Toivottomat Haaveilijat kevättä odottaessa.

Täällä ollaan. :wave:

Mä käytin eilisen illan viikkosiivouksen tekemiseen. Ihana olla nyt kun on puhdas koti. :) Juu, se karkauspäivä tosiaan lähestyy kovaa vauhtia. Mulla onkin jo kaikki valmistelut tehtynä. :heart: Jännittää kyllä se miehen vastaus. Vaikka kuinka yritän olla sillä asenteella, että todennäköisemmin saan vaan keittiöön ne uudet verhot, niin pakko myöntää että on kyllä iso pettymys, jos mies kieltäytyy. :/
 
Mennyt viikonloppu aika vauhdikkaasti. Kahdessa eri muutossa ollaan oltu apujoukoissa. Ensin kaveripariskunnan ja sit tänään vielä siskon.

Viikko naimisissakin ollaan jo oltu. Jipii! =) Nopeasti on mennyt tämä eka viikko ja rouva-arki alkaa jo mennä omalla painollaan. Välillä pitää kyllä ihan pysähtyä miettimään, että hitsi sitä ollaan ihan oikeasti naimisissa. Hääkuvien ja -videon katselua ja ihmettelyä on kuulunut tähän viikkoon melko paljon.

Eilen sain saunoa ihanan vauvamahan kanssa, kun raskaana oleva kaveri oli kylässä. Kyllä sitä kateellisena katselin! Olisi se vaan niin ihana, kun itselläkin olisi sellainen ihastuttava pallomaha. Huoh!

Hyvää alkavaa viikkoa täältä hirmuisen loskan keskeltä!
Annuli
 
Missä kaikki ovat? Pitää nostella meitä, että emme vallan huku tuonne kaukaisuuteen. Toivoton rouvashenkilö pitää pinoa pystyssä. :LOL:

Tulehan Hippo sitten kertomaan miten kosimishommissa meni. Toivotaan, että et saa uusi verhoja vaan myöntävän vastauksen!

Edelleen ilman vauvansiementä oleva Annuli =)
 
Huh!

Nyt alkaa vähän kiire helpottamaan koulun suhteen. Päättötyön olen toistaiseksi pistänyt hyllylly hautumaan. Ehtiihän sen sitten myöhemminkin. :whistle: Täytyy nyt ensin keskittyä näihin ensimmäisenä eteen tuleviin juttuihin mm. kolmeen näyttöön joista ensimmäinen on jo ensi viikolla. Tänään varmistui harjoittelupaikkakin, joten sitäkään ei tarvitse enää stressata. Onneksi, sillä harjoitteluun alkuunkaan ei ole kuin reilu pari viikkoa.

Annuli, ilman muuta tulen teille kertomaan että miten mun kosimishommissa käy. Jänskättää kyllä jo aika paljon. Onneks ei tarvitse enää kuin 1 yö jännittää. Tunne on melkein sama kuin pikkulapsena joulun odotus. Viimeinen yö tuntui aina kaikista pisimmältä. :xmas:
 
Tämä keskustelu taitaakin olla minulle sopiva, koska toivottomalta haaveiluni vielä näyttää :p . Alkaa opiskelut itselläni olla ohi ja työnhaku käynnissä, tullut tässä sitten hirveä haaveilu siitä perheen perustamisesta. Mieheni kyllä on vielä sillä linjalla, että vauvoista on vaan hirveästi rasitetta ja haittaa ja eihän sitten enää saisi pelailla vapaasti tietokoneellaan.

Nyt kun saisi jotenkin aluksi vaikka miehen haluamaan naimisiin tässä :D. Saas nähdä millon hän kokee olevansa sellaiseenkin touhuun tarpeeksi vanha. Mutta pidetään peukkuja Hippolle, että karkauspäivä toimisi.
 
Tulin tänne pitkästä aikaa kurkkimaan. Kirjoittelin tänne silloin aikoinaan ja nyt meillä tuhisee tuolla parvekkeella vaunuissa päiväuniaan kohta vuoden ikäinen tyttönen. Tsemppiä kaikille miesten kanssa ja Hipolle onnea iltaan!! Millos muuten tulet kahville? ;)
 
Muistaako kukaan mua?Minäkin joskus toivottomana haaveilin... Nyt toi haave on 1v ja 2pvä suloinen tytön tyllerö!

hippopotamus Hienoa, että kosinta onnistui! :hug: Mun on aina väliin pakko käydä tarkistaan, josko oisit miehen pään saanut kääntymään. Pientä pehnemistä vauvahaaveisiin ilmeisesti ilmassa?!

Maikki81 Säkin taidat palstailla nykyään aika harvoin?Milloin teidän neiti syntyi?

Kaikille toivottomille pitkää pinnaa ja uskon, että joskus teidän sylissä on ihana, ikioma, pieni nyytti sylissä!
Meillä ei miestä ainakaan kaduta, että lopulta taipui mun tahtoon kolmannesta.

 
Onnittelut Hipolle! Kohta liityt sinäkin sitten tähän rouvakerhoon. =) Tämä on kyllä mukavaa tämä rouvaelämä. Tosin vauvahaaveita se ei näköjään edistä edelleenkään. Mutta ihanaa, että jonkinlaista edistystä tapahtuu meille toivottomillekkin.

Nyt nukkumaan. Hyviä öitä! Toivottelee ajoittain epätoivon vallassa oleva Annuli.
 
Kiitokset onnitteluista! B)

RiiviöÄiti, kyllähän minä sinut muistan. :) Tuossa vauva-asiassa on pientä pehmenemistä tapahtunut. Sillon joskus alkuvaiheessa tuo edes suostunut puhumaan koko asiasta, vaan kommentit oli sitä luokkaa että katotaan parin vuoden päästä. Sen jälkeen sillä olikin kovat vaatimukset sen suhteen että mullakin tarvis olla hyvätuloinen vakipaikka ennen kuin yritystä voi aloittaa. Viimeksi kun kysyin että mitä mun sitten tartteis tienata niin, vastaus oli jo luokkaa kunhan edes jotain. Eli hitaasti mutta varmasti on edistystä tapahtunut. Mun mielestä vaan liian hitaasti. Tottakai parempi tämäkin kuin ei edistystä ollenkaan. :) Tällä hetkellä olen koulutuksessa, joka loppuu kesäkuussa. Sen myötä toivottavasti töitäkin löytyy ja yritystä päästäis aloittelemaan vihdoin ja viimein. Johan tätä vauvakuumetta on tullut "sairastettua" 3,5 vuotta.
 
Onnea Hipolle!

Riiviöäiti: Teilläkin jo niin vanha tyttö! Meidän neiti on nyt hiukan päälle 11 kk, eli syntyi 30.3. Tosiaan, aika harvoin tulee palstailtua. Lukemassa silloin tällöin käyn, mutta harvemmin tulee kirjoiteltua.

Eilen päätettiin että kakkonen saa tulla jos on tullakseen. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maikki81:
Eilen päätettiin että kakkonen saa tulla jos on tullakseen. :heart:
Ihana päätös. :) Mites sulla muuten perjantai 14.3? Jos sitä kahvittelua sit vihdoin ja viimein? :xmas:

Kiitokset vielä kaikille onnitteluista. Sormuksetkin saadaan toivottavasti sormiin tässä viikon parin sisään. Miehellä sen verran iso räpylä, että piti erikseen tilata. Vaan parempi myöhään kuin ei milloinkaan. :)
 
Kiitos onnitteluista poika04.

Meillä oli tänään koulussa pelastustoiminnan näyttö. Ihan turhaan jännäsin ja stressasin etukäteen. Oli loppujen lopuks aika simppeli juttu. Ens viikolla onkin sit 2 näyttöä. Tartteekin viikonlopun aikana noita lakipykäliä taas kertailla. Kiirettä siis pitää koulun kanssa, mutta siitä huolimatta ei noi vauva-ajatukset mihinkään katoa. Aina löytyy päivästä joku hetki jolloin huomaa pysähtyneensä unelmoimaan vauvoista. :xmas:
 
Nyt olen Vantaalla koulutuksessa.. Onneksi kaveri huomasi, että täällä on nettiyhteys, niin pääsi koneelle täällä..

Nyt kaveri meni suihkuun ja mä istun sängyllä koneella.. Otettiin molemmat omat läppärit mukaan..

Nyt toivotaan, että meillä pian tulee plussa testiin..

KP
 
Hyvää naistenpäivää kaikille toivottomille! :flower:

Mä sain mieheltä kukkakimpun, 10 kpl valkoisia ruusuja. Olin ihan varma, ettei tuo muista koko naistenpäivää tai että jos muistaakin niin ei ainakaan huomioi sitä millään tavalla. Osaa tuo vieläkin välillä yllättää. :heart:
 

Yhteistyössä