vierailija
Mikä vimma sulla on? Tottakai se on siellå se asuu siellä se on sen koti.Jukka on pitkä, avokki lyhyt. Siinä heijastuksessa näkyy lyhyt ihminen. Melkein hukkuu sohvaan.
Mikä vimma sulla on? Tottakai se on siellå se asuu siellä se on sen koti.Jukka on pitkä, avokki lyhyt. Siinä heijastuksessa näkyy lyhyt ihminen. Melkein hukkuu sohvaan.
Eipä tarvitse. Onneksi täällä on muutama muukin, jolla on silmät päässä.Vastaile nyt vielä itsellesi
Täällä ei ainakaan intoilla kn keikasta. Tervetuloa!Onks missään palstalla nyt mitään muuta kuin K:n keikan odotusta? Itse ei asia kiinnosta lainkaan, niin en jaksa intoilla.
En ottanutkaan varsinaisesti siihen kantaa vaan siihen onko nämä näkymiset vahinkoja vai ei.Eihän K ole koskaan kieltänyt olevansa parisuhteessa, ei vaan halua puhua yksityisasioista julkisesti. Eli ei avopuolisoa ole koskaan varsinaisesti piiloteltu, ollut K:n mukana monissa tapahtumissa, osa crewta jne.
Irtoisko täältä jotain kuumistelua? Aikaisemmin oli juttua niistä Damianon kuvista. Ottaisin kyllä mielelläni B:nkin tällaisiin kuviin. Saisi reisiarkistoija lisää materiaalia arkistoihinsa.Täällä ei ainakaan intoilla kn keikasta. Tervetuloa!
Olet kompostissa. Ei täällä kukaan kiellä Kärtsän tyttöystävän olemassaoloa, meillä ei ole vaan mitään tarvetta tai halua jutella hänestä.Niin kauan jaksan, kun te kiellätte. Heijastuksessa on avokki. Sen kyllä tunnistaa siitä.
Krishän sillon vihjaili seuraavista kuvauksista, vai oliko se vaan sellaista toivetta tulevasta? Mutta mehän voidaan manifestoida kalsarikuvia joksuista. Mä haluan Janista tollasia myös, mutta sen kanssa ei vissiin millään kirjalla voi peitellä kalleuksia.Irtoisko täältä jotain kuumistelua? Aikaisemmin oli juttua niistä Damianon kuvista. Ottaisin kyllä mielelläni B:nkin tällaisiin kuviin. Saisi reisiarkistoija lisää materiaalia arkistoihinsa.
Mä olen niin rakastunut tanssija-Jesseen, että jopa Janin kallaudet ovat vähän päässeet unohtumaan. Olen yrittänyt tiirailla Jessen kalleuksia, mutta vähän huonolla menestyksellä.Krishän sillon vihjaili seuraavista kuvauksista, vai oliko se vaan sellaista toivetta tulevasta? Mutta mehän voidaan manifestoida kalsarikuvia joksuista. Mä haluan Janista tollasia myös, mutta sen kanssa ei vissiin millään kirjalla voi peitellä kalleuksia.
Mitenköhän höhlältä sä näytät päivittäin?Joo, taitaa olla just se kaksi päivää ikäeroa Oikeesti Damiano ois tosi hot mutta nää hiukset ja viikset aiheuttaa mussa vääränlaisia väristyksiä. Se pitkätukkavaihe oli upea.
Mun mielestä bojan on kiinnostavampi koska on jotenkin tavallisempi. Tykkään siitä että se voi olla kuvissa ja ylipäänsä esillä niissä kolmiraidoissaan ja erilaisissa huolittelemattomissa haivenissa (joista osa on äärimmäisen kuumia mutta sit joskus se on vaan kuin kuka tahansa amisjonne). Ja silti se on ihana! Damiano on julkisesti aina niin viimeisen päälle että sit sen koko charmi lähtee heti kun joku tietty juttu muuttuu, esim mun kohdalla ne hiukset. Bojan taas vaihtaa kolmiraidat piukempiin nöpötyshousuihin ja kostopitsiin, ja lennähtää lavalle seksijumalana. Se ei pelkää näyttää vähän höhlältä, mutta handlss täysin sen kuumisteluvaihteenkin.
JC:llä vain on normiaikuisen jutut.Heillä ainakaan ei ole suhdetta. Keskenään.
Ei sitä kukaan siitä huomannut. Jos edes oli hän.Edelleen jaksaa ihmetyttää Kn strategian tarkoitus. Vaietaan yksityiselämästä, vaikka fanit tietää avovaimosta ja tämä näkyy vähän väliä stooreissa ja kuvissa.
Ei tunnista. Oot sekaisin.Niin kauan jaksan, kun te kiellätte. Heijastuksessa on avokki. Sen kyllä tunnistaa siitä.
Oli keittiössä kun tota kuvattiin. Varma tieto.Mikä vimma sulla on? Tottakai se on siellå se asuu siellä se on sen koti.
Mä oon kyllä menossa, mutta en koe mitään tarvetta intoilla.Onks missään palstalla nyt mitään muuta kuin K:n keikan odotusta? Itse ei asia kiinnosta lainkaan, niin en jaksa intoilla.
Ite oot sokee.Ei tunnista. Oot sekaisin.
Aika epämiellyttäviä kuvia. Ei Bojanista tuollaisia.Irtoisko täältä jotain kuumistelua? Aikaisemmin oli juttua niistä Damianon kuvista. Ottaisin kyllä mielelläni B:nkin tällaisiin kuviin. Saisi reisiarkistoija lisää materiaalia arkistoihinsa.
JC vaikuttaa niin normaalilta ja täyspäiseltä joidenkin muiden rinnalla.JC:llä vain on normiaikuisen jutut.
Mikäs sinua vaivaa. Etkö ymmärtänyt edellistä viestiä ollenkaan. Siinä kehuttiin Bojania.Mitenköhän höhlältä sä näytät päivittäin?
Olihan silläkin jotain kun on pitänyt taukoa musiikinteosta ja keikoista. Ja lähti Joksujen lämppäriksi jotta voisi taas totutella esiintymään.JC vaikuttaa niin normaalilta ja täyspäiseltä joidenkin muiden rinnalla.
No ei kai ei-fanien mielestä varmaan olekaan.En jaksa uskoa tuon Bölen keikan olevan mitään erityistä. Siis muiden kuin hc-fanien mielestä.
Ehdottomasti!Kärtsästä myös.