Toiveissa vauva 2021

vierailija
Pakko sanoa tuosta Sofin liukasta mistä keskusteltu ja osa haukkunutkin, pitää muistaa että toisille sopii toinen ja toisille toinen ja et jokainen noista oli ihan selkeitä haamujen haamuja ja haamuja. Se antaa aina vähä eripaksuista viivaa.
Täs esim. mun positiivinen dpo 14
Oon nyt jo rv16 menossa.
Kuten sofin ovistestit tekee ihan samalla tavalla, toinen reuna on paksumpi ku toinen. Tyyppi vika? Jos sen viakdi haluaa tulkita. Viiva ohut ja vieressä valkoista, se väri leviää tuohon valkoiselle vasta jonkun aikaa kuivuttuaan. Eli se on ihan normaalia.
Mut värillinen viiva ei koskaan ole nega. Se väri kyllä voi liikkua sielä taustalla mut jos se jää viivaan kiinni nii se tasan tarkoittaa että hcg hormonia on pissassa. Ihan yhtä luotettava kuin kallis clearblue tms. Sama tehtäväkin, etsiä pissasta istukkahormonia.

Aika typerää lähteä haukkumaan ketään lapselliseksi tai muutenkaan vääntämään selvästä asiasta, kun ei itsellä edes kokemus ko testistä, selkeesti ilkeyttä ilmassa. Mikä teitä naisia osaa vaivaa?
Ja kohdunulkoisen oire voi kyllä valitettavasti olla se että testi haamuilee eikä vahvistu, tai sit sahaa viivat ja ymmärrän hyvin Titiloven huolen asiasta,siinä turha lähteä muiden "minä itse ja mutta ku minäminä" asenteelle. Toivottavasti tilanteeseen kääntyy parhain päin ja tsemppiä!

Ja muillekin tsemppiä, tiedän kuinka vaikeeta on piinailla. Itsellä on kemiallisia, kohdunulkoinen, keskenmeno rv 12 ja rv8 takana, nyt vihdoista viimein oikeesti raskaana näin pitkällä. Vieläkään en uskalla liikaa iloita.
 
ON:
Hei! Täälä nyt kuumottelen kuukautiskivuissa toista päivää, mutta menkkoja ei näy. Yleensä kovimmat menkkakivut osuu ekalle vuotopäivälle.
Eilen tuli tosi kovia alavatsakipuja jotka kesti pari minuuttia. Juuri semmoset ekan menkkapäivän kivut voimakkaimmillaan. Muuten normaalia menkkakipuilua ollut kokoajan. Kuukautisten pitäisi siis alkaa millä hetkellä hyvänsä.
Äh, yleensä tunnistan joka kerta kivuista koska vuoto alkaa mutta nyt tietysti tämmöinen kummallinen tapahtuma heti kun yritys on alkanut!
Kyllä kuitenkin uskon 98% että ne sieltä tulee, mutta sitten on myös se pieni mutta äänekäs 2% x)
Voiko menkkakivut edes kuulua raskauden oireisiin? Tai voiko tässä olla jokin kemiallisen mahdollisuus?
Tekisi kyllä mieli testata....Voi että tätä!
Kyllä kuuluu, mulla oli johki rv 12-14 asti muistaakseni menkkajomoja alavatsalla edellisessä raskaudessa :) kohtu alkaa valmistumaan muutokseen ja kasvamaan, mikä saattaa olla menkkamaista kipua :) Ja lisätään vielä, että niin kuuluu emätinkivut, kohdunsuun kivut ja jopa peräsuolessa tuntuvat tuikkauksetkin. :D
 
Ahh ku tää tuhru vuoto ahdistaa. Vaikka on ollut tätä aina niin silti pelottaa et oisko tää joku merkki taas epänormaalista raskaudesta tms. Tänään myös aamusta oli musta ihan vähän jopa punasta tuhrua kun ainaki tossa tuulimunassa tammikuussa oli selkeesti vanhaa verta koko sen 4pv. Ei tietty auta ku odottaa koska eihän mua kukaan vielä ota tutkittavaksi kun viikkoja huikeat 3+5 ☺ ja ultralla yms vielä näkyis yhtään mitään. No ainaki r testit vahvistuu päivä päivältä joten tuskin nyt ainakaan kemiallinen on...
 
Tännehän on hulluna tullut viestejä! Onnea plussanneille ja plussatuulia uuteen kiertoon joutuneille

Mulla alkaa jännitys tiivistyä jo. Kolme viikkoa enää e-pillereitä ja sitten menkat väliin ja yritys saa alkaa! Hui että! Välillä iskee melkein paniikki, että mitä sitä on tässä tekemässä...
Hei me ollaan vähän samassa tilanteessa! Tosin mulla pillereitä hiukan enemmän jäljellä mitä sulla:) Oon nyt pääsiäisestä asti kuumotellut, kun silloin päätettiin että jätetään pillerit näiden liuskojen jälkeen pois ja siitä lähtien suunnilleen laskenut pillereitä! Meinaatteko heti ruveta tikuttamaan oviksia yms vai meinaatteko koittaa rennommin ensin?:)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna ja kolava
Tein nyt testin. Koitan liittää kuvan tähän jos osaan.
Itse näen selvästi viivan mutta kuvassa se ei oikeen näy..voiko olla viivan paikka? Mielestäni se on punertava mutta voi olla nyt pinkit lasitkin päässä.
Testi on pregcheck

Mä ainakin näen jotain, väristä en oikein saa selvää mut joku haamu näkyy :love: Ja menkkakivut on käsittääkseni yleinenkin raskausoire, joten hyvältä vaikuttaa. Peukut pystyssä että vahvistuu :love:
 
Me otetaan rennosti ovisten suhteen! Jos näyttää, ettei ala kuulua niin sitten otetaan tikutukset käyttöön miten teillä @pumpuli1 ? Hauskaa, kun joku vähän samassa tilanteessa!
Mullakin on kyllä vakaa aikomus, että rennosti otetaan... :)oon tehnyt itselleni lupauksen, että ainakin kahdet menkat saa tulla ihan ilman mitään stressiä, varsinkin kun ei noiden pillereiden lopettamisen jälkeen tiedä kauanko menee että kierto tasaantuu. Mutta mystisesti kuitenkin tilasin seitsemän ovulaatiotestiä, että katsotaan nyt :ROFLMAO:
 
Mullakin on kyllä vakaa aikomus, että rennosti otetaan... oon tehnyt itselleni lupauksen, että ainakin kahdet menkat saa tulla ihan ilman mitään stressiä, varsinkin kun ei noiden pillereiden lopettamisen jälkeen tiedä kauanko menee että kierto tasaantuu. Mutta mystisesti kuitenkin tilasin seitsemän ovulaatiotestiä, että katsotaan nyt
Ymmärrän! Mulla esikoisen kanssa tuli kahdet menkat ihan miten sattuu ja sitten tasoittui ja nappasi :) pitää yrittää ottaa rauhassa haha
 
No nyt muuttu tuhruvuoto vereksi eli tai siinä mennä tää raskaus.... Hemmetti kun ärsyttää. Kai mulle voi päivittää kp1
Tsemppiä sinne <3 toivotaan ettei se sitä kuitenkaan tarkota, vaikka ymmärrän pelkosi ja turhautumisen :( mun kaverilla tuli pitkälti koko raskauden ajan menkat normaalisti eikä varmaa olis huomannu koko raskautta jos ei olis yritys ollu päällä. Kaikki meni kuitenkin loppuun saakka hyvin.
 
Pakko sanoa tuosta Sofin liukasta mistä keskusteltu ja osa haukkunutkin, pitää muistaa että toisille sopii toinen ja toisille toinen ja et jokainen noista oli ihan selkeitä haamujen haamuja ja haamuja. Se antaa aina vähä eripaksuista viivaa.
Täs esim. mun positiivinen dpo 14
Oon nyt jo rv16 menossa.
Kuten sofin ovistestit tekee ihan samalla tavalla, toinen reuna on paksumpi ku toinen. Tyyppi vika? Jos sen viakdi haluaa tulkita. Viiva ohut ja vieressä valkoista, se väri leviää tuohon valkoiselle vasta jonkun aikaa kuivuttuaan. Eli se on ihan normaalia.
Mut värillinen viiva ei koskaan ole nega. Se väri kyllä voi liikkua sielä taustalla mut jos se jää viivaan kiinni nii se tasan tarkoittaa että hcg hormonia on pissassa. Ihan yhtä luotettava kuin kallis clearblue tms. Sama tehtäväkin, etsiä pissasta istukkahormonia.

Aika typerää lähteä haukkumaan ketään lapselliseksi tai muutenkaan vääntämään selvästä asiasta, kun ei itsellä edes kokemus ko testistä, selkeesti ilkeyttä ilmassa. Mikä teitä naisia osaa vaivaa?
Ja kohdunulkoisen oire voi kyllä valitettavasti olla se että testi haamuilee eikä vahvistu, tai sit sahaa viivat ja ymmärrän hyvin Titiloven huolen asiasta,siinä turha lähteä muiden "minä itse ja mutta ku minäminä" asenteelle. Toivottavasti tilanteeseen kääntyy parhain päin ja tsemppiä!

Ja muillekin tsemppiä, tiedän kuinka vaikeeta on piinailla. Itsellä on kemiallisia, kohdunulkoinen, keskenmeno rv 12 ja rv8 takana, nyt vihdoista viimein oikeesti raskaana näin pitkällä. Vieläkään en uskalla liikaa iloita.
Minä pyysin mielestäni anteeksi ja selvitin vielä miksi katsoin jotta on liian vieressä. Outoa on tulla ilman nimimerkkiä sivusta huutelemaan.
 
Ymmärrän! Mulla esikoisen kanssa tuli kahdet menkat ihan miten sattuu ja sitten tasoittui ja nappasi pitää yrittää ottaa rauhassa haha
Toivottavasti nyt menis yhtä hyvin! Mulla oli ennen pillereiden aloitusta tosi säännöllinen, joskin kovin lyhyt kierto, niin toivottavasti palaisi siihen (tai toivottavasti ei kovin monia menkkoja tulisi ylipäätään). Mulla on lievä endometrioosi, joten sekin vähän tuo jännitystä varsinkin kun oikein kauaa ei kärsi olla ilman hormonaalista ehkäisyä ettei se levahda.

@Zennuli tsemppiä!!<3 toivotaan ettei peli ole vielä menetetty.
 
  • Tykkää
Reactions: kolava
Täällä eletään todellisia piinapäiviä. Lämmöt olleet oviksesta asti sitkeästi koholla. Tällaista ei ole tapahtunut sen jälkeen kun alotin niiden mittailun!
Pitkään ollut myös jotenkin kipeä olo ja naama kuumottaa ja punoittaa. En kyllä oikeasti kipeä ole koska sen tunnistaisin kyllä ja menisin ihan vetämättömäksi.
Tässä kierrossa ei ole kauheena palelua ollut vaan pikemminkin kuuma vähän väliä. Tisseissä on ollut aivan järkyttävän kipeitä vihlasuja joita mulla ei myöskään ole koskaan ollut. Vatsa taas on ollut yllättävän rauhallinen, jänniä pieniä vihlasuja ja kuumotusta ollut.
Repäisykipuja on ollut jonkun verran. Nyt on ollut muutaman aamun ajan vaikeuksia saada aamupalaa ja kahvia alas. Tänäänkin piti jättää kesken kun ei mene alas.
Unettomuus vaivaa myös iltaisin, ei millään meinaa saada unenpäästä kiinni.
En muuten herättelis noita toiveita mutta tosiaan nuo lämmöt ei kyllä ole ainakaan vielä laskemassa. Vertasin viime kiertoon niin on eroa kun yöllä ja päivällä. Nyt on kunnon nousujohteinen käyrä!
En usko tuohon flon ennustamaan 20pv:n kiertoon joten menee ensi viikkoon testailu jos sinne päästään. Torstaina olisi kp24 mikä olisi mun lyhyin kierto, jos niillä main testaisi varsinkin jos noi lämmöt on edelleen koholla.
Hyvää viikonloppua kaikille!
 
@Keisarinna85 pidän sulle peukkuja kovasti! Toivottavasti lämmöt tarkoittaisi jotakin ihanaa :love:

@Zennuli tosi harmillista, jos nyt menikin kesken. :(

Mun menkat on jossakin hukassa. Muistan miten ne teininä alkoi saman tien kunnolla kipujen kanssa, mutta menkat on laiskistuneet tässä vuosien varrella ilmeisesti. :D Pikkuisen juilii silloin tällöin ja sitten joskus alkaa vuoto hiljalleen. Ihan tulin sillä tänne vain asiasta valittamaan, että yleensä näin tai blankon raskaustestin avulla alkaa samantien. Nyt ei oo kaapissa yhtään r-testiä, niin täytynee märistä täällä asiasta senkin edestä. :ROFLMAO:
 
Meillä on hyvä, toimiva ja mukava keskusteluryhmä. Nuo jotka tulevat tänne nimettöminä huutelemaan, jättäisin heidät ihan omaan arvoonsa, sekä reagoimatta niihin. Tuo asia jota tässä jo moneen otteeseen puitiin on jo mennyttä. Selkeästi nuo jotkut nimettömät vierailijat tulevat nostamaan vanhoja läpikäytyjäkin asioita esille siinä toivossa että asiasta saataisiin uudelleen joku "rikkova ketju". Joten eihän anneta noiden ihmisten osalta mitään saumaa saada minkäänlaista reaktiota meiltä. Keskitytään tähän olennaiseen asiaan ja tsempataan toisiamme jatkossakin, kuten niin olemme tehneetkin. :)(y)
 
Korjasikohan tuo keskenmeno mun kierron vai mitä kummaa tapahtuu?
Aiemmin kierrot 25-26 päivää 11 päivän luteaalivaiheella ja nyt menossa kp28 ja dpo12!
Hain rfsu:n herkän tänään ja yhä vaan negaa näyttää, joten josko ne menkat sitten edes.
Ihmettelenpähän silti lähes plussaa ovistikussa dpo9. Kiitti kroppa tästä turhasta toivosta :poop:
 
Ensin onnittelut plussanneille!

Oon pitänyt hieman taukoa täältä, kun mies on reissuhommissa ja ollaan pojan kanssa kaksin tää viikko. Tuntuu, että aika menee puuhailessa hänen kanssa niin olen unohtanut koko palstan. :X3:

@Wintersun kiva kuulla sun kuulumisia! Toivottavasti loppu odotus menee hyvin ❤

Itsellä ei vieläkään oo alkanu menkat 41/30.. eikä siis olla raskaana, imetys varmaan syynä. Alkaisipa pian niin saisi yrittää uudelleen, tää on puuduttavaa. Vaikka en kovin paljoa luota tähän luomuraskauteen. Mutta ei oo enää kuin 4 kk niin taas alkaa hoidot :giggle:
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Wintersun ja kolava

Yhteistyössä