Mulla täysin samat oireet ilman päänsärkyä.. kuumetta mittailen pitkin iltaa, kun makaan sohvalla viltin alla villasukat jalassa.. 36,9 silti lähes joka kerta tulos.. ja ai että kun tekis mieli torkkua pitkin iltaaKiva kun on salainen ryhmä
Huomenta vaan. Onko teillä oireina ollut päänsärkyä, palelua, väsymystä, mutta silti herää monta kertaa yössä ei mistään syystä? Meillä yritystä kerkes olla melkeen vuoden. Tuntu tosi pitkältä ajalta ku esikoinen tärppäs sillo heti hyvää päivää kaikille
Plussamamma meillä näköjään la sama ja synnytyssairaalakin (vaikken sitä listaan ole päivittänytkään ) joten toivottavasti pysytään aikataulussa ja tehdään treffit synnärilläPiiu87 aivan ihana uutinen, onnea
Tervetuloa uudet
Minulla oireet on vaihdelleet, rinnat olleet koko ajan hieman arat, enemmän tai vähemmän joka päivä. Alavatsan juilinnat loppui alkuviikosta pariksi päiväksi, mutta alkoivat eilen kunnolla uudestaan
Oli pakko tehdä eilen yksi digi ja toinen perustesti, kun viimeksi testasin maanantaina ja varsinkin kun tuntui, että oireet katosivat.. no onneksi se digi antoi sen 2-3 viikkoa ja perustesti kaksi tummaa viivaa
Oon nyt yrittänyt kytätä näitä ruokaohjeita, tarkka haluan olla koska takana on jo keskenmeno ja varmistaa etten ite tyri tätä hommaa tietääkö kukaan, kuinkahan on tuon sulatejuuston kanssa?
Niin ja minulle voi päivittää tuohon listaan vielä:
Plussamamma / 29v. / la 28.11 / 1. lapsi / K-SKS
Kiitos
Muutin tuon la:n nyt pari päivää myöhemmäksi, koska tiedän aika tarkalleen tuon hedelmöityspäivän, ja la on nyt siis sen mukaan.
Plussamamma ja kyytiläinen 4+4
Eiks se ollut niin että pitää olla pästaroitua maitoa niin sitten saa syödä?Piiu87 aivan ihana uutinen, onnea
Tervetuloa uudet
Minulla oireet on vaihdelleet, rinnat olleet koko ajan hieman arat, enemmän tai vähemmän joka päivä. Alavatsan juilinnat loppui alkuviikosta pariksi päiväksi, mutta alkoivat eilen kunnolla uudestaan
Oli pakko tehdä eilen yksi digi ja toinen perustesti, kun viimeksi testasin maanantaina ja varsinkin kun tuntui, että oireet katosivat.. no onneksi se digi antoi sen 2-3 viikkoa ja perustesti kaksi tummaa viivaa
Oon nyt yrittänyt kytätä näitä ruokaohjeita, tarkka haluan olla koska takana on jo keskenmeno ja varmistaa etten ite tyri tätä hommaa tietääkö kukaan, kuinkahan on tuon sulatejuuston kanssa?
Niin ja minulle voi päivittää tuohon listaan vielä:
Plussamamma / 29v. / la 28.11 / 1. lapsi / K-SKS
Kiitos
Muutin tuon la:n nyt pari päivää myöhemmäksi, koska tiedän aika tarkalleen tuon hedelmöityspäivän, ja la on nyt siis sen mukaan.
Plussamamma ja kyytiläinen 4+4
Eiks se ollut niin että pitää olla pästaroitua maitoa niin sitten saa syödä?