vierailija
Kuka siis tarkoituksella suunnittelisi jonkun heijastusnäkymän?Haha, Kn stoorissa taas avokki vilahtaa heijastuksena tvssä. Ei nää voi olla vahinkoja.
Kuka siis tarkoituksella suunnittelisi jonkun heijastusnäkymän?Haha, Kn stoorissa taas avokki vilahtaa heijastuksena tvssä. Ei nää voi olla vahinkoja.
Mitä syytä olisi edes järjestää näyttäytymisiä. Kyllä hänen olemassaolonsa on tiedossa jo muutenkin.Kuka siis tarkoituksella suunnittelisi jonkun heijastusnäkymän?
Edelleen jaksaa ihmetyttää Kn strategian tarkoitus. Vaietaan yksityiselämästä, vaikka fanit tietää avovaimosta ja tämä näkyy vähän väliä stooreissa ja kuvissa.Mitä syytä olisi edes järjestää näyttäytymisiä. Kyllä hänen olemassaolonsa on tiedossa jo muutenkin.
Kärtsän avokki siis joku (ainakin toistaiseksi) tuntematon mies kuten seuraavasta stooristä selkeni, hmm mielenkiintoistaHaha, Kn stoorissa taas avokki vilahtaa heijastuksena tvssä. Ei nää voi olla vahinkoja.
Etkö koskaan oo kuullu julkkiksista jotka eivät avaudu yksityiselämästäänEdelleen jaksaa ihmetyttää Kn strategian tarkoitus. Vaietaan yksityiselämästä, vaikka fanit tietää avovaimosta ja tämä näkyy vähän väliä stooreissa ja kuvissa.
Uuh, no nyt rupes kiinnostamaan. Oliskohan tää Kärtsän uusin avokki esim. joku komea urheilija?Kärtsän avokki siis joku (ainakin toistaiseksi) tuntematon mies kuten seuraavasta stooristä selkeni, hmm mielenkiintoista
No ei oo heijastuksen blondi kumpikaan noista stooreissa näkyvistä miehistä. Avokilla musta pitkähihanen paita.Kärtsän avokki siis joku (ainakin toistaiseksi) tuntematon mies kuten seuraavasta stooristä selkeni, hmm mielenkiintoista
Ei ole, se on JukkaHaha, Kn stoorissa taas avokki vilahtaa heijastuksena tvssä. Ei nää voi olla vahinkoja.
Ei ole Jukka. Heijastuksen blondilla ei oo viiksiä eikä t-paitaa.Ei ole, se on Jukka
Siellä näkyy vain miehiä, miten jaksat tätä kahdessa ketjussa?No ei oo heijastuksen blondi kumpikaan noista stooreissa näkyvistä miehistä. Avokilla musta pitkähihanen paita.
Niin kauan jaksan, kun te kiellätte. Heijastuksessa on avokki. Sen kyllä tunnistaa siitä.Siellä näkyy vain miehiä, miten jaksat tätä kahdessa ketjussa?
Me tiedetään että avokki on olemassa, hän asuu siellä, ei sitä kielletä. Mikä sua oikein vaivaa, mene hoitoon.Niin kauan jaksan, kun te kiellätte. Heijastuksessa on avokki. Sen kyllä tunnistaa siitä.
Heijastuu tai ei. Siellä hän kuitenkin on.Niin kauan jaksan, kun te kiellätte. Heijastuksessa on avokki. Sen kyllä tunnistaa siitä.
Itsekin olen pitänyt näitä vilahduksia koko ajan tarkoituksellisina siinä mielessä että jos itse ja/tai K olisi pitänyt parhaana ettei näy niin silloin toimitaan niin ettei näy. Melko helppoa olisi olla poissa ne hetket kun kuvataan. Varsinkin jos kuvataan kotona tai muuten yksityisesti.Haha, Kn stoorissa taas avokki vilahtaa heijastuksena tvssä. Ei nää voi olla vahinkoja.
Eihän K ole koskaan kieltänyt olevansa parisuhteessa, ei vaan halua puhua yksityisasioista julkisesti. Eli ei avopuolisoa ole koskaan varsinaisesti piiloteltu, ollut K:n mukana monissa tapahtumissa, osa crewta jne.Itsekin olen pitänyt näitä vilahduksia koko ajan tarkoituksellisina siinä mielessä että jos itse ja/tai K olisi pitänyt parhaana ettei näy niin silloin toimitaan niin ettei näy. Melko helppoa olisi olla poissa ne hetket kun kuvataan. Varsinkin jos kuvataan kotona tai muuten yksityisesti.
Tähän havaintoon en kuitenkaan lähde mukaan koska en millään pystyisi sanomaan kuka siellä on.
Tässä nyt ei kuitenkaan heijastu, kun sun näkemä vaalea on Jukan kaljuHeijastuu tai ei. Siellä hän kuitenkin on.
En tiedä onko minulla tyttöystävää vai poikaystävää tai mitä tahansa, ei kyllä ole tuonut itse mitään esiinEihän K ole koskaan kieltänyt olevansa parisuhteessa, ei vaan halua puhua yksityisasioista julkisesti. Eli ei avopuolisoa ole koskaan varsinaisesti piiloteltu, ollut K:n mukana monissa tapahtumissa, osa crewta jne.
Näin on. En tajua miksi pitää vängätä tätäkin asiaa.Jukka on pitkä, avokki lyhyt. Siinä heijastuksessa näkyy lyhyt ihminen. Melkein hukkuu sohvaan.
Lopeta nyt jo toi valehtelu, kukaan ei uskoJukka on pitkä, avokki lyhyt. Siinä heijastuksessa näkyy lyhyt ihminen. Melkein hukkuu sohvaan.
Vastaile nyt vielä itsellesiNäin on. En tajua miksi pitää vängätä tätäkin asiaa.