Totaalinen turn off miehessä/naisessa???

"vieras"
mä en ymmärrä miten moni listaa turn offiksi auto harrastukset miksi ihmeessä?! mä kun just haluaisin automiehen siis sellasen joka tykkää vanhoista autoista ja sitten vois käydä autokisoissa sillon tällön. Mulla yks automies ollu ja se ei todellakaan ollut miinus sille.

Onhan noita turn offeja mut yks joka tulee nyt mieleen on parta,sellanen törkynen pitkä epäsiisti parta.En välitä kyllä silleen ees siististäkään parrasta mutta pienempi paha se on kuin tollanen pitkä törkykasa.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Tupakalle haiseminen, voimakas löyhkääminen partavedelle, lipevyys, sovinismi, rasismi, ajellut kikkelikarvat, kalju, virka puolustusvoimissa, koira lemmikkinä (kissa ei myöskään kävisi, mutta syy on eri - olen kissoille allerginen), tapa jättää vessojen ovet auki, mustat kynnenaluset, pullapoikamaisuus.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
[QUOTE="vieras";24792793]mä en ymmärrä miten moni listaa turn offiksi auto harrastukset miksi ihmeessä?! mä kun just haluaisin automiehen siis sellasen joka tykkää vanhoista autoista ja sitten vois käydä autokisoissa sillon tällön. Mulla yks automies ollu ja se ei todellakaan ollut miinus sille.

Onhan noita turn offeja mut yks joka tulee nyt mieleen on parta,sellanen törkynen pitkä epäsiisti parta.En välitä kyllä silleen ees siististäkään parrasta mutta pienempi paha se on kuin tollanen pitkä törkykasa.[/QUOTE]

Ei kertakaikkiaan kiinnosta sellainen auton putkia ja vanteita rassaava mies lainkaan...
 
[QUOTE="vieras";24792793]mä en ymmärrä miten moni listaa turn offiksi auto harrastukset miksi ihmeessä?! mä kun just haluaisin automiehen siis sellasen joka tykkää vanhoista autoista ja sitten vois käydä autokisoissa sillon tällön. Mulla yks automies ollu ja se ei todellakaan ollut miinus sille.

[/QUOTE]

No tää on nyt vähän sama kuin ihmettelis, että miten niin et tykkää pullasta kun kerran mäkin tykkään. :O Kun joku ei tykkää, niin ei tykkää. :) Se on ihan yhtä luonnollista kuin se, että sinä tykkäät.
 
Uskottomuus ja kaikenlainen valehtelu muutenkin. Tällaista harrastavan henkilön tunnistaa muuten aika helposti sitten, kun yhteen on kerran liian hyvin tutustunut.

Kaikki on alkuun niin hyvin. Jopa liian hyvin, että alkaa epäilemään itse väkisinkin, että tässä on pakko olla jotain mätää. Mies ylistää sinua kaikesta ja nostaa jalustalle yli muiden kehuen kaikesta ollen jopa snadisti lipevä. Tyyppi haluaa viettää kanssasi aikaa alkuun paljonkin, seksi toimii, kaikki toimii. Sitten jossain vaiheessa paljastuukin, että tyyppi pyörittää samaan aikaan yhtä-kahta muutakin tyyppiä. Että se siitä sitten. Soromnoo.

Muita vastenmielisiä piirteitä on ylimielisyys ja pakottava tarve koko ajan korottaa itseään suhteessa muihin ihmisiin. Myös runsas ylipaino, epäsiisteys ja huonot sosiaaliset taidot ovat turn offeja mulle.
 
"vieras"
Pahanhajuinen hengitys, muutenkin huono hygienia ja epäsiisteys. Kaljuuntuminenkin valitettavasti ja kovin vaalea iho. Karvaisuus, varsinkin selässä. Mikropenis vaikka miten muuten olisi hyvännäköinen ja ihana. Kyllä on kokemusta ja en voinut jatkaa tapailua. Kusenkeltaisiksi värjätyt hiukset. Muutenkin silleen et on hiukset värjätty ihan överiks. Jos on tosi lyhyt, ei sekään sytytä kyllä yhtään, eikä persjalkaisuus. Erittäin huono ihokin on turn off.

Luonteesta vois sanoo omahyväisyys, itsekkyys, tyhmyys, lapsellisuus, toisten arvostelu ja haukkuminen. Sellanen mies joka valittaa joka asiasta on erittäin turn off, vielä kun ne valituksen aiheet todella lapsellisia ja typeriä, sellanen negatiivinen urpo. Ai niin laiskuus, ja kaljan kittaaminen. Toki kaikki väkivaltaisuudet on turn off, varmaan kaikille selvä. Juntit ei kiinnosta, mutta ei tosiaan sellaset hienohelmat tai metroseksuaalitkaan.
 
- kaljuus
- ylimielisyys
- naismainen, joka on liian kiinnostunut vaatteista, hiustenlaitosta jne.
- pihiys
- liian vanhan eli minua useita vuosia vanhempi, en osaa ihan tarkasti määritellä miten monta vuotta, mutta ainakaan yli 7 vuotta vanhempi ei käy
- pelikoneista tykkäämättömyys
- urheilun seuraamattomuus
- ajokortiton
 
"viivi"
tupakointi, lipevyys, omahyväisyys, huolimattomasti ajeltu parta, itsensä liiallinen esille tuominen ja parempana pitäminen, asioista turhaan valittaminen, epäsiisteys, ällöttävä flirttailu, huonojen piiloviestien heittely...
 
jo edellä manitut lipevyys, niljakkuus, valehtelu jne.

ulkonäöllisesti:
-liian laiha
-alle 170cm
-apinakarvoitus (siis hillitön rintakarvoitus / selkäkarvat hyrrrrr....)
-pitkät hiukset (sori, mulla kuuluu olla pidemmät hiukset..)
-hienhaju / liiallinen partavesi tms


Muhun uppoa semmonen kalju, parrakas mies, ah. Niin ja miehen tulee olla miehen näköinen, ei mikään laiha eikä ylitreenattu lihaskimppukaan ;)
 
"vieras"
jo edellä manitut lipevyys, niljakkuus, valehtelu jne.

ulkonäöllisesti:
-liian laiha
-alle 170cm
-apinakarvoitus (siis hillitön rintakarvoitus / selkäkarvat hyrrrrr....)
-pitkät hiukset (sori, mulla kuuluu olla pidemmät hiukset..)
-hienhaju / liiallinen partavesi tms


Muhun uppoa semmonen kalju, parrakas mies, ah. Niin ja miehen tulee olla miehen näköinen, ei mikään laiha eikä ylitreenattu lihaskimppukaan ;)
Mä en taas tykkää parroista enkä kaljuista.
 
[QUOTE="vieras";24792936]Mä en taas tykkää parroista enkä kaljuista.[/QUOTE]

Esikoisen sanoin "äiti tykkää sellaisista setistä joilla on partaa muttei ollenkaan tukkaa" :D

(ja tää on siis huomio ihan ystävistäni joita meillä käy, niin miehiä kuin naisia. Jotenkin oon haalinu ystäviksenikin ulkonäköäni miellyttäviä miehiä :D)

-

Niin joo, ja tatuoinnit, jos ne on hyvin tehtyjä, niin ah! Ja jotkut lävistyksetkin on miehellä pop.

Ja mikä mies se sellainen on joka ei osaa autoaan itse korjata, jos siinä joku pikkujuttu? Ihania peräkammarin poikia sellaiset jotka vie auton suunnilleen renkaanvaihtoon ja öjynvaihtoon liikkeeseen kun eivät osaa ite :D tun off x 1000.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Esikoisen sanoin "äiti tykkää sellaisista setistä joilla on partaa muttei ollenkaan tukkaa" :D

(ja tää on siis huomio ihan ystävistäni joita meillä käy, niin miehiä kuin naisia. Jotenkin oon haalinu ystäviksenikin ulkonäköäni miellyttäviä miehiä :D)

-

Niin joo, ja tatuoinnit, jos ne on hyvin tehtyjä, niin ah! Ja jotkut lävistyksetkin on miehellä pop.

Ja mikä mies se sellainen on joka ei osaa autoaan itse korjata, jos siinä joku pikkujuttu? Ihania peräkammarin poikia sellaiset jotka vie auton suunnilleen renkaanvaihtoon ja öjynvaihtoon liikkeeseen kun eivät osaa ite :D tun off x 1000.
Tatuoinnit on naurettavia ja on lapsellista ottaa niitä.
 
Girliegirl
Sellanen tuunatulla autolla ajeleva bemarispede joka jumputtaa jotain paskaa musaa ja ajaa pillurallia metsätiellä. Nämä ovat yleensä rumia, huonosti pukeutuvia, lapsellisia idiootteja jotka luulevat saavansa naisen kuumaksi puhumalla auton varaosista. Siis hyi helvetti.
 
Sellanen tuunatulla autolla ajeleva bemarispede joka jumputtaa jotain paskaa musaa ja ajaa pillurallia metsätiellä. Nämä ovat yleensä rumia, huonosti pukeutuvia, lapsellisia idiootteja jotka luulevat saavansa naisen kuumaksi puhumalla auton varaosista. Siis hyi helvetti.
Tällaisella olen usein kyllä nähnyt (usein myös maha pystyssä olevan) tyttöystävän :eek:
 

Yhteistyössä