Ihan vapaasti. Mulla on jo aviomies.Hyvä et oot sitä mieltä, jää mulle niitä parrakkaita, kaljuja ja tatuoituja sitten enemmänkin, niin on varaa valita
Musta on ihanaa hoivata miestä Mä oon ainakin suojellut omaa miestä baarijonossa yms. kun mies ei oo mitään tappelumiehiä.Muuten.... jos mies herättää mussa jonkinlaisen hoivavietin ja suojelunhalun, lähen äkkiä ja kauas:wave:
Ai sä et olekaan nainen? Ja siis mulle ainakin sellainen tappelva ja uhoova mies on totaalinen turn off. Sellainen käytös nimittäin kielii miehessä tyhmyydestä.Mulla on tollanen tossu ollu riippakivenä nyt 15 vuotta. Kuka mua hoivaa ja suojelee baarijonossa????? Minä itte.
Jos vaikka kokeilisit puolustaa ihan itse itseäsi jos kerran aikuinen olet.No kyllä minä ja ympäristöni ollaan sitä mieltä et olen nainen. Ja tossun vastakohta ei suinkaan ole tappelija, vaan itsetunnon omaava henkisesti vahva luotettava ja järkevä mies joka ei edes ajaudu mihinkään kapakkitappeluihin. Ja tuo viittaus siihen kuka mua puolustaa pätee ihan joka paikkaan, ei vain baarijonoihin.
Mun pitäisi kirjoittaa tämä otsaani väärinpäin ja lukea peilistä joka aamu.Muuten.... jos mies herättää mussa jonkinlaisen hoivavietin ja suojelunhalun, lähen äkkiä ja kauas:wave:
:hug: Toivon että löydän voimaa tehdä niin vielä joskus itsekin.Mun pitäisi kirjoittaa tämä otsaani väärinpäin ja lukea peilistä joka aamu.
Jos naisessa huomaa noita oireita niin kannattaa pysyä kauempana.Muuten.... jos mies herättää mussa jonkinlaisen hoivavietin ja suojelunhalun, lähen äkkiä ja kauas:wave:
Olen jo löytänyt omat voimavarani. Lähinnä pelkään, etten tunnistaisi tilannetta tarpeeksi nopeasti jos sellaiseen taas törmäisin. Nyt kun homma on nimenomaan sellainen, että mä tarvitsen suojelijaa ja hoivaajaa.:hug: Toivon että löydän voimaa tehdä niin vielä joskus itsekin.