Tänään alkais rv 14+0. Pahoinvointia on vieläkin tosi vaihtelevasti ja ruokahalukin aika kateissa. Masu on jo vähän alkanut kasvaa ja heti tuntuu paine tuolla selän puolella häntäluun tienoilla. Ugh. Rajut migreenikohtaukset ja muut lähes päivittäiset päänsäryt on myös ollu kiusana.
Parempina päivinä oon kyllä ollut raskaudesta tosi onnellinen ja saanut ajatuksia positiiviseksi.
Välillä on vaan vointi ollut niin paska, että ihan pelottanut miten käy kiintymyssuhteen kanssa. Jospa se siitä paranee samalla kun vointikin ja viimeistään sitten kun alkais tuntemaan liikkeitä.
Ja älkää käsittäkö väärin, oon tosi onnellinen raskaudesta, mutta kyllä ajatukset saavuttaa vähän negatiivisen kehän kun oot viikkoja tosi huonovointinen. Jospa tämä alkava raskausviikko toisi taas parempia vointeja tullessaan.
Muoks. Ja nyt kukun yötä myöten kun oli pakko juoda energiajuoma päänsäryn vuoksi. Kahvia en oo saattanut juoda sitten syyskuun alun.
Tänään kokeilin ekaa kertaa sitten tuota energiajuomaa raskaana ollessa ja oon kyllä nyt paljon herkempi kofeiinille kuin ennen raskautta. Toki tässä on mennyt jo ainaki se pari kk ilman mitään kofeiinia niin eikait se oo ihmekään.