Siis sellaiset kaikki jotka ovat puolustusvoimien palkkalistoilla.Mitä heistä? En vain voi ajatukselle mitään etten pidä miehistä jotka ovat puolustusvoimissa. Ei ihmisessä mitään vikaa varmasti ole mutta mulle se on vähän niinkuin no,no... Sinkkuaikana tuli tapailtua useampaakin upseeria ja kaikki yllättävän samanlaisia luonteeltaan. Onneksi ei tartte enää deittailla kun on oma rakas mies joka onkin täydellinen!
Ei mulla niin idealistinen arvomaailma sentään ole, mutta en siedä muodollisuutta/kategorisointia yhtään enempää kuin on pakko.Niin paitsi jos sähkis meinasit että puolustusvoimat on vastoin koko sun aatemaailmaa, sit ei enempää kysymyksiä siulle. Sporttikselle vaan sit toi edellinen litania.
Anteeksi mutta mä en oo koskaan ymmärtänyt näitä sukuammatteja. Siis ihan ok jos OIKEASTI haluaa ja se on sydämeltään se oma juttu mutta hyvin paljon vaan seurataan niitä vanhempien ja suvun jalanjälkiä eikä se ole aina todellakaan hyvä juttu. Mun mielestä jokaisen ihmisen pitäis ensin testata siipiään jossain ihan muussa jutussa ja nähdä maailmaa, kokea uusia asioita. Samoin ihmettelen ihmisiä jotka eivät ikinä käy oman synnyinkuntansa ulkopuolella. Siis lapsuus, nuoruus, aikuisuus ja kuolema omassa pikkupitäjässä. Ei siinä siis mitään jos tykkää asua pienessä paikkakunnassa mutta jokaiselle tekisi hyvää käydä vähän katsomassa meininkiä myös muualla. Varsinkin jos on asiat huonosti jossain kunnassa jossa paljon työttömyyttä yms. Semmoinenkin on yhdenlainen turn off.Kunhan ihmettelen. Tulen perheestä (ja itseasiassa suvusta) jossa on paljon puolustusvoimalaisia... Ja oon harmistunut kun lapsuuden suunnitelmat on menneet mönkään - olenhan jo aikuinen enkä vieläkään siellä töissä!
. Joillekkin ei tullu mieleen että nuo edellämainitutkin voivat olla puolustusvoimien palveluksessa.Mitens pastorit? Liikunnanohjaajat, fysioterapeutit, lääkärit ja terveydenhoitajat? Opettajat? Toimistotyöntekijät? Insinöörit?
Kriteerit onkin ihan arsesta, siis sillei jos ne on ihan liian tiukat. Avarakatseisuutta ja ennakkoluulottomuutta pitää olla. Mutta ikävistä kokemuksista tulee semmoisia mielleyhtymiä että haluaa vältellä tietyn tyylisiä ihmisiä.Mä en nykyään muuten uskalla pitää listaa mistään kriteereistä, kun tunnun ihastuvan aina ihmiseen, joka ei yhtään vastaa kriteerejäni.
Mä puhuinkin niistä kapiaisista.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24794111:. Joillekkin ei tullu mieleen että nuo edellämainitutkin voivat olla puolustusvoimien palveluksessa.
mikähän se semmonen pelkkä kapiainen oikeen on. Lähes aina taustalla on jotain " erikoisosaamista" = koulutusta.Mä puhuinkin niistä kapiaisista.
No en ole en. Olisitko kiinnostunut, heh? Joo oot varmaan silleen, et ei mikään ihme. No en mä tiiä, kyl mä kelpaisin vaik kelle. Pari exääki ottas mut takas jos vaan ite haluaisin. Mut tietty ne on mulle just aika turn off.Oletko parisuhteessa?
Kyllä tosirakkaus kestää mitä vaan, toisen huomioon ottaminen on kuitenkin suotavaa asioissa, joihin voi vaikuttaaaMitäs sitten jos (ja kun..) se kumppani muuttuu suhteen aikana erilaiseksi ja hänestä löytyy/tulee esille/ilmenee aiemmin totaalisia turn off- piirteitä?
Kuten aloittaa tupakoimisen, lihoo, saa ilmavaivoja, tykkää vaihtaa pukeutumistyylinsä ihan erilaiseksi, muuttaa hiusmalliaan täysin, opiskelee eri ammatin, joutuu työttömäksi, tms. :snotty: