Voi ei miten hankala tilanneKiitos kaikille tsempeistä Ja onnea Piiulle että ei ollutkaan kohdunulkoinen! Sekä onnittelut kaikille muillekin plussanneille ja uusille
Mä nyt kuitenkin tulin tänne kirjoittamaan, vaikka olin ajatellut että en nyt voisi avautua kun ahdistaa niin kauheasti. En haluaisi vaikuttaa supernegatiiviselta. Mutta mun on pakko avautua kun vaan pyörittelen näitä omassa päässäni. Mieheltä ei saa mitään ymmärrystä, ainoastaan huutaa vihaisena ja käskee mua perumaan sen alkuraskauden ultran. Ei ymmärrä, miten en muka voisi odottaa muutamaa viikkoa pidempään. No, olen sanonut että hän ei voi ymmärtää miltä musta tuntuu, minähän se kannan tätä vauvaa tai sen alkua sisälläni, minähän se kärsin kaikki nämä epäilykset, pahat olot ja itkukohtaukset. Että haluaisin oman mielenrauhan takia tarkistaa, onko asukkia mukana vai ei. KOSKA mun veli on tulossa meille huhtikuussa viikoksi, olisi kamalaa kärsiä pahoinvoinnista ja muista oireista hänen nähtensä, jos kantaisinkin pelkkää tuulimunaa. Ja vain odottaisin pitkittynyttä keskenmenoa. Plus että jos vatsassani ei olisikaan muuta kuin tuulimuna, haluaisin päästä siitä mahdollisimman pian eroon ja alkaa elää normaalia elämää. Näitä on ihan turha perustella miehelle tässä tilanteessa, kun ylimääräistä rahaa ei todellakaan ole ja hän kokee ultraan laitettavan 130 euroa turhana rahan haaskauksena. Että se menee taivaan tuuliin, oli tulos mikä tahansa, joko vauva tai tuulimuna.
Todella ahdistavaa. Nyt mietin, menenkö salaa ultraan joka tapauksessa Saisin tuon ultrarahan kasaan muualta, jolle voisin maksaa pikkuhiljaa takaisin. Jos mies saa tietää, että olen mennyt häneltä salaa ultraan tuhlaamaan ne rahat, jotka on sitten kuitenkin maksettava takaisin, siitä nousee kauhea paskamyrsky Auttakee!! Mitä minä teen
Sanoisin että älä mene salaa, olet kuitenki hyvin perustellut miksi haluat siellä käydä. Jos saat rahat lainaksi hyvällä takaisinmaksu suunnitelmalla niin eihän se teidän tiukkaa taloutta kaada, eikö? Jos et saisi rahaa lainaan niin olisi eri asia, mutta kysehän on priorisoinnista, sun pitää miettiä mikä on sulle tärkeintä...
En tiedä onko mtn järkeä, mutta tuli mieleen, ota mieskin mukaan sinne varhaisultraan? Eikä hän voi olla sulle ikuisesti vihainen...