Tosi jännä, selittämätön juttu tapahtui

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Riitta"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26400279:
oikeesti oon kateellinen kun mulle ei satu mitään outoo :attn:

Sama. Voi perhana, kuinka haluaisinkaan kokea avaruusolentojen tai maahiaisten tai jumalan lasnaolon. Mutta kun ei niin ei. Samat vanhat naamat vaan paivasta toiseen.

(kiiruhtaa paikalle)
Jahas, tää on näitä. Jos ei ole porvoolaista tuotantoa, niin seuraavan kerran sanot ufoille:
"Kuules sinä muka-kosminen vatipää. Mulla on rikkaruohojen hävittäminen kesken, mutta sulla ei näytä olevan niin raskaat hommat. Jos et kuulu Jeesuksen Kristuksen porukoihin, niin voit ottaa sen Datsunisi ja häipyä mun tontilta."

Valitettavasti sama ei tehoa voikukkiin.

Meinaattako että me täällä maapallolla olemme ainoat älylliset tai ylipäätään elolliset oliot maailmankaikkeudessa??
Tuskin maailman kaikkeidessa sentään, se kun on melko iso. Kuitenkin suht epätodennäköistä että tässä "lähiseuduilla" olisi elämää, joka kykenee tänne tulemaan ja vielä muistuttaa ihmistä ja saapuu vielä aluksella joka(monien ufo-kokemusten mukaan) muistuttaa meidän leffoissa esiintyviä. Niin ja vielä tuovat mukanaan jotain selittämätöntä materiaa tai "energiaa".

Voisko olla kyse jostain unihalvauksen tyyppisestä jutusta? Ainakin tuo paineentunne raajoissa ja kyvyttömyys liikkua, puhua jne. Ja siihenhän voi tietysti liittyä kaikenlaisia unikuvia. Itse juuri viime yönä viimeksi heräsin unihalvaukseen, ja se on niiiiiin epämiellyttävää ja pelottavaakin. Hetken aikaa menee ennen kuin erottaa onko unessa vai hereillä, tapahtuuko asiat oikeasti vai ei, ja että saa raajansa toimimaan. Kuulostaisi tuo ap:n kokemus ihan samantyyppiseltä, etenkin jos ihmisellä ei mitään harhoja tms. mielenterveysongelmia ole koskaan ollut.

Aivokasvain nyt ainakaan ei todella aiheuta harhoja.(Oirelistalta löytyy enemmän epileptisiä kohtauksia, pahoinvointia tms) :/ Psykoottisia harhojakaan harvoin ihan normaalille, kriisittömälle, terveelle tavalliselle ihmiselle ihan tuosta ohimennen vain paukahtaa päälle. Totta on, että psykoottinen ihminen on tyypillisesti sairaudentunnoton, joten mene ja tiedä. Pitäisi varmasti nähdä ap mustelmineen ja keskustella hänen kanssaan enemmän jotta tilannetta voisi arvioida millään lailla.

Outoja asioita tapahtuu, ei epäilystäkään, tai sitten keskustelua voi ainakin herättää provoilemalla. :D
Mutta, jos, ap todella näin itse koit, mitä tämä merkitsee sinulle itsellesi?

[QUOTE="riitta";26400240]En jaksa tapella aiheesta! Tiedän, etten ole harhainen ja sillä hyvä!

En ole nyt hetkeen vastaamassa, menen laittamaan ruokaa tontuille.[/QUOTE]

Tontuille ruokaa??

Mä heräsin viime yönä vessahätään ja palatessani takaisin sänkyyn vilkaisin ikkunaverhojen raosta ulos. Kuvittelin, miltä tuntuisi, jos öisellä pihalla leijailisi avaruusolioita. Ajatus oli pelottava ja ajattelin, että jos niin kävisi, katuisin katkerasti ulos vilkaisuani. Tietämättömyydessä on hyvä elää....

Yhteistyössä