Toukokuun inssipino

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 14:45 Tiina kirjoitti:
pupuvaimo pitikö sinun mennä inssiin jos piti niin aiotko nyt kysyä että mites nyt toimit että pääsetkö kuitenkin inssiin :hug:
Maanantaina kp 10 lääkäri sanoi ettei inssiä tehdä koska ovis oli jo, luomuna kehotti varmuuden vuoksi vielä pupuilemaan.. Eli ei inssiä :ashamed: haen vielä tänään apteekista muutaman ovistestin lisää, veikkaan että tänään napsahtaa tasavahvat eilisestä testistä päätellen. Eli viikonlopulle menisi kun lopetin piikityksenkin jo sunnuntaina :ashamed:
 
Just joo, tein Clearbluen digitaalisella ovistestillä justiin äsken testin, ja + paukahti. Se siitä lääkärin lausumasta että ovis oli jo 7 päivää sitten :ashamed: Ei kai tämä testi valehtele? tänään kuitenkin kp 14
 
uskoisin että ovis testi näyttää oikein ihmisiä ne lääkäritkin on ja voivat erehtyä meillä oli tänään inssi toinen lääkäri silloin kun suunniteltiin tämän päivän issiä niin sanoi että tarkistetaan follien koko ja määrä no tämän päiväinen lääkäri ei tarkistanut eli jos nyt plussataan niin saattaa olla että vauvoja olis 1-3 kpl jännitystä elämään
joku kyseli noista tauoista meillä kun esikoista yritettiin niin oli että kaksi kertaa ja tauko kuukausi kun on kuitenkin omakin kierto ettei lääkkeet kokonaan sekoita silloin lähti taukokuukauden jälkeen :)
 
niin hullua kun tämä on niin eilen oli pakko inssin jälkeen käydä katsomassa vauvalaskurilla että mihin se laskettu aika osuis sen laskurin mukaan just mun syntymäpäivälle hullua mutta jotenkin tuntui vaan että haluaa tietää :ashamed:
 
Riksu82
Sunnuntai huomenet!

Ihme yö takana.. Nukuin kokonaiset kolme tuntia ja sit viiden jälkeen herätys ja töihin! Välillä oli kuuma ja välillä sattu munasarjaan, nälkäkin iski keskellä yötä... Kai mä stressaan sitä testin tekoa. Torstaina ajattelin sen sitten tehdä. Sillon ois pp 14 vai 15...

Mitäs muille kuuluu? Eikö kellään oo lupaavia oireita? =)
 
Mulla on ollut oireita rintakivuista kamlaan pahoinvointiin. Tehtiin testi pp9 ja oli negatiivinen ja tehdään toinen huomenaamulla, kierron alkupäivä. Eilen alkoi tuntua siltä kuin kuukautiset alkaisi ja tänään on aikamoisia kramppeja. En kuitenkaan vuoda tai muuta vastaavaa, eikä ole edes migreeniä kuten yleensä ennen kuukutisia ja niiden aikaan. Nyt vain sitten rukoillaan, että jää vain krampeiksi. Vieläkin on kyllä paha olo ja kovakin välillä.
Onnea odottelijoille.
 
pp3 mahaa turvottaa selkää jomottaa ja oksettaa saas nähdä miten käy ei jotenkin viimekertaisen jälkeen jaksa uskoa että plussaisin olihan oireita silloinkin ja kuitenkin negatiivinen tuli no pitänee ajatella kuitenkin että jos se vaikka kuitenkin lähtis
 
satunnainen kulkija
Tervehdys kaikille!!!

Ja ihan ekana, isosti :hug: kaikille, miten voi olla mahdollista että ei plussan plussaa??!!! No, toivotaan kuitenkin että joku puhaltaisi plussatuulia tähänkin pinoon!!

Omaan napaan: tänään pp10, kp 25/25-29. Vähän on menkkaoloja, vatsassa "viiltelee", rinnat on välillä arat jne. Navan seudulla sellaista ihmeellistä juilintaa, jatkunut melkein koko ajan inssin jälkeen. Ensin ajattelin että johtuu ehkä irrotuspiikistä, mutta tuskin se näin kauaa jatkuisi. Lämmöt edelleen noin 0,5 astetta koholla. Fyysisesti ei raskausoireita ja minä vaan tiedän että täti kurvaa tilanteeseen tämän viikon aikana :'( No, ei sitten muuta kun uusintaa kesäkuussa!

Toivotaan että edes jollakin tärppäis =)

Iloista viikonalkua kaikille ja tsemppiä!!!
 
Tuli tänä aamuna negatiivinen ja olo kovasti on sellainen että kuukautiset alkaa lähipäivinä. Pahaolo kyllä vain jatkuu. Epänormaalia mulle. En ole nyt hormoonikuurille, mutta mahtaako ne vielä vaikuttaa viimeviikolta?
 
satunnainen kulkija
Tervehdys Hobelix!

Mulla on ainakin ollut nyt nämä kaksi hormoonikiertoa oikeastaan joka päiväistä tämä pieni pahoinvointi! Oon meinannu monesti jo hermoni menettää tähän kun joka päivä on "ällötyskohtauksia". Ja tätä on jatkunut nyt jo siis kaksi kiertoa, enää en osaa ajatella sitä minään raskausoireena. Toivotaan että se sinulle merkitsisi raskautta, me kun kaikki kuitenkin erilailla reagoidaan hormooneihin!!

Tsemppiä!! :hug:
 
Riksu82
Satunnainen kulkija: Koskas meinaat testata?

Itselläni pp 14 tulee keskiviikkona ja silloin ajattelin testata... Saapahan sitten varata heti uuden inssiajan, jos vaikka ehtis vielä ennen kesätaukoa.. Kuinka nopeasti teillä on menkat alkaneet, kun olette lopettaneet luget?
 
satunnainen kulkija
Riksu82: oon ajatellu nyt vaan odotella niitä menkkoja, MUTTA... itseni tuntien tiedän että jos ei menkkoja kuulu, niin viimeistään torstaina löydän itseni testaamasta :LOL: silloin on siis pp 13 ja kp 28! Jotenkin vaan oon ihan varma että menkat tulee kyllä :'( Oireita ei raskautumiseen päin ole, normaalit menkkaolot, joskin vähemmässä määrin, mutta kuitenkin!

Onko sulla oireita??
 
Sienna74
Heips,

minäkään en ole vielä testannut. Ensiksi ajattelin, etten testaakaan. Mitäs sitä turhia, menkat alkaa jos alkaa... Nyt kuitenkin tuntuu, että jos kipaisis apteekissa niin vois huomenaamulla testata. Silloin ois pp 13/kp 28. Mikäli nega pätkähtää niin syksyllä sitten yritetään inssiä vielä kerran tai kaksi ja sitten ivf-hoitoon.... Ihana, kun pääsee näistä lääkkeistä eroon vähäksi aikaa.
 
satunnainen kulkija
Sienna74: mä oon ihan samanlainen, joka kerta mä päätän että nyt mä en kyllä testaa, menkat tulee jos on tullakseen ja sit kuitenkin aina löydän itteni testaamasta :D Mutta suotakoon se meille =) Ja suotakoon myös vihdosta viimein niitä plussia tähän pinoon!!!!

Ja muistahan tulla HETI kertomaan miten kävi!!! Onko muuten oireita??
 
Sienna74
Ei ole oireita eikä lämpökään koholla. Pitäisikö sen muuten olla koholla jo ennen testausta, mikäli olisi raskaana? Oireettomuudesta olen päätellyt ettei tärpännyt tälläkään kertaa. On se vaan niin kummallista...
 
satunnainen kulkija
AAARRRGGHHH, kirjotin viestin ja sitten se häipy jonnekkin bittiavaruuteen, ¤%#& näitä tietokoneita :kieh:

Ja purkauksen jälkeen asiaan =)

Muistaisin Sienna lukeneeni joskus netistä jostain että kun munasolu irtoaa, lämmöt kohoo sen noin 0,5 astetta ja laskee kun kuukautiset alkaa. Sitä en tiedä missä vaiheessa laskevat ja pysyykö ylhäällä satavarmasti jos on raskautunut, ota näistä kaikista nyt selvää!! Mä oon ainakin jo niin pihalla kaikesta että en enää tiedä mitä uskoa ja mitä ei! Itellä (ainakin vielä eilen illalla) oli lämmöt koholla sen noin 0,5 astetta, menkkojen pitäis alkaa parin kolmen päivän sisällä! Saapas nähdä, raskautumiseen en usko koska oireita on pyöreä 0!¨

Ihmeellistä ja kummallista tää kyllä on! Hermo menee ja suru on puserossa! Tuntuu että joka viikko kuulee lähipiiristä vauva uutisia ja itellä tyhjän sylin kipu kasvaa vaan! On tää NIIN väärin!
 
niin, noista lämmöistä en tiedä, mutta kun minä sen yhden ainoan kerran olen raskautunut (ja siitäkin km) niin mulla oli ihan sellainen olo kun ennen menkkojakin. Muistan hyvin, kuinka sanoin epätoivoisena miehelleni, etä "taas menkat tulossa! ei tää onnistu ikinä!" Alavatsakipuja oli monta päivää ennen kp27 (norm.kp25-32) ja samoin alaselkäkipuja. Ärsytti ja turvotti. Joka vessareissulla sai kytätä mahd verta. Testit näytti haamuja vielä tässäkin vaiheessa monta päivää. en siis voinut olla varma johtuiko syödyistä tai piikitetyistä hormoneista.Mutta oli siis plussa. nyt pp5 ja alaselkä koko ajan kipeä ja alavatsaakin kipristelee. Eli näistä oireista en ainakaan päättele mitään :( Ainoo varmana pitämäni oire on sen lisäks ettei menkkoja kuulu on rintojen massiivinen turpoaminen. Ja nyt on ainakin vielä ihan omaa kokoa, eikä edes arat!!mutta toivotaan nyt niitä PLUSSIA!!!
 
SEE
Omaa napaa vaan:No mä olen nyt tikutellut ovista viikonlopuna ajan. Sunnuntaina tuli melkein yhtä paksu viiva kuin testi-ikkunassa.Tänään oli lääkäri joka katsoi että follit oli kasvaneet , toinen oli jo 24mm ja toinen 20mm, limis oli 12mm joten kaikki näyttää hyvälle. Puhjenneet eivät olleet vielä joten sain varmuuden vuoksi Pregnylin jonka tänään siis pistin, lääkäri kyllä uskoi että ovuloisin kyllä ilmankin, mutta pyysin itse sitä varmuuden vuoksi. Joten nyt sitten kotihommia kovasti koska inssiä ei voida tehdä labrahoitajan ollessa kesälomalla.

Tsemppiä kaikille!!
 
Itse aloitan luget tänään, löysin onneksi vanhan reseptin jossa paketti saamatta =) Ovistesti oli siis positiivinen pe ja la, vaikka lääkärin mukaan aikaisemman viikon maanantaina ovis oli jo mennyt :headwall: Lääkärin perusti kantansa siihen että viakka folleja näkyi (2 x 9 mm ja 12 mm) limakalvo ei ollut 3-kerroksinen kp 10 jolloin ultra siis oli. No, digitaalisella ovistestillä plussailin kuitenkin kp 14-15, joten luget siis tänään kp 17 :wave: Onneksi ollaan oltu ahkeria.. *huh* Ei noihin lääkäreihin siis voi aina luottaa :xmas:
 
Sienna74
Huomenta,

tein sitten aamulla pp13 Aconin herkän kasettitestin. Siihen ilmestyi haamuplussa! Siis selvästi erottui kaksi viivaa, tosin tuo toinen oli haalea. Se on kyllä ensimmäinen kerta, kun minun tekemiin testeihin on muita viivoja ilmestynyt. Nyt vaan ei vielä osaa oikein riemuita, jos se vaikka siitä katoaa... Pitää huomenna tehdä toinen ja jos se jatkuu niin käydä sitten vaikka verikokeessa.
 

Yhteistyössä