Täällä n. 19+4 ja rakenneultra 2 viikon päästä. Kovin viime hetkeen jättävät.. Mulla on jo ihan järjetön vatsa. Se on viikossa kasvanut ihan valtavasti, kun muuten olen hoikka . Vyötärö oli 60-65cm, nyt 83cm .
Pakko kommentoida että ei se näköjään välttämättä olekaan väistämätöntä että kolmen pojan jälkeen neljäskin on poika. Meillä on kolme poikaa ja oletin että niin on tämä neljäs myös mutta niin vaan kätilö kovin väitti rakenneultrassa että tämä tulokas on hyvinkin selvästi tyttö. Huonetta en ajatellut pinkiksi maalata enkä poikien vaatteita hävittää ennen kun todistusaineisto on nähtävissä. Sen verran skeptisyyttä on.Hih hi, innostuin minäkin mahaa mittaamaan, vyötärö 101cm ja vatsan "korkein" kohta 106 cm. Oon saman kokonen ollu kolmosesta ehkä joskus rv 30, ei varmaan paljon vatsa repee kun tässä ehtii reilusti yli 20 viikkoa kasvattaa.
Joo VihreeTee neljä poikaa sinnekkin Onnea hyvistä ultrakuulumisista !
Mä en ymmärrä noista kohtujutuista mitään, aina tyypit selittää jostain kohdunnapukoista yms. ja minen oo koskaan tuntenu moisia, toisaalta en kyllä kovin aktiivisesti oo tutustunutkaan aiheeseen
Ja Apustajalle ja muille ultraan nopsaan pääseville tsemppiä odotteluun
Oli kyllä muuten maailman paras idea ottaa tuo kissanpentu. Sitä helliessä on kyllä oksitoniinit alkaneet pörrätä ja oon aivan uudella innolla vauvaa odottamassa, tää kun oon ollu jotenkin vaikee homma käsitellä. Eikä tietenkään huonoa oo tehneet kun nuo vauvan potkut tuntuu jo tosi usein ja näin muistuttelee olemassa olostaan.
Sokereitten mittailuista pidin joulun taukoa ja tänään sormet täristen otin paastoarvon aamulla, et mitäs kauheuksia oon saanu aikaan, kun oon hyvällä omatunnolla syöny joululaatikoita ja limppua ja ompa sitä suklaa jos toinenkin eksynyt suuhun. Mut mittarihan näytti ihan kelpoja lukuja Oon saanu myös nukkua tosi hyvin niin sekin varmasti auttaa. Nyt taas uuteen nousuun ja salaattia puputtamaan innolla
Mulla nyt vissii 18+5...kait...
Mellä ei onneksi kissojen pyllyjä tarvitse pestä, ja ovat tosi siistejä muutenkin vielä. Anoppi aina kiroaa ettei kissaa ota, kun ne pissailee minne sattuu. En tiiä onko heidän kissat olleet leikkaamattomia et kiimoissaan ovat ruiskineet vai onko niillä ollut joku sairaus (niinkuin meidän kollilla oli idiopaattinen kystiitti), mut kyllä nuo vaan siistejä ovat. Kummallakaan ollut mitään kissanhiekkalaatikoita mistä tulivat (vanhempi löydettiin luonnosta ja tämä oli navettakatin poika) ja sinne vaan osaavat molemmat mennä. Tää vanhempi on ulkokissa (parantui se kystiitti kun pääsi ulkoilemaan) ja hän kyllä melkein pääasiassa käy vessassa pihalla, et on oikeen siisti kun ei tarvii ees laatikkoa putsata hänen jäljiltä kun joskus ja jouluna. Mutta joo. Vielä kun toi pikkurääpäle lopettaa ton kynsimisen leikkiessään niin sit on hyväoi jos kissojenkin peppuja pitaa pesta, pianhan meilla on taas ihan sen vauvan pepun pesussa tarpeeksi!!
Eihän muiden lapset oo multa pois, ihan vitsinä vaan heitin Nou hätäAi pahoittelut @Mimmistina, ei ollut tarkoitus kääntää veistä haavassa.