Niin ne hemskatin ovulaatiotestit vaan lähtee taas vahvistumaan Ovulaatio FFn mukaan tiistaille, joten ehkä tässä vielä onkin toivoa! Mikä lie alkupiikki ollut toi kp9-10.
Todella vaikea tilanne sulla. Tsemppiä ja voimahaleja sinne. Mulla ihan samat päivät dpo7 tänään!Tervehdys, palstailua takana 9 vuotta ja toivotun mahdollisen kuopuksen haaveilua takana kaksi vuotta (enemmän tai vähemmän aktiivista yritystä, taukojakin on ollut) Haaveissa vauva sillon ja sillon- ryhmät luettu ja osallistunutkin olen. Nyt en kirjaudu enää ja toivon, että saisin osallistua näin kirjautumatta tällaisella nimellä viimeiseen yritykseen.
Tämä yrityskierto on viimeinen siitä syystä, että mies päätti lähteä lätkimään ja vaikkakin hän jätti minut vasta viikko sitten niin päätös kuulemma pitää ja itsellänikin olo että tämä oli nyt todellakin tässä. En usko et enää itekkää lähtisin tätä parisuhdetta jatkamaan.
Mahdollisen kuopuksen yrittämisestä tuli jo rutiinia, joten kerkesimme talletella tässäkin kierrossa. Mies jättikin mut kun nalli kalliolle suoraan ovulaation jälkeen.
Nyt on dpo 7 ja ei tässä auta kun toivoa että tässä olis joku suuri ihme tapahtunut. Lapsen haluan yksin tai kaksin!
Mies haluaa myös ja olisi mukana lapsen elämässä. Vaan näinköhän tässä kohtalo tulee kuitenkin päättämään jotain muuta enkä saa enää ikinä lasta ja parisuhdekin vietiin...
Tulin silti piinailemaan teidän kanssanne koska yksin tämä on jotenkin kuitenkin kurjaa. En silti jaksa kirjautua enkä tehdä uutta tunnusta kun piinapäiviä on enää muutama jäljellä ja sen jälkeen mun kohtalo on selvää.
Uuden parisuhteen löytäminen ja luominen veisi aikansa ja se, että haluaisiko uus mies ees lasta. Ikää mulla on jo sen verran että mä tiedän että tää oli takuulla mun vihon viimeinen mahdollisuus.
Sulla ja stellavaniljalla sama dpo kuin mulla. Onko mitään oireita vielä ollut ja milloin meinaatte testata?Todella vaikea tilanne sulla. Tsemppiä ja voimahaleja sinne. Mulla ihan samat päivät dpo7 tänään!
Monta lasta teillä jo on, jos saa kysyä?
No poikkeuksellisesti ei rinnat muuttuneet aroiksi heti ovulaatiosta. Ainostaan nännit kipeytyivät ja nyt oikeeastaan ei nekään enää ole arat. Eipä kyllä mitään paitsi ehkä lieviä kuviteltuja jomotuksia silloin tällöin. Uni on maistunut iltaisin yllättävän hyvin. Tosin ollut myös rankka työviikko mikä vaikuttaa unen tarpeeseenSulla ja stellavaniljalla sama dpo kuin mulla. Onko mitään oireita vielä ollut ja milloin meinaatte testata?
Stellavanilja: ompa tympeä tilanteesi, toivotaan et ois tärppi käynyt.
Siis samaa miettinyt ittestäni, kun KOKO viikon olen ollut kiukkuinen. Ja vielä ihan järjettömistä asioista. Mies oli mm. Yks päivä siivonnut koko talon, paitsi tiskannut. Minähän harmistuin tästä tosi pahasti. Onhan se epäreilua, että ei ehtinyt siivota kokonaan ennen kun tulin kotiinSiis voiko pms oireet alkaa heti ovulaation jälkeen? Ovis siis eilen aikaisin aamuyöstä ja eilis iltana sekä tänään oon ollut ihan hirveä ärripurri ja kiihtynyt nollasta sataan sekunnissa, tunnistan tuon itse siis pms oireeksi kun hormonit heittelee mutta ei se kyllä aiemmin oo ihan näin aikaisin alkanut
Minulla kyllä alkaa myös pms-oireita heti oviksen jälkeenSiis voiko pms oireet alkaa heti ovulaation jälkeen? Ovis siis eilen aikaisin aamuyöstä ja eilis iltana sekä tänään oon ollut ihan hirveä ärripurri ja kiihtynyt nollasta sataan sekunnissa, tunnistan tuon itse siis pms oireeksi kun hormonit heittelee mutta ei se kyllä aiemmin oo ihan näin aikaisin alkanut
Mä ostin tuon raskautta suunnittelevan paketin. Ei tuu piilokuluja päälle. Labrat otetaan ainakin mun kotikaupungissa SynLabilla. Tulokset tuli parissa päivässä Puhtiin näkyviin ja oli selkeästi selitetty. Ainut miinus että tulokset ei mene OmaKantaan. Ei siis mitään jippoja takana, mutta ihan samantyylisiä paketteja myy myös muut toimijat (SybLab suoraan ja Terveystalo yms).PUHTI-Testipaketit. Onko kukaan käynyt/ostanut? Mietin ferritiini ja d-vitamiinimittausta tai raskautta suunnittelevan pakettia. Tietääkö kukaan tuleeko tähän käynti tms. maksuja päälle vai vain tämä testipaketin hinta mikä täytyy maksaa? Mitä ootte muuten mieltä, onko nämä ihan ok vai onko tässä joku jippo takana?
Tuotteet - Puhti
Voit ottaa valmiin testipaketin, valita halutessasi mukaan lisätestejä tai suunnitella kokonaan oman testikokonaisuuden.www.puhti.fi
Toivon sulle plussaaTervehdys, palstailua takana 9 vuotta ja toivotun mahdollisen kuopuksen haaveilua takana kaksi vuotta (enemmän tai vähemmän aktiivista yritystä, taukojakin on ollut) Haaveissa vauva sillon ja sillon- ryhmät luettu ja osallistunutkin olen. Nyt en kirjaudu enää ja toivon, että saisin osallistua näin kirjautumatta tällaisella nimellä viimeiseen yritykseen.
Tämä yrityskierto on viimeinen siitä syystä, että mies päätti lähteä lätkimään ja vaikkakin hän jätti minut vasta viikko sitten niin päätös kuulemma pitää ja itsellänikin olo että tämä oli nyt todellakin tässä. En usko et enää itekkää lähtisin tätä parisuhdetta jatkamaan.
Mahdollisen kuopuksen yrittämisestä tuli jo rutiinia, joten kerkesimme talletella tässäkin kierrossa. Mies jättikin mut kun nalli kalliolle suoraan ovulaation jälkeen.
Nyt on dpo 7 ja ei tässä auta kun toivoa että tässä olis joku suuri ihme tapahtunut. Lapsen haluan yksin tai kaksin!
Mies haluaa myös ja olisi mukana lapsen elämässä. Vaan näinköhän tässä kohtalo tulee kuitenkin päättämään jotain muuta enkä saa enää ikinä lasta ja parisuhdekin vietiin...
Tulin silti piinailemaan teidän kanssanne koska yksin tämä on jotenkin kuitenkin kurjaa. En silti jaksa kirjautua enkä tehdä uutta tunnusta kun piinapäiviä on enää muutama jäljellä ja sen jälkeen mun kohtalo on selvää.
Uuden parisuhteen löytäminen ja luominen veisi aikansa ja se, että haluaisiko uus mies ees lasta. Ikää mulla on jo sen verran että mä tiedän että tää oli takuulla mun vihon viimeinen mahdollisuus.
Saanko kysyä minkä ikäinen olet?Nämä raskautumiset ovat kyllä niin mysteerejä. Joku 40v voi raskautua heti yk1 ja taas paljon nuorempi yrittää lasta monta vuotta:/Huomenta!
kyllä tätä on vaan niin vaikea ymmärtää, että miksi pikkukakkonen ei tärppää? Yritystä heinäkuun lopulta. Kierto kuin kello, ovulaatio tapahtuu tikutuksen, kipujen ja lämpöjen mukaan joka kierto, petipuuhia on n. 8 kertaa tasaisesti ennen ovulaatiota, sen aikana ja ehkä jälkeenkin. Luteaali 14 päivää. Olimme todella onnekkaita ja esikoisemme tärppäsi 1. kierrosta.
Mitä tässä kannattaisi lähteä tutkimaan? Kannattaako jotain tutkia? Olisiko jostain lääkkeestä apua, kun ei ole tiputteluakaan koskaan eikä mitään erityistä. Onko syy todennäköisemmin minussa, eikai miehen siittiöt ole parissa vuodessa huonontuneet, ja jos ovat niin miksi?
Epätoivoista pohdintaa täöllä...
ja toivon etten pahoita tällä pohdinnalla kenenkään mieltä. Tiedän, että täällä on paljon ensimmäistä pitkään toivoneita. Olen onnellinen esikoisestani ja toivon teille kaikille samaa sydämestäni <3
Täytyy harkita tätä jos ei pian tapahdu mitään. Ilmeisesti sinulla oli arvot kohdillaan? Jäin sitäkin miettimään jos siellä joku arvo heittää niin saakohan siihen avut ihan tk:n kautta ku ei hirveästi olisi yksityisiin varaa. Jotenkin kuulostaa, että tk nihkeästi mittaa esim. Ferritiinejä.Mä ostin tuon raskautta suunnittelevan paketin. Ei tuu piilokuluja päälle. Labrat otetaan ainakin mun kotikaupungissa SynLabilla. Tulokset tuli parissa päivässä Puhtiin näkyviin ja oli selkeästi selitetty. Ainut miinus että tulokset ei mene OmaKantaan. Ei siis mitään jippoja takana, mutta ihan samantyylisiä paketteja myy myös muut toimijat (SybLab suoraan ja Terveystalo yms).
Eli Puhdin palveluun kuuluu ne labrat ja niistä saadut tulokset tulee sulle selkeästi avattuna: oma arvosi, mitkä on viitearvot jne. Mutta ei mitään sen suurempaa analyysia tai hoito-ohjetta. TK:n kautta saa varmasti apua jos arvoissa häikkää.Täytyy harkita tätä jos ei pian tapahdu mitään. Ilmeisesti sinulla oli arvot kohdillaan? Jäin sitäkin miettimään jos siellä joku arvo heittää niin saakohan siihen avut ihan tk:n kautta ku ei hirveästi olisi yksityisiin varaa. Jotenkin kuulostaa, että tk nihkeästi mittaa esim. Ferritiinejä.