Heippati!
Musta tuntuu ihan hullulta kun viikot juoksee silmissä=) neuvolan laskurin mukaan la oliskin 16.5, mutta se nyt ei haittaa suuntaan eikä toiseen=) tänään oli eka nla+lääkäri ja kaikki on hyvin... sydänääniä lääkäri koitti löytää, muttei onnistunu, en yhtään ihmettele, kun mun asento oli niin kummallinen gynekologisen tarkastuksen jälkeen. Luotan siihen että tiitiäisellä on kaikki hyvin, varsinkin kun oon havainnu semmosta pintä "kuplintaa" alavatsan sisäpuolella=) Esikosesta tunsin jo kans ekan ultran aikoihin n. vk 12. ja se varmistu ultrassa, että vauvatuntemuksiahan ne oli ollu, kuplinnat ja pyrähdykset...
Ensiviikon keskiviikkona on ultra-aika ja nyt lauantaina tulee se maaginen 12 viikkoa täyteen... en oo silti yhtään ressannu asiaa
Öklötys ja isoin väsymys on kadonnu, tänään jopa olin ihan pirteä kun klo 6.15 esikko tuli kömpimään viereen huilimaan... kello soikin jo sitten vartin päästä. On se niin ihanaa aamulla herätä kun pikkumies tulee töhnimään ja yrittää kiivetä äidin viereen... tarkotuksella nukun oven puolella... ylläri
Naama on ihan kamalassa kunnossa, rasvottuu ja mustapäitä kasvaa ku sieniä sateella.... ei voi tajuta.... muutenkin oon yllättyny ku pahoinvointi ja väsymys oli niin lievää, en esikosestakaan oksentanu, mut en saanu kyllä mitään syötyäkään... liekö sitten vaan niin jotenkin asennoitunu tähän eritavalla, vai mahtaisko olla toista sukupuolta tulossa... tiedä häntä.
Huh-huh... koulua vielä vajaa pari kuukautta ja sitten on valmistujaiset.... kyllä pikkusen jänskättää saada paperit käteen... pitää kai ilmottautua työkkäriin, niin saa pikkusen lisää rahaa, kun tuskin kukaan palkkaa alkuvuodeksi raskaana olevaa naista=) epäilenpä...
mutta joskos taas palaisin kouluhommien pariin... piti käydä tuulettamassa ajatusta välillä...
ihanaa syksyä kaikille ja kasvatellaan massuja kimpassa!!!!
maariana83 ja tiitiäinen 12.vko