Totaalinen turn off miehessä/naisessa???

Semmonen tietty mammanpoikamaisuus: ei osata hoitaa asioitaan, ei sitten pienimmistä kotitöistä isompiin velvollisuuksiin.

En ottais miestä, jolla maksuhäiriöitä tai muutenvaan yhteiskunnan elätti, eli köyhä ;)

Ulkonäöllisesti en oikein pidä vaaleasta tukasta ja sinisistä silmistä..
 
ainakin nämä
- tupakointi (ehdoton ei)
- sivistymättömyys (toinen ehdoton ei)
- taloudellinen huono- osaisuus (kolmas ehdoton ei)
- humalahakuinen juominen useammin kuin pari kertaa vuodessa
- rasismi
- huumorintajuttomuus
- perusteeton korostunut omanarvontunne/ omakehu
- sellainen piukea raskausmahannäköinen kaljamaha
- liika laihuus
 
[QUOTE="vieras";24793195]Musta on ihanaa hoivata miestä ;) Mä oon ainakin suojellut omaa miestä baarijonossa yms. kun mies ei oo mitään tappelumiehiä.[/QUOTE]
Mulla on tollanen tossu ollu riippakivenä nyt 15 vuotta. Kuka mua hoivaa ja suojelee baarijonossa????? Minä itte.
 
[QUOTE="vieras";24793230]Ai sä et olekaan nainen? Ja siis mulle ainakin sellainen tappelva ja uhoova mies on totaalinen turn off. Sellainen käytös nimittäin kielii miehessä tyhmyydestä.[/QUOTE]
No kyllä minä ja ympäristöni ollaan sitä mieltä et olen nainen. Ja tossun vastakohta ei suinkaan ole tappelija, vaan itsetunnon omaava henkisesti vahva luotettava ja järkevä mies joka ei edes ajaudu mihinkään kapakkitappeluihin. Ja tuo viittaus siihen kuka mua puolustaa pätee ihan joka paikkaan, ei vain baarijonoihin.
 
"vieras"
No kyllä minä ja ympäristöni ollaan sitä mieltä et olen nainen. Ja tossun vastakohta ei suinkaan ole tappelija, vaan itsetunnon omaava henkisesti vahva luotettava ja järkevä mies joka ei edes ajaudu mihinkään kapakkitappeluihin. Ja tuo viittaus siihen kuka mua puolustaa pätee ihan joka paikkaan, ei vain baarijonoihin.
Jos vaikka kokeilisit puolustaa ihan itse itseäsi jos kerran aikuinen olet.
 
[QUOTE="vieras";24793395]Jos vaikka kokeilisit puolustaa ihan itse itseäsi jos kerran aikuinen olet.[/QUOTE]
Luitko mun tekstejä? NIINHÄN MÄ TEENKIN. Syystä että elän hoivavietin ja suojelunhalun herättävän miehen kanssa. Joskus silti minäkin haluaisin tuntea olevani "vain heikko nainen" joka voi irrottaa ja hypätä ja luottaa että joku ottaa vastaan eikä vaan tumput suorina tuijota ja vikise.
 
sinkkunainen
Ulkonäköasioissa yksi on ylitse muiden: viikset. Toinen, mikä on takuuvarma turn off, on se, että mies ei riisu sukkiaan seksin ajaksi. Hyi helvata.

Luonnepuolessa turn offeja riittää:
Machoilu, sovinismi, ammattivalittaja, lipevä pelimiessyndrooma, olematon itsetunto tai liiaksi korostunut itsetunto, kyvyttömyys asettua toisen asemaan.. liiallinen itsekkyys, väkivaltaisuus, riippuvuus mihin tahansa.

Muun elämän osalta täytyy kyllä sanoa, että työttömyys tai pelkän peruskoulun käyminen ei kauheasti mun mielenkiintoani nosta. Se, että on työ ja opiskelua edes vähän enemmän alla, kertoo mulle päämäärätietoisuudesta, pitkäjänteisyydestä, vastuullisuudesta ja fiksuudestakin. En todellakaan jaksaisi kiinnostua mistään taivaanrannanmaalarista.
 
Mua etoo ihmisessä kuin ihmisessä semmonen ettei oo omia mielipiteitä eikä selkärankaa. Kaikki on "ihan sama" ja mielistellään omat mielipiteet samanlaisiksi kuin toisella. Toisessa roikkuvat ja läheisriippuvaiset ihmiset on kans ällöttäviä. Facebookissa huvittaa tän tyyliset ihmiset jotka muuttaa parisuhdetilannettaa useita kertoja vuodessa ja joka kerta kauhea hehkutus uudesta onnesta. Eli ihminen joka on onnellinen vain parisuhteessa on aika surullinen tapaus.
Ulkoisia turnn offeja ovat semmoinen epäsiisti olemus jolle helposti voisi itse tehdä jotain mutta ei ole silti tehty mitään. Semmoisia epäkohtia joille ihminen ei voi mitään, ne eivät mua haittaa enkä koskaan kammoksu ihmisiä muutenkaan ulkonäön vuoksi. Ihmisten kans tulen aina toimeen mutta jos joku tulee iskemään niin silloin noita turn offeja voi olla :)
 

Yhteistyössä