Heltsuli, kyllä minä ainakin pesin viimeksi hampaat aamulla ihan normaalisti ja otin lääkkeet ennen sokerirasitusta, ei ollut erikseen kielletty vaan ohjeessa luki, että vettä voi juoda ja lääkkeet ottaa. Jouduin käymään kerran jo silloin aiemmilla viikoilla, kun suvussa diabetesta. Uudestaan olen menossa reilun viikon päästä!
Minä olen yleensäkin käyttänyt pyykille esim Erisanin tai LV:n pesuaineita ja teen huuhteluaineen tilalle itse pyykkietikkaa laittamalla puolen litran pulloon 4 dl etikkaa, 1 dl kylmää vettä ja muutaman tipan vapaavalintaista eteeristä tuoksuöljyä (ei pakollinen). Helppo tehdä, halpaa ja raikastaa niin pesukonetta kuin pyykkiä. Näillä ajattelin pestä vauvankin pyykit pesen varmaan vasta sitten, kun on saatu hänen lipasto siirrettyä oikealle paikalle ja työkaveri lupasi vielä lisää vaatetta ja tarvikkeita, jotka varmaan olisi hyvä pestä säilytyksen jäljiltä.
Oletteko minkä merkkisiä vaunuja hankkineet? Meillä olisi mahdollisesti tiedossa yhden vauvan käytössä ollut Cybexin turvakaukalo, joten rupesin tutkimaan minkä vaunujen rungon kanssa se sopii yhteen. Cybexin vaunutkin vaikuttaa ihan käteville, saa esimerkiksi kokoon yhdellä kädellä. Moni on kuitenkin suositellut Emmaljungaa. Jos oikein ymmärsin Lastentarvikeliikkeen myyjältä, turvakaukaloa ei välttämättä sitten saa kiinni vanhempiin vaunurunkoihin (jossain luki että sopii 2022 vuosimalliin ja sitä uudempiin). Mietin että se ominaisuus voisi kumminkin olla kätevä vaikka kauppareissuilla!