Toukokuun inssipino

Heips,
onpas menneet monimutkaisiksi nämä sivut. Edelleenkään mulla ei ole varmaa tietoa. Sain tänään tulokset, arvo oli 136. Lääkäri ei osannut sanoa varmaa tietoa, olenko raskaana vai en. Maanantaina pitää mennä uudestaan verikokeeseen. Kyllä tää on yhtä piinailua! :whistle:
 
pp6 mahaa nipistelly vähän, pupuvaimo onko ennen tehnyt noin jos vaikka siellä joku kiinnittyis, sienna74 toivotaan että olis plussaa yleensä jos arvo on noinkin paljon vois uskoa että se on plussa ehkä ensiviikon verikokeella varmistavat että arvo nousee ja sitten varmistavat raskauden
 
Aurinkoista huomenta kaikille!
Jaksua Sienna74, odottavan aika on kyllä piiiiiiiiiiitkä, mutta musta toi sun lukema kuulostaa sen verran korkeelta, että salamatkustaja on yksiössään :whistle:
Itselläni ole ole ikinä ollut mitään välivuotoja eikä rinta-arkuuksia kierron missään vaiheessa, paitsi tässä jossa inssi meni ohi ollaan oltu luomuna :eek:
 
Kiitoksia teille kaikille, kun te niin luotte uskoa tähän minun piinailuun! :heart: Minun piti tänään kysäistä Väestöliitolta mitä tuo lukema merkkaa (kun se oma usko meinaa edelleen puuttua) ja sieltä sanottiin, että raskaana ollaan ja hormoni on noussut tilanteeseen nähden ihan hyvin. Nuo arvot voivat lähteä nousemaan hyvinkin yksilöllisesti, joten toivotaan että se maanantaina olisi pompsahtanut heti kunnolla. Ensimmäisen ultran saisi sitten varata juhannusviikolle, mikäli sinne asti päästään.... Tuntuu kyllä niin hurjalta, ettei tiedä miten päin olla. Kauhistuttavaa on sekin, että ne kolme ensimmäistä kuukautta ovat kuitenkin niin kriittisiä, että vaikka raskaus lähtisikin käyntiin niin seuraavat kuukaudet ovat vielä jännittämisen ja varmaan pelonkin sekaisia...

Satunnaiselle kulkijalle plussatuulia ensi kuukaudelle kuin myös kaikille muille. :hug:

Onko Tiina80 kokemuksia noista verikoearvoista? Onko silloin otettu, kun raskauduit eka kerran?
 
SEE
SIENNA74,kyllä lukemasi tuntuu hyvälle. Yritä nyt nauttia tilanteesta ja olla miettimättä mikä voi mennä pieleen.
PUPUVAIMO: mulla oli viime inssissä pp5 veristä "limaa"joka loppui kyllä saman päivän aikana. Mulla toi inssi ei tuottanut toivottua tulosta mutta hcg arvo oli yli 9 ja sanottiin että oli ehkä kiinnittynyt mutta ei jatkanut kasvua, joten epäilen että tuo veri oli silloin kiinnitymistä, toivotaan että se olisi sulla myös sitä ja jaksaisi kasvaa eteenpäin.

Itsellä menossa nyt pp 3-4. Luomuna kovatsi oltiin mutta nyt yritän olla miettimättä koko asiaa koska mahdollisuudet raskautua ei taida olla hirveän korkeat koska inssiä ei tehty. Lääkäri kyllä sanoi että mahdollisuudet eivät olennaisesti huonontunut vaikka insiä ei päästy tekemään , koska miehen simpat ovat niin hyviä ja mun limis tosi hyvä sekä follit hyvän oloiset, mutta epäilen etä yritti vaan vakuutella koska heidän takia inssiin ei päästy.
 
sienna74 silloin kun odotin esikoista niin niitä ei otettu mutta nyt helmikuussa otettiin kun kävin päivystyksessä minulla oli silloin 5+ raskausviikko menossa ja lukema oli noin 400 silloin ultrassa näkyi kaksi mahdollista vauvaa mutta ne tulivat silloin pois mutta silloin kun odotin esikoista niin kaikki meni hyvin vaikka pelkäsin kovasti kun joskus kolmannen kuukauden paikkeilla tiputteli vähän mutta se johtui etu istukan kiinnittymisestä mutta onnea plussa tuloksesta :flower: :hug: toivottavasti perässä tultais
 
soittelin äsken hoipaikkaan hoitajalle ja kyselin että miten jatkossa jos ei nyt lähtenyt niin katseli papereita meillä yksi olki pakkasessa jos ei sillä lähtisi niin sitten se olisi siinä mutta käski soittaa lääkärille huomenna tuntui viittailevan että jos kokeiltais muita hoito muotoja niin saisi vähän pelivaraa saa nyt nähdä kuitenkin toivoo että tämä olisi onnistunut kuitenkin sitä pelkää pahinta pp10 ja ei oireita muuta kun vähän mahan vihlontaa välillä
 
Jokohan sitä nyt uskois!? Tänään, 19 pv 2. inssistä hcg-arvo oli 2121! Varasin ajan jo ensimmäiseen ultraan juhannusviikolle ja neuvolastakin antoivat eka ajan heti juhannuksen jälkeen maanantaille. Kyllä on itku herkässä. Vedet tulee silmiin, kun vain ajatteleekin asiaa. Mun piti sille mun ennustajallekin laittaa viestiä, kun hän pyysi ilmoittamaan, kun plussa tulee.

Plussatuulia kaikille teille, kyllä se jokaisen kohdalle näköjään aikanaan tulee. Meillä se odotus kesti 4 vuotta. :wave:
 
taidan yksin piinailla mutta tais piinaili mun osalta loppua nyt toistaiseksi alkoi tiputtelemaan eli soitan huomenna hoitopaikkaan ja alan kysellä siitä ivf aikataulutuksesta :'( tuntuu vaan niin pahalta että miksi ei vieläkään ja miksi sen toissa kertaisen piti mennä kesken miksen saanut pitää sitä kaikki muut saa lähellä vauvoja miksi ei mekin :ashamed:
 
SEE
Tiina 80: et sä yksin piinaile, kyllä oon säännöllisesti lukenut mutta olen jotenkin yrittänyt pitää matalaa profilia koska en usko tämän kierron mahdollisuuksiin kauheasti. Olen myös yrittänyt vähän vierottautua tästä palstasta koska meillä alkaa kesäloma viikonloppuna ja kaksi viikkoa menee merellä veneen kanssa reisussa joten nettiin ei pääsyä ole. Itsellä menossa kp 25/pp8. Olen tosi pahoillani sun puolesta Tiina ettei tulosta syntynyt. No onneksi on seuraava hoitomuoto edessä ja toiveet uudesta elämästä pysyvät yllä.
 
hei kaikki olo alkaa taas olla jo toiveikas juttelin hoitajan kans niin sanoi että ivf hoidot voitaisiin aloittaa jo kesän jälkeen joa saadaan lähete jos ei niin sitten pitää alkaa keräämään rahaa pankkiin
 
SEE
Täällä menkkamaiset jomotukset alkaneet, ihmettelen kun nyt vasta 11pvä ovulaatiosta että ei vielä kyllä pitäisi menkkojen alkaa , noh tää keho on muutenkin aika merkillinen että never no. Muita oireita ei ole paitsi tuo rintojen arkuus joka on jatkunut aina Pregnyl-piikistä lähtien. Nyt kyllä vaikuttaa siltä ettei edes testailemaan päästä. Yritän nyt vaan miettiä ylihuomenna alkavaa kesälomaa ja nauttia siitä.
 
voi piip alkais nyt vuotamaan kunnolla 4 päivää tiputtanut tiputtaa silloin tällöin testi näytti negan pp12, viime kierrossa tiputteli 4 päivää ennen kuin alkoi vuotamaan saas nähä miten nyt käy nyt pp14
 
alkoihan se vuoto nyt saan sitten maanantaina soittaa hoitopaikkaan että saatiinko lähetettä ja minkälaisen hormooni kuurin saan ivf varten, miten lopuille piinailijoille kävi kun ei ole kuulunut juuri kenestäkään =)
 
SEE
Tulin kesken loman lukemaan mitä tänne kuuluu ja kertomaan että tein PLUSSA -testin tiistaina. Eka ultrakin jo varattuna 29.6. Ihan uskomaton olo, toiveet tälle kierolle oli vähäiset koska inssiä ei päästy tekemään mutta nyt sitten kuitenkin tärppäsi. Tsemppiä kaikille ja kiitos ihan älyttömästi tukemisesta!! T.SEE rv 5+2
 
Olen tainnut kirjotella vaan tuonne vauvakuumepuolen viikon 24 jännääjiin :ashamed:
Juu, tein tosiaan torstaina haamun ja perjantaina ihan selvän clearblue plussan. Ja eilen kolmannen :ashamed: ..kun tätä ei meinaa uskoa todeksi!!
 

Yhteistyössä