Totaalinen turn off miehessä/naisessa???

Kunhan ihmettelen. :) Tulen perheestä (ja itseasiassa suvusta) jossa on paljon puolustusvoimalaisia... Ja oon harmistunut kun lapsuuden suunnitelmat on menneet mönkään - olenhan jo aikuinen enkä vieläkään siellä töissä! :LOL:
 
Mitä heistä? En vain voi ajatukselle mitään etten pidä miehistä jotka ovat puolustusvoimissa. Ei ihmisessä mitään vikaa varmasti ole mutta mulle se on vähän niinkuin no,no... Sinkkuaikana tuli tapailtua useampaakin upseeria ja kaikki yllättävän samanlaisia luonteeltaan. Onneksi ei tartte enää deittailla kun on oma rakas mies joka onkin täydellinen! :)
Siis sellaiset kaikki jotka ovat puolustusvoimien palkkalistoilla.

anteeksi, väsy, en kykene muodostamaan hyviä lauseita...
 
Kunhan ihmettelen. :) Tulen perheestä (ja itseasiassa suvusta) jossa on paljon puolustusvoimalaisia... Ja oon harmistunut kun lapsuuden suunnitelmat on menneet mönkään - olenhan jo aikuinen enkä vieläkään siellä töissä! :LOL:
Anteeksi mutta mä en oo koskaan ymmärtänyt näitä sukuammatteja. Siis ihan ok jos OIKEASTI haluaa ja se on sydämeltään se oma juttu mutta hyvin paljon vaan seurataan niitä vanhempien ja suvun jalanjälkiä eikä se ole aina todellakaan hyvä juttu. Mun mielestä jokaisen ihmisen pitäis ensin testata siipiään jossain ihan muussa jutussa ja nähdä maailmaa, kokea uusia asioita. Samoin ihmettelen ihmisiä jotka eivät ikinä käy oman synnyinkuntansa ulkopuolella. Siis lapsuus, nuoruus, aikuisuus ja kuolema omassa pikkupitäjässä. Ei siinä siis mitään jos tykkää asua pienessä paikkakunnassa mutta jokaiselle tekisi hyvää käydä vähän katsomassa meininkiä myös muualla. Varsinkin jos on asiat huonosti jossain kunnassa jossa paljon työttömyyttä yms. Semmoinenkin on yhdenlainen turn off.
Siinä ei siis ole mitään jos elämä on oikeasti hyvin ja on kaikkeen tyytyväinen. Mutta työttömänä ja masentuneena makaaminen jossain syrjäkylällä on kyllä aika arsesta, sori vaan.
 
Mä en nykyään muuten uskalla pitää listaa mistään kriteereistä, kun tunnun ihastuvan aina ihmiseen, joka ei yhtään vastaa kriteerejäni. :D
Kriteerit onkin ihan arsesta, siis sillei jos ne on ihan liian tiukat. Avarakatseisuutta ja ennakkoluulottomuutta pitää olla. Mutta ikävistä kokemuksista tulee semmoisia mielleyhtymiä että haluaa vältellä tietyn tyylisiä ihmisiä.
 
- Vaaleat, lyhyet ja liian sliipatun näköiset hiukset :x
- Muotivaatteet
- viikset ilman partaa tai pitkä epäsiisti parta
- Huono hygenia
- Pukumies yök :x
- Suuri ylipaino

- Väkivalta, uskottomuus,valehtelu, epäluotettavuus kaikessa, huumeet
- Ylimielisyys, kylmyys, eläinten pahoinpitely tai muuten huonostikohtelu
 
Viimeksi muokattu:
jkeri
Ulkoiset: likaisuus (vaatteet, hiukset) oikeasti rumat ja mauttomat vaatteet, yökerho lippatukka-miehet, manboobsit

Luonteenpiirteet: ylimielisyys, tyhmyys, suvaitsemattomuus, juntteus
 
"hmm"
Aah, ihanaa. Nyt pääseekin oikein vauhtiin. Olen bisse, joten nämä pätee sekä naisiin että miehiin mun kohdalla.

- juurikasvu värjätyissä hiuksissa (ei sellainen sentin, vaan ihan puoli päätä oleva maantienharmaa nuhjutukka, ja hiusväri muutenkin hailakaksi kulunut)
- pulleat, paksut kädet ja sormet
- muutenkin lihavuus, tai sitten toisena ääripäänä liian lihaksikkaaksi pumpattu kroppa
- karvat paikoissa jonne ne eivät kuulu (esim poskessa, leuassa tököttäviä omituisia hahtuvia)
- rintakarvat, alapää joka rehottaa valtoimenaan (posliini ei tarvitse olla, mutta siistitty kyllä!), nenäkarvat jotka puskee sieraimista ulos
- rohtuneet huulet joita ei edes yritetä hoitaa
- pesemättömät hampaat ja paha hengitys
- hienhaju, etenkin jos sitä vaan yritetään peittää esim hajuvedellä, eikä oikeasti käytetä dödöä
- metrin pituiset rehut kainaloissa (sekä miehellä että naisella, mieskin voi siistiä, naisella pitää olla ajellut kainalot)
- muutenkin huono hygienia: alapää haisee, hiukset roikkuu rasvaisina pitkin otsaa jne
- ruskeat silmät (en vaan pidä yhtään)
- rehottavat kulmakarvat jotka peittää puolet silmistä, tai unibrow
- typerät tatuoinnit (suomileijona, ja ihme tribaalikoukerot esimerkiksi)
- yleinen tyhmyys ja pinnallisuus ja bimboilu, haluan ihmisen joka kykenee puhumaan syvällisesti ja ajattelee omilla aivoillaan
- liika tupakointi ja juominen
- ahdasmielisyys, suvaitsemattomuus, rasistisuus, sukupuolijaottelut (poikien ja tyttöjen leikit, miesten ja naisten työt) jne
- väkivaltaisuus
nuo ainakin..
 
"juupas"
Aika helppo kysymys ja luulis että kaikille ihmisille esim.:
- kuolaaminen
- haiseminen
- piereskely
- nenän kaivelu

Vai kysyttiinkö tässä sen tyypisiä mielipide -"turn offeja" kuten:
- siniset silmät
- pitkä tukka miehellä
- farkkutakki
- pisamat
jne jne
 
määään
-ei halua lapsia
-piereskely muiden kuulleen, varsinkin jos on läski perse
-haisee tupakalle just kun on juuri vetänyt röökin, varsinkin jos on läski naama joka haisee
- itse tupakoinnin katselu ei niin haittaa mutta mee sen jälkeen johonkin puoleksi tunniksi varsinkin jos oot läski
- läski käsi jossa on viileä pinta
-läski naama ja samaan aikaan kielisuudelmasta puuttuu jäntevyys
-synnytyksen jälkeen jää läskiksi
 
likaiset hampaat, haiseva hengitys, haiseva muutenkin, selkäkarvat, liika karvoitus muutenkin (vrt.apina), itserakkaan näköinen, liian lihaksikas, täysin naru (kuihtuu pois), rasvaprosentti lähellä nollaa (liian kova vartalo), liian lyhyt (n.alle 170cm), huono ryhti, jalat ristissä istuminen, ruma tyyli, piereskely usein...

luonteesta: itserakas, ahdasmielinen, epäempaattinen, haukkuu muita, itsensä korostaminen, kertominen existä tai siitä miten on niin kova pelimies, huomionhakuisuus, tyhmyys, ei kuuntele, peliriippuvainen, alkoholisti, nisti, ei ymmärrä, ei osaa miestentöitä (esim. vaihtaa renkaita), ei pidä lapsista, ei hymyile, ei arvosta naista...

mitäs vielä..

-nenänkaivelu, korvien kaivelu, ei käy suihkussa joka päivä, ei huolehdi itsestään, ylipaino...
 
Viimeksi muokattu:
Khimaira
Mitäs sitten jos (ja kun..) se kumppani muuttuu suhteen aikana erilaiseksi ja hänestä löytyy/tulee esille/ilmenee aiemmin totaalisia turn off- piirteitä?

Kuten aloittaa tupakoimisen, lihoo, saa ilmavaivoja, tykkää vaihtaa pukeutumistyylinsä ihan erilaiseksi, muuttaa hiusmalliaan täysin, opiskelee eri ammatin, joutuu työttömäksi, tms. :snotty:
 
äään
Mitäs sitten jos (ja kun..) se kumppani muuttuu suhteen aikana erilaiseksi ja hänestä löytyy/tulee esille/ilmenee aiemmin totaalisia turn off- piirteitä?

Kuten aloittaa tupakoimisen, lihoo, saa ilmavaivoja, tykkää vaihtaa pukeutumistyylinsä ihan erilaiseksi, muuttaa hiusmalliaan täysin, opiskelee eri ammatin, joutuu työttömäksi, tms. :snotty:
Kyllä tosirakkaus kestää mitä vaan, toisen huomioon ottaminen on kuitenkin suotavaa asioissa, joihin voi vaikuttaaa
 
"noo"
Ilkeys, ahdasmielisyys, aggressiivisuus, likaisuus, itsekeskeisyys, tarve korostaa omia saavutuksia ja kertoa niistä kaikille, suvaitsemattomuus, puhumattomuus, epätasa-arvoisuus. Löysä kosketus.
 

Yhteistyössä