Nenäkannu on kyllä hyvä nyt kevään tullessa kaiken pölyn pois huuhtelemiseenHeippa kaikille Täällä aika käytetty tehokkaasti opiskeluun aina töiden jälkeen, ni ei oo niin paljon tullu kommentoitua.
Mullakin aina välillä tulee harjoitussupistuksia, sellaisia mahan kiristymisiä/kovettumisia hetkiseksi. Tosi yksittäin ja harvakseltaan ovat tähän asti tulleet. Vauvan möngintä saattaa niitä mulla aiheuttaa tai välillä tulee kävellessä tai ihan muuten vaan ollessakin. Mut ne on tosiaan normaaleja ja kohtu vaan harjoittelee tulevaa varten. Kyllä ne synnytyssupistukset sitten erottaa kun alkavat napakoitua
Täällä on jakseltu ihan hyvin, mutta niska-hartiaseutu on mulla aivan jumissa ja aiheuttaa huimausta ja pahaa oloa. Sitä oon yrittänyt kovasti huoltaa pois. Mulla tulee yöllä helposti keuhkoihin limaa, mut yleensä jos herään siihen, niin lisään yhden lisätyynyn pään alle ja se helpottaa. Mulla on ollut tää keuhko-ongelma (helposti tulee limaa) siitä marraskuun mykoplasma-sairastumisesta lähtien. Edelleen siis keuhkot helposti ärtyy jos on esim. pakkasta tai huonolaatuinen hengitysilma. Nyt on täällä Helsingissä selkeesti paljon katupölyä ja sen huomaa heti keuhkoissa. Nenäkannulla huuhdellessa tulee kans sellasta hiekkaista eritettä ulos Mut jospa se tästä kevään edetessä helpottais
Täällä käynnistyi pari päivää sitten RV 30 ja alkaa tässä jo vähän loppusuoran makua olemaan. Pitäis vissiin alkaa miettimään sitä palasina olevan pinnasängyn hiomista, maalaamista ja kokoamista sekä vaatteiden pesemistä ym. Jännää

Mulla on kai joku nesting vaihe jo nyt kun kaikki vaatteet on pesty ja lajiteltu ja järjestelty, pinnis koottu (patja ja lakanat ei ihan vielä paikallaan) ja rattaat koottu jne. Kaikki perustarvikkeet vauvalle on nyt hommattu, ainoastaan mulle rintapumppu puuttuu. Sit vielä tietty lelut ja kirjat. Rupesin alustavasti miettimään sairaalakassin pakkaamista - mitä te konkarisynnyttäjät suosittelette pakkaamaan mukaan? Kuulin ainakin et mukavia löysiä vaatteita kotiutumiseen (sairaalassaoloon myös jos ei halua käyttää sairaalan vaatteita) ja korvatulpat jos sattuukin joutumaan jäämään jaettuun huoneeseen.