Vaikka
No sellainen "minä olen mies ja minä hoidan miesten työt, laita sinä ruokaa sillä aikaa".
Tämä.Ahdasmielisyys, suvaitsemattomuus, julmuus ja valehtelu.
Mä en taas tykkää parroista enkä kaljuista.jo edellä manitut lipevyys, niljakkuus, valehtelu jne.
ulkonäöllisesti:
-liian laiha
-alle 170cm
-apinakarvoitus (siis hillitön rintakarvoitus / selkäkarvat hyrrrrr....)
-pitkät hiukset (sori, mulla kuuluu olla pidemmät hiukset..)
-hienhaju / liiallinen partavesi tms
Muhun uppoa semmonen kalju, parrakas mies, ah. Niin ja miehen tulee olla miehen näköinen, ei mikään laiha eikä ylitreenattu lihaskimppukaan
Ihan tosissasi et pysty siis millekään miehen kanssa joka ko ohjelmia seuraa? :OTatuoinnit, tupakointi, horoskooppeihin tai muuhun vastaavaan huuhaahan uskominen. Big Brotherin tai Salkkareiden seuraaminen.
Mulla oli, siis OLI yksi FB-kaveri jonka päivitykset oli ihan kamalia. Ne liittyi salkkareihin, bb:iin, Britney Spearsiin... ja hirvee valivalivalivitunvaliIhan tosissasi et pysty siis millekään miehen kanssa joka ko ohjelmia seuraa? :O
Naisen.Ihan tosissasi et pysty siis millekään miehen kanssa joka ko ohjelmia seuraa? :O
Tatuoinnit on naurettavia ja on lapsellista ottaa niitä.Esikoisen sanoin "äiti tykkää sellaisista setistä joilla on partaa muttei ollenkaan tukkaa"
(ja tää on siis huomio ihan ystävistäni joita meillä käy, niin miehiä kuin naisia. Jotenkin oon haalinu ystäviksenikin ulkonäköäni miellyttäviä miehiä )
-
Niin joo, ja tatuoinnit, jos ne on hyvin tehtyjä, niin ah! Ja jotkut lävistyksetkin on miehellä pop.
Ja mikä mies se sellainen on joka ei osaa autoaan itse korjata, jos siinä joku pikkujuttu? Ihania peräkammarin poikia sellaiset jotka vie auton suunnilleen renkaanvaihtoon ja öjynvaihtoon liikkeeseen kun eivät osaa ite tun off x 1000.
Tällaisella olen usein kyllä nähnyt (usein myös maha pystyssä olevan) tyttöystävänSellanen tuunatulla autolla ajeleva bemarispede joka jumputtaa jotain paskaa musaa ja ajaa pillurallia metsätiellä. Nämä ovat yleensä rumia, huonosti pukeutuvia, lapsellisia idiootteja jotka luulevat saavansa naisen kuumaksi puhumalla auton varaosista. Siis hyi helvetti.
Okei, no käyhän se niinkin.Naisen.
Eikä tulisi mieleenkään. Kyllä sitä jonkinsorttisia tasovaatimuksia pitää olla.