Tosi jännä, selittämätön juttu tapahtui

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Riitta"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"Riitta"

Vieras
Eilen illalla, olin tuossa pihassa vähän vielä kitkemässä voikukkia, vaikka olikin jo pimeää, niin yhtäkkiä tuli kauhea paineentunne jalkoihin. Ihmettelin siinä, että mitäköhän tämä nyt on, kun tuntui samalta, kuin olisin seissyt vedessä reisiäni myöten... Tiedättekö sen tunteen, kun vesi on niin lämmintä, ettei se tunnu, kuin paineena?

No ajattelin, että siinä on joku sähkövaraus ja meinasin siirtyä, niin en päässytkään, ihan kuin vesi jossa tunsin seisovani, olisi niin hidasta, etten pysty liikuttaa jalkoja, eikä vesi väisty. No minä tietysti katsoin sitten jalkojani ja näinkin että ne olivat todellakin jossain vedentapaisessa, kirkkaassa, mutta paljon läpinäkyvämmässä, kuin vesi ja paljon... aineellisemmassa.

Vähän jo hätäännyinkin siinä ja katselin ympärilleni ja yritin huutaakin, mutta sitten ilmakin tuntui niin sakealta energiakentältä, ettei minun aiheuttamani ääniaallot päässeet siinä kulkemaan, vaivoin kuulin oman ääneni. Sitä vastoin kuulin todella voimakkaana jonkinlaisen pauhun, mutta se oli mekaanista, niinkuin moottorista kuuluu, mutta kumminkin kuin veden aiheuttamaa. Kaikista oudointa oli, että minä ihan oikeasti näin, kun sellainen alus (avaruusalus) oli tullut siihen minun pihalle. Sieltä tuli ja meni edestakaisin kauhealla nopeudella olentoja, melkein kuin ihmisiä, mutta ei niin läpinäkyviä, kuin mitä minä itse oli. Niiden liikkeet saivat veden lainehtimaan ja olisin kaatunut, jollei vesi olisi ollut niin paksua. Yksi olento tuli ja puhalsi minuun jotain hohtavaa puuteria ja sen jälkeen löysin itseni yksin puutarhasta. Olinkin makaamassa siinä märällä nurmikolla. Ajattelin, että minun pitäisi mennä lääkäriin, mutta sitten huomasin ne mustelmat jaloissani, jotka se vesi oli niihin murjonut. En kehtaa mennä lääkäriin enkä tiedä kelle voin kertoa tälläistä!

Onko joku kokenut vastaavaa?

[QUOTE="noh";26400184]Todellakin suosittelen lääkärissä käyntiä.[/QUOTE]

Kannattaako kertoa koko tarina, kun en halua mielialalääkkeitä koska en tunne itseäni sairaaksi tai harhaiseksi? Mitä sanon jaloista? Sanonko, että avaruusneste pusersi niihin paineellaan nämä kauheat mustelmat?

Tällä hetkellä sanoisin vain, että älä kerro kellekään kun tuo kuulostaa niin hullulta. Jos itselleni tapahtuisi oikeasti jotain vastaavaa ja tuollainen olisi totta peruisin sanani.

Mitäpä lottoot lääkäreiden sanovan jos vihjaat avaruusnesteestä ja avaruusolioista? Olisit varmaan sen jälkeen jossain hoidossa kaltereiden takana ja sittenkö sulle vasta pumpattaisi kaiken maailman aineita että varmasti näkisit niitä pieniä vihreitä miehiä.

[QUOTE="riitta";26400198]Kannattaako kertoa koko tarina, kun en halua mielialalääkkeitä koska en tunne itseäni sairaaksi tai harhaiseksi? Mitä sanon jaloista? Sanonko, että avaruusneste pusersi niihin paineellaan nämä kauheat mustelmat?[/QUOTE]

Kerrot juuri niin kuin asia on, jos haluat apua itsellesi.

[QUOTE="riitta";26400198]Kannattaako kertoa koko tarina, kun en halua mielialalääkkeitä koska en tunne itseäni sairaaksi tai harhaiseksi? Mitä sanon jaloista? Sanonko, että avaruusneste pusersi niihin paineellaan nämä kauheat mustelmat?[/QUOTE] Monikaan harhainen ihminen ei tunne itseää sairaaksi tai edes harhaiseksi.

Laita kuva tänne niistä jaloistasi?

Mulle on käynyt kerran yksi juttu, mutta ei sentään tuollainen, mitään olioita tai alusta en nähnyt ja olin sisätiloissa. Siitä aikaa nyt n. 15 vuotta ja ihan täysjärkinen olen ja keskellä päivää tapahtui. Mitään selitystä en ole koskaan tapahtuneelle keksinyt ja koska olen itse kokenut jotain selittämätöntä niin tiedän, että omituisia asioita tapahtuu.

Mitäpä lottoot lääkäreiden sanovan jos vihjaat avaruusnesteestä ja avaruusolioista? Olisit varmaan sen jälkeen jossain hoidossa kaltereiden takana ja sittenkö sulle vasta pumpattaisi kaiken maailman aineita että varmasti näkisit niitä pieniä vihreitä miehiä.

Aivan... En taida kertoa. On pienempi todennäköisyys, että olin unessa tai jossain tiloissa, kuin että kokemani oli totta. En ole nimittäin koskaan ennen kokenut mitään omiani tai kuvitellut mitään kummallista. Ei ole ollut tajuttomuuskohtauksia, ei harha-aistumiksia, ei mustelmaherkkyyttä, ei mitään sellaista.

[QUOTE="riitta";26400240]En jaksa tapella aiheesta! Tiedän, etten ole harhainen ja sillä hyvä!

En ole nyt hetkeen vastaamassa, menen laittamaan ruokaa tontuille.[/QUOTE] Sitten kyseessä voisi olla jokin neurologinen ongelma. Itse en uskaltaisi jättää tuollaista tutkimatta lääkärillä.

[QUOTE="riitta";26400240]En jaksa tapella aiheesta! Tiedän, etten ole harhainen ja sillä hyvä!

En ole nyt hetkeen vastaamassa, menen laittamaan ruokaa tontuille.[/QUOTE]

Ok...Huono trolli.

Te jotka vastaatte ja ajattelette automaattisesti, että "riitta" on harhainen tai jonkun hoidon tarpeessa onko teistä todellakin mahdoton ajatus, että joku ihan tavallinen TERVE ihminen voi kokea selittämättömiä asioita. Itse tosiaan yhden selittämättömän oudon tilanteen kokeneena ja todistetusti täysin hereillä olleena (kaveri oli paikalla) en voi kyseenalaistaa sitä, etteikö tässä maailmankaikkeudessa tai universumissa olisi jotain muutakin olemassa kuin se mitä tällä hetkellä mielletään todelliseksi ja todeksi.

Eipä mulla muuta, miettikää asiaa. Ihan turhaa aina heti huudella provoa ja tehdä mielenterveysdiagnooseja :)

ja tämä alus lähti takapihalta kohti viimeisiä tuntemattomia korpimaita..

USS_Enterprise_(NCC-1701),_ENT.jpg

Te jotka vastaatte ja ajattelette automaattisesti, että "riitta" on harhainen tai jonkun hoidon tarpeessa onko teistä todellakin mahdoton ajatus, että joku ihan tavallinen TERVE ihminen voi kokea selittämättömiä asioita. Itse tosiaan yhden selittämättömän oudon tilanteen kokeneena ja todistetusti täysin hereillä olleena (kaveri oli paikalla) en voi kyseenalaistaa sitä, etteikö tässä maailmankaikkeudessa tai universumissa olisi jotain muutakin olemassa kuin se mitä tällä hetkellä mielletään todelliseksi ja todeksi.

Eipä mulla muuta, miettikää asiaa. Ihan turhaa aina heti huudella provoa ja tehdä mielenterveysdiagnooseja :)
Kyllä olen sitä mieltä että tällaiset tilanteet ovat ihmisen pään sisällä ja johtuvat tilanteen tulkinnasta. Uskon että oudot kokemukset voivat olla aitoja, eivätkä välttämättä tarkoita mielenterveysongelmaa kuten skitsofreniaa, mutta sitä en usko että esim. aloitusviestin tapahtumat ovat oikeasti tapahtuneet, vaikka joku niin kokisikin aivan aidosti. Lisäksi aloitusviestissä ei puhuta vain kokemuksesta vaan selvästä näköharhasta, joka voi kertoa vakavasta terveysongelmasta, vaikka aivokasvaimesta. Se että jonkun pihalla on ufo käynyt on todella epätodennäköistä verrattuna muihin esitettyihin vaihtoehtoihin, joten ei minulla ole mitään syytä uskoa muuta. Itsellänikin on kokemuksia "yliluonnollisesta", silti en pidä niitä todisteena mistään koska ne ovat hyvin subjektiivisia ja johtuvat todennäköisesti muista syistä.

Jos itse kokisin vastaavaa, ensimmäisenä epäilisin itselläni aivokasvainta ja seuraavaksi mielenterveydellisiä ongelmia. Minusta tässä ei ole mitään naurettavaa.

Kannattaa käydä lääkärissä jos olisi joku vakavampi, aivokasvain vaikka taustalla. En usko, että tuollaisen näyn näkeminen ihan luonnollista on.

Yhteistyössä