Äitiyspakkauksesta, luin Kelan sivulta ja siellä o
Mä näin liikkeet kans helmikuun alussa ekaa kertaa masun päältä. Ja muljahtelee kyllä todella hurjasti, säpsähtelen ihan
hurja ero rv 14 hipsutustuntemuksiin kun nyt tuntuu että kyynärpää tms. iskee kovaa vatsaa vasten 
kiva että sait vihdoin vastaksen Kelalta! Toivotaan että minäkin ensi viikollaKävin useasti tutkimassa kelan sivua ja aina se vain odotti, viimeksi tiistaina vaikka käsittely aika oli jo ummessa. Tänään kävin taas katsomassa ja tänään siitä oli tehty päätös ja saadaan paketti, mutta kyllä siihen meni aikaa.
Joo käytiin kattomassa eurokankaan vaihtoehtoja ja heikosti oli mielekkäitä kankaita. Huoneessa on valmiina rullaverho, ei tehokas pimentäjä. Toki ”ihanat” tumman ruskeat pimennys verhot löytyvät, mut ei niin hehkeet. Huoneessa on kaksi kiskoiset verho kiskot niin olisi tarkoitus laittaa jotkut kivat eteen ja taakse voi jättää pimentävät. Puoliso kävi taivastelemaan verhojen hintoja, mut totesin ettei olla aina ostamassa et voitaisiin kyllä investoida ja kun tällä hetkellä tarjoavat sen ilmaisen ompelun niin miksei.
Ihan uskomatonta! Nimittäin toissa iltana nähtiin puolison kanssa ensimmäistä kertaa liikettä vatsassa. Olin ekalla kerralla et hetkinen näinköhän totta ja kohta muksahtI uudestaan ja puoliso huomasi saman. Tähän saakka vain tuntenut liikkeitä, mut ekan kerran näin konkreettisesti jotain.
@Kevätlintu Onneksi ei käynyt pahemmin! Itse olen myös pelännyt kaatumista, vielä pysynyt pystyssä ja toisinaan tuun puolison käsikynkässä.

Mä näin liikkeet kans helmikuun alussa ekaa kertaa masun päältä. Ja muljahtelee kyllä todella hurjasti, säpsähtelen ihan