Täällä yksi himo testaaja Melkein olen joka päivä testannut ja seurannut, kuinka viivat vahvistuu. Meille on siis tulossa ensimmäinen, jos kaikki menee hyvin oloista sen verran, että rinnat on kipeät, vatsassa erilaisia tuntemuksia ja etovaa ja välillä jopa oksettavaa oloa.Moikka täältäkin!
Ehkä minäkin uskallan tulla jo huhuilemaan, vaikka olen myös hyvin pelokkaana vielä tulevasta. Tein torstaina ensimmäisen plussatestin ja viivat on vahvistunut hyvään malliin. Olen kuluttanut myös ahkerasti testejä viime päivinä. Tänään olen testaamatta, josko sitten vaikka keskiviikkona seuraavaksi
Meille olisi tulossa toinen lapsi ja laskettu aika kuukautisista laskettuna on 7.5. nyt siis vk 4+2. Varasin jo varhaisultran kolmen viikon päähän, silloin viikkoja 7+3. Neuvolaan en kuitenkaan vielä viitsi soitella, ehkä loppuviikosta, kun olen tehnyt vielä ainakin yhden testin.
Tuntuu jotenkin paljon epävarmemmalta kuin edellisella kerralla, kun mietin koko ajan, että voisiko meillä muka osua toinenkin kerta sellainen raskaus, että kaikki menee hyvin. Toivon todella, että osuisi, mutta kun kuulee ja lukee niin paljon erilaisia kokemuksia niin väkisin mietityttää. Onneksi esikoinen pitää kiireisenä niin ei ehdi koko päivää näitä märehtiä. Luulen, että aika menee nopeasti tuonne varhaisultraan ja jos siellä kaikki hyvin niin sitten uskaltaa vähän hengähtää ja nauttia <3
Tänään rv 4+3