tonalin ym. jutut

  • Viestiketjun aloittaja Big Mama
  • Ensimmäinen viesti
Big Mama
ylipaino on mullakin ongelmana ja en oo mikään surkuttelija et "voi voi kun on viis kiloo ylimääräistä, mä en pysty elämään..." näitäkin olen kuullu ja paljon. mun ongelmassa puhutaan ihan parista kymmenestä kilosta.. tiedän että kaikkein parasta on uudistaa ruokavalio täysin ja ulos liikkumaan.. mutta on yh-mamma ja yksyityisyrittäjä eli aika on vähän kortilla ja niinpä kysyn näistä "huuhaa"laihdutuspillerestä kun muka pitäs olla niin nopeita..??!! onko kukaan kokeillu tonalin valmistetta, onko siitä hyötyä, miten vaikuttaa, kuinka nopeesti/hitaasti, kuinka kauan niitä pitäis syödä että huomaa jotakin?? kertokaa kokemuksia jos on.. ja edelleenki tiedän että parasta laihdutusta on ottaa itseään niskasta kiinni ja lenkille lapsen kanssa ym.. mut kuitenkin..
 
Tintti1010
hei!
En ole käyttänyt kyseisiä pillereitä, mutta ajattelin kertoa kun satuin juuri lukemaan tälläisistä laihutuspillereistä. Kauneus ja terveyslehden lääkäri, joka on muuten myös suomen lihavuustutkijat ry;n joku johtohenkilö(?) kirjoitti että noita pillereitä ei kannata ostaa, kun ne ovat täysin huijausta. Jollekkin pillerilaadulle oli myönnetty joku vuoden tuote palkinto jolla huijataan ihmisiä ja tuloksista ei tietoakaan. Mutta hän kertoi myös että on olemassa tepsiviäkin pillereitä joihin saa reseptin lääkäriltä!
Xenical on sellainen lääke joka vähentää rasvan imeytymistä suolessa ja Reductil taas sellainen joka vähentää näläntunnetta ja syömishimoja. Nämä pillerit eivät ole huijausta ja sinäkin varmasti voisit saada reseptin, jos sinulla on painoindeksi yli 27.
Ja se laihutus on kumma juttu, kun alkuun pääsee niin se vie mukanaan!!! ;)
 
jassi
Täällä nostaa käden pystyy yks tonalin uhri.... Olen syönnyt noin 2vuotta tonalinia, kävin painonvartioita sain muutaman kilon pois ja sitten jäin kotinn niinkuin laiduttelee ja ystävä mikä oli tonalinin avulla laiduttanut 15kg sai minunkin mielenkiintoni heräämään.. No muutama kilo lähti(ei ole paljoo pudotettavaa) nyt kun olen syönnyt tonalinia niin ja tässä on ollut paljon juhlia joissa olen ahminut kuin porsas niin paino ei ole noussut yhtään, eli nyt saan pidettyy painoni kurissa koska kyllä tällä syömisellä se olisi noussut. Tietenki en mässä aina vaan nyt olen myös ruvennut käymään salilla koska se parantaa tulosta kun liikkuu ja poltaa rasvaa. Eihän siis mikään pilleri laiduta jo svaan mässäät ja istut sohvalla ei edes lääkärin määräämät, vaan siinä ohessa pitää jotain tehdä. Mä olen ainakin tyytyväinen tonalineihin ja meinaan syödä niitä edelleenki olkoot muut mitä mieltä tahansa.
 
Big Mama
JASSILLE vielä tonalineista.. kerroit kaveris laihduttanenn nillä 15kg
ilmeisesti oli jonkin verran pudotettavaa?? mulla tosin ei tee pahaa vaikka lähtis just 20kg. tai tottakai enemmän lähtee mitä on pudotettavaa. mut kuitenki kiitokset "kannustuksesta", taidan mennä heti huomenna apteekkiin ostoksille.. =) sit viä jos viittit vastata(jos edes luet tätä näin jälkikäteen), onko niistä tableteista mitään sivuvaikutuksia kuten hel****linen kiire vessaan aikaa tai paikkaa katsomatta?? vai onko sen edes tarkoituskaan niin heittää aineenvaihduntaa sekasin?? kiitoksia etukäteen vastauksista =)
 
kastehelmi
Itse aloitin laihdutus-urakkani pienillä muutoksilla, rasva vaihtui kevyempään, välipalat hedelmiksi, ruisleipää paljon, vettä, kevytjuomia ja kahvia paljon, selkeät kaksi lämmintä ruokaa päivässä ja karkkipäivä kerran viikossa tai kahdessa. Liikuntaa ei tarvitse aloittaa heti, koska uusia asioita ei pysty omaksumaan liian nopealla tahdilla. Monet laihduttavat ilman liikuntaa, jokaiselle meille tulee arkiliikuntaa päivittäin sekä kaikenlaista hyötyliikuntaa työn ja lasten parissa. Unohda ajatus laihdutuskuurista, aloita harjoittelemaan uudenlainen elämäntapa; yksi asia per viikko, jota voisit muuttaa ja toteuta se! Ja nauti matkasta, yllätä itsesi, itsetunto vahvistuu ja olo erilainen! Onnistut vähitellen, ei äkkiä ja kaikki asiat yhtä aikaa huolena.

 
Jassi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.06.2004 klo 14:26 Big Mama kirjoitti:
JASSILLE vielä tonalineista.. kerroit kaveris laihduttanenn nillä 15kg
ilmeisesti oli jonkin verran pudotettavaa?? mulla tosin ei tee pahaa vaikka lähtis just 20kg. tai tottakai enemmän lähtee mitä on pudotettavaa. mut kuitenki kiitokset "kannustuksesta", taidan mennä heti huomenna apteekkiin ostoksille.. =) sit viä jos viittit vastata(jos edes luet tätä näin jälkikäteen), onko niistä tableteista mitään sivuvaikutuksia kuten hel****linen kiire vessaan aikaa tai paikkaa katsomatta?? vai onko sen edes tarkoituskaan niin heittää aineenvaihduntaa sekasin?? kiitoksia etukäteen vastauksista =)
Tere, luin nyt vasta sun kirjuutuksen... joo tällä kaverilla ei ollut paljoo tiputettavaa on kiskalla töissä eli siellä kattelee ja seisoskelee ja namit ovat esillä, no hän aloitti syömään näitä tonalineja ja ohessa liikku kylläkin niinku sanoin itsekkin olen nyt ruvennut käymään salilla sehän auttaa vielä enemmän. Sen sanon et jokainen on oma yksilönsä, niinhän näistä sanotaan et joo joo humpuukia, mutta kun ystävä on saavuttanut tälläisen pudotuksen niin pakko uskoo. Mä syön edelleenki tonalinia ja jaktkan. Sivuoireita ei ole tullut tähän mennessä ei siis mitään ihan kuin ei söisikään mitään paitsi vatsa toimii hyvin, sen tonalin voimalla vessassa isomalla hädällä käydessä haju on sitten aivan omituinen, mutta positiivinen juttu jos masu toimii toooosi hyvin, pisulla en silleen juokse paitsi nyt kun rupesin vielä syömään extra omenaviinietikka pillereitä. En ketään usuta syömään enkä ketään kiellä syömästä, mutta itse ainkain meinaaan jatkaa... Hitaasti, mutta varmasti. Nytkin jussina mässäsin kauheesti ja menin aamulla vaa'alle ja jippii ei sitten yhtään ole tullut kiloja kun muuten mulle toi syöminen pamauttaa kiloja raskaimman kerran...

:p :p :D
 
Jassi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.06.2004 klo 21:16 Jassi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.06.2004 klo 14:26 Big Mama kirjoitti:
JASSILLE vielä tonalineista.. kerroit kaveris laihduttanenn nillä 15kg
ilmeisesti oli jonkin verran pudotettavaa?? mulla tosin ei tee pahaa vaikka lähtis just 20kg. tai tottakai enemmän lähtee mitä on pudotettavaa. mut kuitenki kiitokset "kannustuksesta", taidan mennä heti huomenna apteekkiin ostoksille.. =) sit viä jos viittit vastata(jos edes luet tätä näin jälkikäteen), onko niistä tableteista mitään sivuvaikutuksia kuten hel****linen kiire vessaan aikaa tai paikkaa katsomatta?? vai onko sen edes tarkoituskaan niin heittää aineenvaihduntaa sekasin?? kiitoksia etukäteen vastauksista =)
Tere, luin nyt vasta sun kirjuutuksen... joo tällä kaverilla ei ollut paljoo tiputettavaa on kiskalla töissä eli siellä kattelee ja seisoskelee ja namit ovat esillä, no hän aloitti syömään näitä tonalineja ja ohessa liikku kylläkin niinku sanoin itsekkin olen nyt ruvennut käymään salilla sehän auttaa vielä enemmän. Sen sanon et jokainen on oma yksilönsä, niinhän näistä sanotaan et joo joo humpuukia, mutta kun ystävä on saavuttanut tälläisen pudotuksen niin pakko uskoo. Mä syön edelleenki tonalinia ja jaktkan. Sivuoireita ei ole tullut tähän mennessä ei siis mitään ihan kuin ei söisikään mitään paitsi vatsa toimii hyvin, sen tonalin voimalla vessassa isomalla hädällä käydessä haju on sitten aivan omituinen, mutta positiivinen juttu jos masu toimii toooosi hyvin, pisulla en silleen juokse paitsi nyt kun rupesin vielä syömään extra omenaviinietikka pillereitä. En ketään usuta syömään enkä ketään kiellä syömästä, mutta itse ainkain meinaaan jatkaa... Hitaasti, mutta varmasti. Nytkin jussina mässäsin kauheesti ja menin aamulla vaa'alle ja jippii ei sitten yhtään ole tullut kiloja kun muuten mulle toi syöminen pamauttaa kiloja raskaimman kerran...

:p :p :D Hei ei apteekkiin vaan luantaistuote kauppaan, itse asun helsingissä ja täällä on niitä kauppoja ja on paljon tarjouksia, sillä aika tyyriitä ne on ja sitten otan sen 3 aamulla ja 3 illalla sillä meitsi on päässyt alkuun
 
pillereitä joihin saa reseptin lääkäriltä!
Xenical on sellainen lääke joka vähentää rasvan imeytymistä suolessa ja Reductil taas sellainen joka vähentää näläntunnetta ja syömishimoja. Nämä pillerit eivät ole huijausta ja sinäkin varmasti voisit saada reseptin, jos sinulla on painoindeksi yli 27.
Ja se laihutus on kumma juttu, kun alkuun pääsee niin se vie mukanaan!!! ;)
[/quote]


Olen itse kokeillu Xenicaleja kahden paketin verran, ja ne todella toimii! Siinä on vaan se pulma, että pitää osata puhua lääkärille TODELLA hyvin, ennenkuin alkaa niitä sulle myöntämään! Ja ylipainoa pitää olla reilusti! Sitä ennen pitää vaan saada ruokavaliolla laihdutettua neljä ja puoli kiloa. Mut käy kysymässä näistä. Kokemuksella voin sanoa, että NE TOIMII!! :)
 
haamu
Olen syönyt tonalinia nyt noin 1 1/2 kk ja kiloissa se ei niinkän näy, mut vaatekoko on pienentynyt huomattavasti, varsinkin takapuoli ja reidet on pienentyny. Liikun vaunujen kanssa päivittäin mut muuten en ehdi urheilemaan mitenkään.

Uskon että ne toimii, just kävin hakemassa uuden purkin!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.06.2005 klo 21:27 PikkuÄityli kirjoitti:
pillereitä joihin saa reseptin lääkäriltä!
Xenical on sellainen lääke joka vähentää rasvan imeytymistä suolessa ja Reductil taas sellainen joka vähentää näläntunnetta ja syömishimoja. Nämä pillerit eivät ole huijausta ja sinäkin varmasti voisit saada reseptin, jos sinulla on painoindeksi yli 27.
Ja se laihutus on kumma juttu, kun alkuun pääsee niin se vie mukanaan!!! ;)

Olen itse kokeillu Xenicaleja kahden paketin verran, ja ne todella toimii! Siinä on vaan se pulma, että pitää osata puhua lääkärille TODELLA hyvin, ennenkuin alkaa niitä sulle myöntämään! Ja ylipainoa pitää olla reilusti! Sitä ennen pitää vaan saada ruokavaliolla laihdutettua neljä ja puoli kiloa. Mut käy kysymässä näistä. Kokemuksella voin sanoa, että NE TOIMII!! :)

[/quote]

sain tänään ku kauniisti ruinasin tohtorilta xenical reseptin vaikka en oo puottanut kiloakaan, on ne niin kauheen kalliita ettei tosikaan. En ole vielä lääkkeitä hakenut kun olen sellainen joka epäilee kaikenmaan pillereitä. Minun painoindeksi on 28 jospa mä sen hakisin ja vihdoinkin laihtuisin kaiken olen jo yrittänyt.
 

sain tänään ku kauniisti ruinasin tohtorilta xenical reseptin vaikka en oo puottanut kiloakaan, on ne niin kauheen kalliita ettei tosikaan. En ole vielä lääkkeitä hakenut kun olen sellainen joka epäilee kaikenmaan pillereitä. Minun painoindeksi on 28 jospa mä sen hakisin ja vihdoinkin laihtuisin kaiken olen jo yrittänyt.


Hyvä juttu!! Kalliitahan ne on, mut toimivia. Itsellä nyt kolmas paketti menossa, lääkäri myönsi kesän ajaksi kolmen paketin reseptin. Sitten käydä tarkastuksessa, että onko paino tippunut. Mut toivotan sulle onnea, ja iloa laihdutukseen!! :) :)
 
Painonpudottaja
Aloitin Tonalinin käytön vain pari viikkoa sitten. Viikkoa aikaisemmin olin aloittanut painonvartijoiden ohjeiden mukaisen ruokavalion ja lisäsin liikuntaa. Näin olen tehnyt vaikka kuinka monta kertaa ilman Tonalinia ja paino on aina tippunut korkeintaan kilon viikossa. Nyt Tonalinin kanssa paino tippui ensin 1,4 kg ja viime viikolla 1,6 kg viikossa. En osaa vielä sanoa tarkasti miten tämä on mahdollista vai voisko Tonalin oikeasti polttaa rasvaa. Mulla on tosi paljon parempi olo, eikä nälkä sillä lailla vaivaa kuin normaalisti dieetillä ollessa. Pudotettavaa on kyllä n. 25 kg. Tiedän paremmin parin viikon päästä, jatkuuko sama trendi, toivottavasti jatkuu...
 
Ostin tänään purkin tonalia koska olen lueskellet että se auttaa polttamaan rasvaa ja hoikistumaan.
Kiloja olisi 5 jäljellä josta pitäisi päästä pois,en oikein ymmärrä.saako tonalin kanssa syödä mitä on ennenkin syönnyt?
siis herkkujakin?
karkkia/pitsaa? ja laihtuu =)
Vai miten se menee?Joskus kun sortuu syömiseen..nyt en ainakaan ole syönnyt mitään viimeksi päivällä ruuan.
Montako kertaa tonalin pitää ottaa?
otan kaksi päivässä nyt sitten aamulla/Illalla.
toivottavasti kiinteytyisi reidet/masun alue vähän kun lapsen jälkeen jäi makkaraa masuun :x
Mutta koitan nyt tonalin,liiku en kovinkaan paljon,olisiko siitä apua?ilmatkin on niin kylmiä koko ajan,ei tee mieli ulos..Ja kun olen nyt ottanut pari tonalin pilleriä tänään niin pylly/reidet ja alajalan lihakse ovat vähän kipeät/lihakset kipeät..normaalia?
en ole tehnyt mitään ihmeellistä,samat rutiinit melkein joka päivä. B)
 
nöfnöf
ite oon tonalinejä syönyt ehkä noin vuoden verran,4 aamulla ja 4 illalla ja niitten ansiosta on kiinteytyny ja vatsa toimii paremmin ja paino ei tosiaan nouse vaikka vähän sortuukin mässyttelemään,olen kyllä yrittänyt pitää säännön että herkkupäivä kerran viikossa.niin ja sitten senkin olen huomannut että jaksaa paremmin tonalinin avulla,syön miten sattuu ja välillä käy niin että syön vasta illalla ensimmäisen kerran aamupalan jälkeen vaikkakin ne ei ole mikään ateriankorvike mikä myös mainitaan purkissa mutta jos nyt sattuu käymään niin että ruoka jää välistä niin tonalin auttaa jaksamaan,ainakin mun kohdalla.ylipainoa on monta kymmentä kiloa ja olen aina sellanen etten usko mihinkään laihdutuspillereihin mutta olen kyllä positiivisesti yllättynyt ja aion jatkaa tonalinin syöntiä =)
 
nöfnöf
tonalinia saa luontaistuotekaupoista ja maksaa 24-30e tolla välillä on hinta se vaihtelee kun on tarjouksia,ja sokosesta saa myöskin mutta siellä se on ainakin täällä kalliimpaa
 
Mie myös vannon Tonalinen nimeen...olen syönyt yhden purkillisen 4 kapselia/2xpv, ja viisi kiloa tippunut paino, tosin olen kyllä jättänyt makean syömisen viikolla pois (siis syön vain lauantaina) ja vaihtanut esim. juuston kevyt-sellaiseen ja rasva pois leivän päältä. Liikuntaa yritän harrastaa joka päivä vajaan tunnin lenkki, mutta en ole lenkkeilyäkään aivan orjallisesti noudattanut (jos on meno ym.) Nyt aloitin toisen purkin Tonalinia, saas nähä vieläkö paino tästä tippuu....
Minulla ylipainoa sellaset 10 kg.

 
HurjaMimmi
tässä yksi tonalinin uhri :D eilen kävin ostamassa ja tänään otin aamulla ensimmäisen kerran 4tablettia...kattoo nyt tuon ekan purkin vaikutuksen onko mitään tehoo!! kovin sitä on kehuttu! =)
 
iihaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2006 klo 11:19 HurjaMimmi kirjoitti:
tässä yksi tonalinin uhri :D eilen kävin ostamassa ja tänään otin aamulla ensimmäisen kerran 4tablettia...kattoo nyt tuon ekan purkin vaikutuksen onko mitään tehoo!! kovin sitä on kehuttu! =)
tuu sit kertomaan miten kävi! ;)
 
Maagi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2006 klo 10:18 iihaa kirjoitti:
kävin eilen luontaistuotekaupas kyselemäs tosta ja sanoi myyjä että yks nainen laihtui Tonalinin avulla 18kg kahdessa vuodessa! :)
No juu.. Tuo on niin suhteellista, että minkä avulla ihminen on sitten oikeasti laihtunut. Mä laihduin vuodessa 20kiloa, muuttamatta tietoisesti ruokailutottumuksiani ja muuttamatta lainkaan liikuntatottumuksiani.
Mä olin tuota ennen ollut masentunut ja kun masennus hellitti niin laihduin laihduttamatta. En syönyt tonalia!

Uskon kyllä että joillain saattaa olla merkittävä apu "ohjeistuotteista", mutta se on hyvin yksilöllistä. Mulla ei ole mitkään tehopillerit auttanut nykyisen painon kanssa taistelussa. Mutta syön toki tällähetkellä Cla:ta; koska oloni on hyvä siten.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.02.2006 klo 16:58 Vieras kirjoitti:
Mie myös vannon Tonalinen nimeen...olen syönyt yhden purkillisen 4 kapselia/2xpv, ja viisi kiloa tippunut paino, tosin olen kyllä jättänyt makean syömisen viikolla pois (siis syön vain lauantaina) ja vaihtanut esim. juuston kevyt-sellaiseen ja rasva pois leivän päältä. Liikuntaa yritän harrastaa joka päivä vajaan tunnin lenkki, mutta en ole lenkkeilyäkään aivan orjallisesti noudattanut (jos on meno ym.) Nyt aloitin toisen purkin Tonalinia, saas nähä vieläkö paino tästä tippuu....
Minulla ylipainoa sellaset 10 kg.
Niin, että johtuuko painonpudotus sit Tonalinista vai muuten muuttuneista elintavoista. Minä pistäisin rahani likoon jälkimmäisen puolesta ;)
 

Yhteistyössä