Toiveissa vauva 2021

No nyt muuttu tuhruvuoto vereksi eli tai siinä mennä tää raskaus.... Hemmetti kun ärsyttää. Kai mulle voi päivittää kp1
Tsemppiä sinne <3 toivotaan ettei se sitä kuitenkaan tarkota, vaikka ymmärrän pelkosi ja turhautumisen :( mun kaverilla tuli pitkälti koko raskauden ajan menkat normaalisti eikä varmaa olis huomannu koko raskautta jos ei olis yritys ollu päällä. Kaikki meni kuitenkin loppuun saakka hyvin.

Pakko sanoa tuosta Sofin liukasta mistä keskusteltu ja osa haukkunutkin, pitää muistaa että toisille sopii toinen ja toisille toinen ja et jokainen noista oli ihan selkeitä haamujen haamuja ja haamuja. Se antaa aina vähä eripaksuista viivaa.
Täs esim. mun positiivinen dpo 14
Oon nyt jo rv16 menossa.
Kuten sofin ovistestit tekee ihan samalla tavalla, toinen reuna on paksumpi ku toinen. Tyyppi vika? Jos sen viakdi haluaa tulkita. Viiva ohut ja vieressä valkoista, se väri leviää tuohon valkoiselle vasta jonkun aikaa kuivuttuaan. Eli se on ihan normaalia.
Mut värillinen viiva ei koskaan ole nega. Se väri kyllä voi liikkua sielä taustalla mut jos se jää viivaan kiinni nii se tasan tarkoittaa että hcg hormonia on pissassa. Ihan yhtä luotettava kuin kallis clearblue tms. Sama tehtäväkin, etsiä pissasta istukkahormonia.

Aika typerää lähteä haukkumaan ketään lapselliseksi tai muutenkaan vääntämään selvästä asiasta, kun ei itsellä edes kokemus ko testistä, selkeesti ilkeyttä ilmassa. Mikä teitä naisia osaa vaivaa?
Ja kohdunulkoisen oire voi kyllä valitettavasti olla se että testi haamuilee eikä vahvistu, tai sit sahaa viivat ja ymmärrän hyvin Titiloven huolen asiasta,siinä turha lähteä muiden "minä itse ja mutta ku minäminä" asenteelle. Toivottavasti tilanteeseen kääntyy parhain päin ja tsemppiä!

Ja muillekin tsemppiä, tiedän kuinka vaikeeta on piinailla. Itsellä on kemiallisia, kohdunulkoinen, keskenmeno rv 12 ja rv8 takana, nyt vihdoista viimein oikeesti raskaana näin pitkällä. Vieläkään en uskalla liikaa iloita.
Minä pyysin mielestäni anteeksi ja selvitin vielä miksi katsoin jotta on liian vieressä. Outoa on tulla ilman nimimerkkiä sivusta huutelemaan.

Ymmärrän! Mulla esikoisen kanssa tuli kahdet menkat ihan miten sattuu ja sitten tasoittui ja nappasi pitää yrittää ottaa rauhassa haha
Toivottavasti nyt menis yhtä hyvin! Mulla oli ennen pillereiden aloitusta tosi säännöllinen, joskin kovin lyhyt kierto, niin toivottavasti palaisi siihen (tai toivottavasti ei kovin monia menkkoja tulisi ylipäätään). Mulla on lievä endometrioosi, joten sekin vähän tuo jännitystä varsinkin kun oikein kauaa ei kärsi olla ilman hormonaalista ehkäisyä ettei se levahda.

@Zennuli tsemppiä!!<3 toivotaan ettei peli ole vielä menetetty.

• Tykkää
Reactions: kolava
Täällä eletään todellisia piinapäiviä. Lämmöt olleet oviksesta asti sitkeästi koholla. Tällaista ei ole tapahtunut sen jälkeen kun alotin niiden mittailun!
Pitkään ollut myös jotenkin kipeä olo ja naama kuumottaa ja punoittaa. En kyllä oikeasti kipeä ole koska sen tunnistaisin kyllä ja menisin ihan vetämättömäksi.
Tässä kierrossa ei ole kauheena palelua ollut vaan pikemminkin kuuma vähän väliä. Tisseissä on ollut aivan järkyttävän kipeitä vihlasuja joita mulla ei myöskään ole koskaan ollut. Vatsa taas on ollut yllättävän rauhallinen, jänniä pieniä vihlasuja ja kuumotusta ollut.
Repäisykipuja on ollut jonkun verran. Nyt on ollut muutaman aamun ajan vaikeuksia saada aamupalaa ja kahvia alas. Tänäänkin piti jättää kesken kun ei mene alas.
Unettomuus vaivaa myös iltaisin, ei millään meinaa saada unenpäästä kiinni.
En muuten herättelis noita toiveita mutta tosiaan nuo lämmöt ei kyllä ole ainakaan vielä laskemassa. Vertasin viime kiertoon niin on eroa kun yöllä ja päivällä. Nyt on kunnon nousujohteinen käyrä!
En usko tuohon flon ennustamaan 20pv:n kiertoon joten menee ensi viikkoon testailu jos sinne päästään. Torstaina olisi kp24 mikä olisi mun lyhyin kierto, jos niillä main testaisi varsinkin jos noi lämmöt on edelleen koholla.
Hyvää viikonloppua kaikille!

@Keisarinna85 pidän sulle peukkuja kovasti! Toivottavasti lämmöt tarkoittaisi jotakin ihanaa :love:

@Zennuli tosi harmillista, jos nyt menikin kesken. :(

Mun menkat on jossakin hukassa. Muistan miten ne teininä alkoi saman tien kunnolla kipujen kanssa, mutta menkat on laiskistuneet tässä vuosien varrella ilmeisesti. :D Pikkuisen juilii silloin tällöin ja sitten joskus alkaa vuoto hiljalleen. Ihan tulin sillä tänne vain asiasta valittamaan, että yleensä näin tai blankon raskaustestin avulla alkaa samantien. Nyt ei oo kaapissa yhtään r-testiä, niin täytynee märistä täällä asiasta senkin edestä. :ROFLMAO:

Meillä on hyvä, toimiva ja mukava keskusteluryhmä. Nuo jotka tulevat tänne nimettöminä huutelemaan, jättäisin heidät ihan omaan arvoonsa, sekä reagoimatta niihin. Tuo asia jota tässä jo moneen otteeseen puitiin on jo mennyttä. Selkeästi nuo jotkut nimettömät vierailijat tulevat nostamaan vanhoja läpikäytyjäkin asioita esille siinä toivossa että asiasta saataisiin uudelleen joku "rikkova ketju". Joten eihän anneta noiden ihmisten osalta mitään saumaa saada minkäänlaista reaktiota meiltä. Keskitytään tähän olennaiseen asiaan ja tsempataan toisiamme jatkossakin, kuten niin olemme tehneetkin. :)(y)

Korjasikohan tuo keskenmeno mun kierron vai mitä kummaa tapahtuu?
Aiemmin kierrot 25-26 päivää 11 päivän luteaalivaiheella ja nyt menossa kp28 ja dpo12!
Hain rfsu:n herkän tänään ja yhä vaan negaa näyttää, joten josko ne menkat sitten edes.
Ihmettelenpähän silti lähes plussaa ovistikussa dpo9. Kiitti kroppa tästä turhasta toivosta :poop:

Ensin onnittelut plussanneille!

Oon pitänyt hieman taukoa täältä, kun mies on reissuhommissa ja ollaan pojan kanssa kaksin tää viikko. Tuntuu, että aika menee puuhailessa hänen kanssa niin olen unohtanut koko palstan. :X3:

@Wintersun kiva kuulla sun kuulumisia! Toivottavasti loppu odotus menee hyvin ❤

Itsellä ei vieläkään oo alkanu menkat 41/30.. eikä siis olla raskaana, imetys varmaan syynä. Alkaisipa pian niin saisi yrittää uudelleen, tää on puuduttavaa. Vaikka en kovin paljoa luota tähän luomuraskauteen. Mutta ei oo enää kuin 4 kk niin taas alkaa hoidot :giggle:

• Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Wintersun ja kolava
Täällä ensimmäistä kertaa odotellaan ihmeen myöhäiseksi venynyttä ovulaatiota. Keskiviikkona tosiaan ultrassa oli kaks 18mm follikkelia ja flon mukaan normaalisti olisi jo maanantaina ollut ovulaatio.. mut vieläkään sitä ei näy. Mietin et olisko jo mennyt ohi mut oon testaillut kaks kertaa päivässä digeillä, limat on edelleen ja ei oo ollu sitä irtoamiskipua, niin uskon et se on edelleen tulossa. Nyt vaan on jo kp20 eli tulee venyttää myös varmaan menkkojen alkua, kun mulla on luteaali kuitenkin säännöllinen 14päivää.

Pohdittiin jopa malttamattomina et pitää miettiä joko sittenkin menisi jo ensi kierrosta klinikalle. Näyttää kuitenkin siltä et ovulaatio hyppäisikin Juhannuksen yli ja olisi vasta kesäkuun vikalla viikolla. Kun on tää odottaminen nii vaikeaa niin on pohdittu miten sitä malttaa heinäkuun loppuun asti odotella. Noh se päätös tehdään vasta lähempänä menkkoja, kun nähdään kuin paljon tää kierto venyy.

Onks muilla venynyt ovulaatio normaalia myöhemmälle? Mikähän sen aiheuttaa? Mulla on kyl pari huonosti nukuttua yötä alkuviikosta kun jännitin sitä ensikäyntiä niin kovasti mut en tiedä voiko se olla se vai mikä tässä on taustalla.

Huh, oon muutaman päivän ollu poissa/käyny vaan vilkasemassa ja jopas on paljon keskustelua, mahtavaa! :) Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä heille jotka joutuneet uudelle kierrolle <3

Musyt tuntuu et eilen ja tänään on ollu jotenki paskoja päiviä. Tosi herkällä tuulella taas, itkettää (salaa, koska en osaa miehelle selittää miks itken), ahdistaa, närästää. Varsinaiasta syytä en tiedä, tiedän vaan että nyt vituttaa, ku tuntuis et ovis saattaa olla tänään tai huomenna, enkä jaksanu ite olla "vinkumassa" seksiä ja miestä väsytti, niin alko heti unille ku tultiin sänkyyn.. Viimeksi seksiä on harrastettu tiistaina, niin semmonen tunne et oliko tää yrityskierto sit tässä vai voisko silti tärpätä, jos ovis olis ollu tänään..

En nyt tiiä mikä tää ketutus on, ehkä syy on se, että mies ajattelee "tulee jos on tullakseen", mut ite naisena tiedän miten keho toimii ja millon on hedelmällisin aika menossa. Turhauttaa nyt sitten tietenkin, ku ei voi miehelle vinkata et nyt ois hyvä aika leikkiä, koska hän ei haluais "yrittämällä yrittää". Uuugh. Ja joo, pitäis yrittää olla stressaamatta ja sitten tulee liibalaaba, mut ois niin paljon helpompaa ku koko kierto olis tasapaksua ilman tuntemuksia, niin ei välttis olis tämmösiä fiiliksiä tiettynä aikana :D Sanokaa nyt pliis joku etten oo yksin tässä veneessä. Anteeks avautuminen, mutta ei voi avautua nyt muillekaan, mieski kuorsaa vieressä :ROFLMAO:

Huh, oon muutaman päivän ollu poissa/käyny vaan vilkasemassa ja jopas on paljon keskustelua, mahtavaa! Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä heille jotka joutuneet uudelle kierrolle <3

Musyt tuntuu et eilen ja tänään on ollu jotenki paskoja päiviä. Tosi herkällä tuulella taas, itkettää (salaa, koska en osaa miehelle selittää miks itken), ahdistaa, närästää. Varsinaiasta syytä en tiedä, tiedän vaan että nyt vituttaa, ku tuntuis et ovis saattaa olla tänään tai huomenna, enkä jaksanu ite olla "vinkumassa" seksiä ja miestä väsytti, niin alko heti unille ku tultiin sänkyyn.. Viimeksi seksiä on harrastettu tiistaina, niin semmonen tunne et oliko tää yrityskierto sit tässä vai voisko silti tärpätä, jos ovis olis ollu tänään..

En nyt tiiä mikä tää ketutus on, ehkä syy on se, että mies ajattelee "tulee jos on tullakseen", mut ite naisena tiedän miten keho toimii ja millon on hedelmällisin aika menossa. Turhauttaa nyt sitten tietenkin, ku ei voi miehelle vinkata et nyt ois hyvä aika leikkiä, koska hän ei haluais "yrittämällä yrittää". Uuugh. Ja joo, pitäis yrittää olla stressaamatta ja sitten tulee liibalaaba, mut ois niin paljon helpompaa ku koko kierto olis tasapaksua ilman tuntemuksia, niin ei välttis olis tämmösiä fiiliksiä tiettynä aikana Sanokaa nyt pliis joku etten oo yksin tässä veneessä. Anteeks avautuminen, mutta ei voi avautua nyt muillekaan, mieski kuorsaa vieressä
Huh, oon muutaman päivän ollu poissa/käyny vaan vilkasemassa ja jopas on paljon keskustelua, mahtavaa! Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä heille jotka joutuneet uudelle kierrolle <3

En nyt tiiä mikä tää ketutus on, ehkä syy on se, että mies ajattelee "tulee jos on tullakseen", mut ite naisena tiedän miten keho toimii ja millon on hedelmällisin aika menossa. Turhauttaa nyt sitten tietenkin, ku ei voi miehelle vinkata et nyt ois hyvä aika leikkiä, koska hän ei haluais "yrittämällä yrittää". Uuugh. Ja joo, pitäis yrittää olla stressaamatta ja sitten tulee liibalaaba, mut ois niin paljon helpompaa ku koko kierto olis tasapaksua ilman tuntemuksia, niin ei välttis olis tämmösiä fiiliksiä tiettynä aikana Sanokaa nyt pliis joku etten oo yksin tässä veneessä. Anteeks avautuminen, mutta ei voi avautua nyt muillekaan, mieski kuorsaa vieressä
Tsemppiä! Ihan ymmärrettävää tuo turhautuminen. Kun se lapsi on toiveissa niin kyllähän sitä haluaisi käyttää tilaisuudet hyväksi kun tietää miten pienestä se voi olla kiinni! Tuntuu ettei miehet aina oikein ymmärrä/ajattele näitä asioita samalla tavalla. Toivottavasti olo siitä pian helpottaa ja huomenna olisi miehelläkin toinen ääni kellossa ;)

Mä niin tiedän ton tunteen! Olen monena iltana tässä kierrossa käynyt vihasena ja turhautuneena nukkumaan kun ei ole seksiä tippunut. Mun mielestä näyttää todella surkealta noi kerrat mitä ollaan harrastettu mutta onneksi ne sentään tällä kertaa osui kohilleen. Muutenkin ärsyttää kun seksi menee toisen ehdoilla kokoajan. Joten et ole yksin tämän asian kanssa! Tsemppiä!

Ymmärrän sua hyvin! Mut miehet ei vaan tiedä kuinka pienellä aikavälillä on mahdollista tulla raskaaksi.. Munkin mies luuli aluks että tärppi vois osua millon tahansa, mihin aikaan kuukaudesta vaan. Siks se vähän jarrutteli aluks. Pistin sen eteen vähän tilastoja ja pidin pienen luennon naisen kierrosta, niin johan muuttu ääni kellossa :D hän ihan järkytty et miten tarkkaa hommaa se on :D

Miehet ei vaan siis tiedä.. Mitä jos yrittäisit sille jotenki hienovarasesti selittää miten/millon tää koko homma toimii, jospa se sit ymmärtäis paremmin..? :)

Palailen tänne keskusteluihin sekä listoille. Minulla on tänään kp 1 eli kiertoni on 23 päivää. Eli listoille voi päivittää kp 1/23.

en muista olenko jo kysynyt, mutta miten saan luteaalivaihetta pidennettyä kotikonstein?
Lääkäri ohjasi siis kilpparikokeisiin, mutta sanoi ettei usko minun lyhyen luteaalivaihe vaikuttavan raskautumiseen?

Viimeksi muokattu:

Valittaminen selkeästi kannattaa. Heti tuli ovistestiin plussa, kun vähän valitti. Meil oli pari viikkoa sitten täällä puhe noista onestepeistä. Huomatkaa mulla ei taaskaan OS näytä yhtään miltään. (Tai tuolta se on näyttänyt koko kierron). Tummemman vihreä on PC, joka on sellainen haalean punainen ollut koko kierron ja nyt vahvistunut. Samoin myös Clearbluen sisällä oleva tikku ollut hyvin haalea koko kuun ja vahvistui vasta nyt aamulla ja heti ovulaatioksi.

Oliko täällä joku jolla Onestepin ovulaatiotestit toimii? Mulla olis noita nyt 26 ylimääräistä ja voisin ne jollekin postittaa, kun ei ne oo mulla nyt kahteen kiertoon näyttänyt mitään.

Ymmärrän sua hyvin! Mut miehet ei vaan tiedä kuinka pienellä aikavälillä on mahdollista tulla raskaaksi.. Munkin mies luuli aluks että tärppi vois osua millon tahansa, mihin aikaan kuukaudesta vaan. Siks se vähän jarrutteli aluks. Pistin sen eteen vähän tilastoja ja pidin pienen luennon naisen kierrosta, niin johan muuttu ääni kellossa hän ihan järkytty et miten tarkkaa hommaa se on

Miehet ei vaan siis tiedä.. Mitä jos yrittäisit sille jotenki hienovarasesti selittää miten/millon tää koko homma toimii, jospa se sit ymmärtäis paremmin..?
No just tämä! Meillä myös mies tuntui luulevan, että ihan milloin vaan voi tulla raskaaksi, kunnes hiema avasin tätä naisen kiertosysteemiä. Että jos niinä parina päivänä ei tärppää, niin se on taas sitten kuukauden odottelu seuraavaan kertaan.

Pahoittelut menkoista @bellaella22050909 ja @Ananas90

Minua myös kiinnostaa, voiko luteaalivaihetta pidentää kotikonstein. Entäpä lääketieteen keinoin? Minulla ollut aiemmin 10 vrk, lääkäri ei ole kommentoinut että olisi liian lyhyt. Viime kierrossa oli yllättäen 12vrk, mutta miksi, mikä oli toisin. @bellaella22050909 oletko sinun oviksen ajankohdasta ja luteaalivaiheen pituudesta tietoinen? Minulla ystävä, jonka kierrot 21-23vrk, luteaalivaihe lyhyt, silti nopeasti tulee raskaaksi. Tietenkin niin moni asia vaikuttaa, muttq haluaisi tehdä kaikkensa niissä asioissa, mihin voi vaikuttaa.

Ja niin tuttua tuo seksittömyys yrityksen alkutaipaleelta! :( Vuosi sitten ja kesällä tuntui, että meneekö kierrot hukkaan, kun omasta mielestä seksiä ei ollut oikeaan aikaan. Mies vaan ihmetteli mun itkemistä ja piti ylireagointina. Asiasta keskusteltiin, kerroin miten raskaaksi tuleminen tapahtuu. Syksyn ensikäynti lapsettomuusklinikalla toi viimeistään muutoksen. Asiantuntijoilta saatu tieto auttoi viimeistään ymmärtämään, miten tämä homma menee. Ja nykyisin ei ole mitään ongelmaa seksin suhteen, ei ole väkinäistäkään vaikka harrastetaan joka toinen päivä. Uskon, että mies ei vain aluksi ymmärtänyt, kuinka monimutkaista ylipäätänsäkin raskaaksi tuleminen voi olla, ilman näitä meidän haasteitakin. Tsemppiä kaikille ❤

VAUVA 2021 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

23.5.2020

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Vindy, ya 1/19, 2. lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Pampula3, ya 4/19, 3.lapsi
Kasikuus, ya 05/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Mariija_, ya 10/19, 1.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 01/20, 1.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Loree, ya 2/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Hopeanuoli, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
kolava / ya 7/20 / 2. lapsi (miehen 4.lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

Matilda!.......................kp 66/?
Mandariinilohko..... kp 45/30-38
Rimaleli.......................kp 42/30
Masu90.......................kp 40/27-42
Titi-Love....................kp 35/28-30
Persikka123.....................kp 33/32-35
Napsunen.....................kp 33/35-45
Wanti......................kp 32/34-48
Jjenn...............................kp 30/29-33
Ilona Eloisa....................kp 27/28
Shibali................................kp 25/24-30
Kirjoh89.....................kp 25/28
Jusperi......................kp 25/30-33
Mirella92....................kp 24/28
Millimetrii...................kp 24/27-29
Piipaa93....................kp 22/26-28
3milia.....................kp 21/26-28
Hopeanuoli................kp 20/22-24
Keisarinna85..............kp 19/24-27
Minouche...................... kp 18/23
Mimmi92..................kp 18/26-30
Eliana...............................kp 17/31-38
Enerisa3.....................kp 17/28-32
Eeva650.........................kp 16/28-42
Mysteerio...................kp 15/30
Pampula3.......................kp 12/22-26
Haaveilija93....................kp 12/?
Sinisilmät.........................kp 11/28-29
Hannaah................................kp 10/?
Töppönen_.........................kp 9/26
Alinna86.........................kp 9/28
Äitimamino................kp 9/27-28
Kasikuus........................kp 8/27-28
Lillanna.............................kp 7/28-42
Tiukuliina89....................kp 6/30
Mariija_.......................kp 5/32-43
Vindy...................kp 5/29-33
lulube..............................kp 4/29
Futurmama.....................kp 4/29-34
Brunet82....................kp 4/26-28
minttuni...........................kp 3/26