Alkuperäinen kirjoittaja Tikrutar:Heippa!
Eilen tuli plussa! Ei vielä aivan usko todeksi!
Ollaan pian vuosi yritetty. Viime keväänä 4kk yrityksen jälkeen tärppäsi, mutta se onni loppui 11rv keskenmenoon. Taas meni 4kk ja tärppäsi. Toivotaan että tämä onni jatkuisi loppuun asti. Meillä siis esikoista yritetään.
Itse olen 31v ja mies 33, ja toiveissa olisi kolmekin lasta...Kunhan vaan tulisi edes se yksi! Laskettu aika olisi 23.5 ja Seinäjoen sairaalaan vie silloin matka jos kaikki menee onnellisesti loppuun saakka. Nyt siis meneillään rv5.
Oireet on ollu tosi lieviä ainakin vielä; todella lieviä kuvotusaaltoja ja huono iho.
Onnea teille kaikille!!!
Paljon onnea sinulle haikara 80 uuteen odotukseen!! Toivon koko sydämestäni sinulle iloista odotusta ihan loppuun saakka!!!!! Tällä kertaa kaikki menee varmasti hyvin..Alkuperäinen kirjoittaja Haikara80:Mulla toi laskettu aika asettuu välille n 7.5.-14.5. joten antaa sen vielä olla.
Vähän pelottaa kun ei ole oikeasti juuri mitään oireita. Väsyn helpommin (esim. kävellessä ylös mäkeä) ja muutenkin uni maistuu. Lisäksi tunne siitä että pitää syödä ja jotain terveellistä koko ajan Yhtenä aamuna viime viikolla huonovointisuutta, muutoin ei oikeastaan, tulee ehkä keskimääräistä huonompi olo jos on liian pitkään syömättä. Mutta eihän kaikille kai pahemmin oireita tule, tai sitten niitä ei vielä kuulu...tissit tosin on turvonneet ja nyt alkaneet vähän myös kipeytyä.
Takeista vielä - se on niin vaikeaa sanoa milloin maha tulee esiin mutta epäilisin että kyllä joulun tienoilla jo jotain näkyy ja varsinkin tammi-huhtikuussa, jolloin vielä talvitakkia melkein joutuu pitämään. Ostin eilen uuden mekon ihan siitä vinkkelistä että sinne mahtuu vähän mahaakin jos on tarvis...
Keskenmenoa pelkään aivan hurjasti - toivottavasti kauhu menisi ohi. Eka neuvola parin viikon kuluttua
Joo, sorry. Siis tottakai 18.9. plussasin.Alkuperäinen kirjoittaja Toukomasu rv5:vilma79, oliko plussausajankohta kuitenkin 18.9 eikä 18.8? Laskeskelin tässä vaan tuota omaani kun la olisi 28.5 ja plussan sain nyt 17.9.
Kunhan vaan jäin mietiskelemään.