Mä lähetän täältä lämpimiä ajatuksia sinneHei kaikki. Minulla jäi kirjoittelu lyhyeen kun eilen aamulla tein digitestin joka näytti negatiivista ja illalla alkoikin sitten menkat. Joko kemiallinen raskaus tai varhainen keskenmeno :'( Kerkesin 3 päivää iloita pitkään toivotusta plussasta. Mieli on vielä ihan maassa mutta ehkä elämä taas voittaa ja meillä tärppäisi pian uudestaan <3 Onnellista odotusta teille kaikille <3 Terveisin Jose85
Voi ei meille on käynyt samoin edellisessä kierrossa. Eikä keretty ihmettelemään kuin vuorokauden ja sitten palattiin maanpinnalle. Mutta toivoa on. Seuraavassa kierrossa pärähti kunnon plussa testiin ja vieläkään ei oo menkat alkanu ja on "jo" rv7+2.Hei kaikki. Minulla jäi kirjoittelu lyhyeen kun eilen aamulla tein digitestin joka näytti negatiivista ja illalla alkoikin sitten menkat. Joko kemiallinen raskaus tai varhainen keskenmeno :'( Kerkesin 3 päivää iloita pitkään toivotusta plussasta. Mieli on vielä ihan maassa mutta ehkä elämä taas voittaa ja meillä tärppäisi pian uudestaan <3 Onnellista odotusta teille kaikille <3 Terveisin Jose85
ok kiitos laitoin viestiäpikku nelonen, Maicylle yv:llä nimi ni lisää sut fb ryhmään.
Yök, yök ja yök mikä olo. Eilen olin vielä iloinen huonosta olosta, kun tuli selkeemmin olo et raskaana täs ollaan. Nyr kyllä jo vähän melkein kaduttaa, että selkeempiö oireita toivoin. Näin huono olo oo ollut varmaan ikinä ja pahenee ilta kohti. Parempi ois vaan maata hiljaa paikoillaan, mut aika mahdotonta ku on vilkkaat 2 ja 3 vuotiaat. Ja toi huono olo vielä yhdistettynä huimaukseen ni jes. Mut ei pitäis valittaa, ku kunnon oireet ainakin on ni lievittää huoltakin. Tänään 5+6.