Viikonloppu meni siivillä kun uppouduin Harry Potterin kiehtovaan maailmaan. Vaan saipa sen viikkosiivouksenkin tehtyä, vaikka lipsahtikin sunnuntaille asti.
Työharjoittelu alkanut ihan kohtalaisesti. Kai se alkaa sujumaan kun tulee paikka paremmin tutuksi.
miracle, kyllä on puhuttu miehen kanssa lapsista jo suhteen alkuvaiheessa. En usko että mitään kunnollista suhdetta olisi edes syntynyt jos toinen olisi ollut sitä mieltä, ettei koskaan halua lapsia. Tuo mies siis kertoi jo silloin alussa että haluaa lapsia sitten joskus. Nyt vain odotellaan että koska se joskus on. Miehen mielestä kun ei meidän talous ole tarpeeksi hyvällä mallilla, kun ei mulla ole töitä. Tällä hetkelläkin olenkin kurssilla tarkoituksena vaihtaa alalle, jolla työllistymismahdollisuudet paremmat. Toivon mukaan kun kurssi kesällä loppuu, olisi mulla töitä tiedossa pidemmäks aikaa ja päästäis vihdoin ja viimein aloittamaan yritystä. Ikääkin kun alkaa olla jo sen verran, ettei asiaa voi enää niin mahdottomasti lykätä.
Mites
KP jokos testasit tai onko menkkoja kuulunut? Meillä ei mitenkään ihmeellisesti pääsiäistä vietetä. Varmaan suklaamunia syödään muutamat ja siinäpä se sitten melkein onkin. Mun äitin pitäis tulla kylään nyt pääsiäisen aikaan, mutta eipä se muuta sitä pääsiäisen viettoa millään lailla. Saatan ostaa pääsiäiskukkakimpun pöydälle.
TESS-82, tervetuloa mukaan joukkoon.
Vaikka tää onkin sellainen pino, johon ei toivoisi kenenkään kuuluvan.