Klinikan kätilö kyllä lohdutti minua että ei kaikille tule oireita. Voi kun tämä nyt onnistuisi.
 
mom of two
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.06.2006 klo 18:33 Siru kirjoitti:
Hei kaikki kanssa sisaret!

Tein la 10.6 testin ja unisilla silmillä en ollut uskoa sitä todeksi, mutta kyllä siinä näkyi pieni haalea viiva!!!!!!! Mieheni kanssa sitä ihmettelimme ja vieläkin tuntuu uskomattomalle että onko se totta. Nyt on vain täytynyt laittaa "jäitä hattuun" ja ottaa rauhallisesti. Menen keskiviikkona veritestiin ja katsotaan mitä se sanoo. Ei ole ollut mitäään ns.oireita, ainoastaan alavatsa ollut kireä ja siellä painon tunnetta. Klinikan kätilö kyllä lohdutti minua että ei kaikille tule oireita. Voi kun tämä nyt onnistuisi.
:hug: Peukut on teille täällä pystyssä!!! Ja mun raskaudet on aina eka näkyny haaleena viivana.... :wave:
 
Moi vaan kaikille! Olin 10pv sairaalassa ja kirjoitan myöhemmin tarkemman selostuksen. Eilen tulin kotiin ja olen edelleenkin todella kipeänä. Mulle tuli siis pahemman luokan hyperi ja se on edelleen päällä...mut kerron sit lisää kunhan jaksan.

Mutta, mutta sairaalassa tehtiin siis verikoe pp10 ja se oli 54 ja sit pp12 se oli 124 ja nousi koko ajan. Eli siis raskaana olen =) Raskaus se olikin, mikä sen hyperin aiheutti ja siksi se on näin rankka. Olen pahoillani neganneiden puolesta :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.06.2006 klo 09:49 CarnevalGirl kirjoitti:
Mutta, mutta sairaalassa tehtiin siis verikoe pp10 ja se oli 54 ja sit pp12 se oli 124 ja nousi koko ajan. Eli siis raskaana olen =) Raskaus se olikin, mikä sen hyperin aiheutti ja siksi se on näin rankka. Olen pahoillani neganneiden puolesta :(
Huisisti onnea!!! :flower: Toivottavasti kaikki nyt jatkuu paremmin ja alat toipua. Jään odottelemaan kuulumisia...
 
Paljon onnea CarnevalGirl!!!!

Saan veritestien tulokset vasta torstaina, eli jännään nyt kovasti mitä se sanoo. Olemme aika lähellä samoja päiviä niinpä olisi kiva kuulla onko sinulla mitään oireita. Itselläni ei juurikaan ja se vähän huolestuttaa.
 

Yhteistyössä