Isabel*
tuosta synnytysvalmennuksesta, se neuvolan perhevalmennuksessa katsottu video sai kyllä koko meidän valmennusporukan haukkomaan henkeä, hirveän videon olivat osanneet valita, siitä ei ollut sitten ollenkaan hyötyä vaan päinvastoin, aika hirveitä mielikuvia. Mutta sitten itse tutustumiskäynti synnärille oli hyvä, ja samoin itse lukemani jutut synnytyksestä. Mun täytyy sanoa että mä en kyllä ekassa synnytyksessä mitään hengittämisiä huomannut, olin niin väsynyt puolentoista vuorokauden valvomisesta että itse ponnistusvaihe meni siinä sivussa, epiduraali kun niin ihanasti vei kaikki kivut pois eikä ponnistusvaihe siis tuntunut oikeesti missään. ja se oli siis mulle paljon helpompi vaihe kun itse niiden supistusten kestäminen, koska ne sattui jos ei just ajallaan hokannut napata ilokaasua : ) ja epiduraali tosin vei sit nekin kivut mennessään. sori, nyt tästä tuli synnytyskertomus, ei ollu tarkotus. mutta mä meinaan tosiaan ottaa kaiken mahdollisen kivunlievityksen synnytykseen : )
Meillä on esikoinen melkeen kahteen kuukauteen nyt ekan kerran nukahtanu ysiltä, mikä ihana helpotus. siis kun se on muuten temppuillut sinne kymmenen pintaan... ja tämä ihan uus ilmiö joka alkoi enne joulua. nyt pitää toivoa että tää eilinen jatkuu.
ja vakuutuksista, me vaihdettiin if tapiolaan, hirvee summa per vuosi säästetään selvää rahaa ja palvelukin oli niin paljon parempaa, tää tyyppi istui meillä kaks tuntia ja käytiin läpi kaikki vakuutukset ja mikä kannattaa ja mikä ei. lisäks niillä on edelleen konttori täällä kaupungissa, kun if sulki omansa.
Isabel 24+5
Meillä on esikoinen melkeen kahteen kuukauteen nyt ekan kerran nukahtanu ysiltä, mikä ihana helpotus. siis kun se on muuten temppuillut sinne kymmenen pintaan... ja tämä ihan uus ilmiö joka alkoi enne joulua. nyt pitää toivoa että tää eilinen jatkuu.
ja vakuutuksista, me vaihdettiin if tapiolaan, hirvee summa per vuosi säästetään selvää rahaa ja palvelukin oli niin paljon parempaa, tää tyyppi istui meillä kaks tuntia ja käytiin läpi kaikki vakuutukset ja mikä kannattaa ja mikä ei. lisäks niillä on edelleen konttori täällä kaupungissa, kun if sulki omansa.
Isabel 24+5