tosi tylsäää, saa kysyä mitä vaan......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko makkara lintu? Mikä on kebabeläimen nopeus jahdattaessa? Kuinka etäällä lyhtypylväät ovat toisistaan? Kumpi on parempi Borat vai Ali G? Onko valailla emätin? Miksi Mikki Hiirellä ei seiso? Mikä on elämän tarkoitus? Onko pluto planeetta? Mitä eroa on erolla ja eerolla? Mikä on aakkosten 32. kirjain? Montako nollaa on tuhannessa? Mikä on se?

[QUOTE="vieras";25392603]Onko makkara lintu? Mikä on kebabeläimen nopeus jahdattaessa? Kuinka etäällä lyhtypylväät ovat toisistaan? Kumpi on parempi Borat vai Ali G? Onko valailla emätin? Miksi Mikki Hiirellä ei seiso? Mikä on elämän tarkoitus? Onko pluto planeetta? Mitä eroa on erolla ja eerolla? Mikä on aakkosten 32. kirjain? Montako nollaa on tuhannessa? Mikä on se?[/QUOTE]

no kysyy jotain helpompi:D

10828.jpg

[QUOTE="hmm";25392623]Poltatko raskaana ollessasi? Kun tosta nolosta tilanteesta sai sellaisen kuvan.[/QUOTE]

no en todellakaan...

en mä polta muutenkaan, vain kännissä, mutta vain naisten tupakkia, eli ne ohut, en sietää paksuja

Okei hyvä. Sori, toivottavasti kysymykseni ei loukannut. Olin vain järkyttynyt kun olen saanut sinusta sellaisen kuvan että kuitenkin ajattelet lastesi parasta. Hyvä ettet polta!

Entä mitä toivot lapsillesi? Mitä tulevaisuuden haaveita sinulla on?

[QUOTE="hmm";25392639]Okei hyvä. Sori, toivottavasti kysymykseni ei loukannut. Olin vain järkyttynyt kun olen saanut sinusta sellaisen kuvan että kuitenkin ajattelet lastesi parasta. Hyvä ettet polta!

Entä mitä toivot lapsillesi? Mitä tulevaisuuden haaveita sinulla on?[/QUOTE]

en tiedä mikä normaali äiti voi poltta....

en tiedä, mitä mun pitää toivoa, varma onnellisuutta ja terveyttä... itsellä on paljon haaveita=)

Yhteistyössä