Toiveissa vauva 2021

Täällä ensimmäistä kertaa odotellaan ihmeen myöhäiseksi venynyttä ovulaatiota. Keskiviikkona tosiaan ultrassa oli kaks 18mm follikkelia ja flon mukaan normaalisti olisi jo maanantaina ollut ovulaatio.. mut vieläkään sitä ei näy. Mietin et olisko jo mennyt ohi mut oon testaillut kaks kertaa päivässä digeillä, limat on edelleen ja ei oo ollu sitä irtoamiskipua, niin uskon et se on edelleen tulossa. Nyt vaan on jo kp20 eli tulee venyttää myös varmaan menkkojen alkua, kun mulla on luteaali kuitenkin säännöllinen 14päivää.

Pohdittiin jopa malttamattomina et pitää miettiä joko sittenkin menisi jo ensi kierrosta klinikalle. Näyttää kuitenkin siltä et ovulaatio hyppäisikin Juhannuksen yli ja olisi vasta kesäkuun vikalla viikolla. Kun on tää odottaminen nii vaikeaa niin on pohdittu miten sitä malttaa heinäkuun loppuun asti odotella. Noh se päätös tehdään vasta lähempänä menkkoja, kun nähdään kuin paljon tää kierto venyy.

Onks muilla venynyt ovulaatio normaalia myöhemmälle? Mikähän sen aiheuttaa? Mulla on kyl pari huonosti nukuttua yötä alkuviikosta kun jännitin sitä ensikäyntiä niin kovasti mut en tiedä voiko se olla se vai mikä tässä on taustalla.
 
Huh, oon muutaman päivän ollu poissa/käyny vaan vilkasemassa ja jopas on paljon keskustelua, mahtavaa! :) Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä heille jotka joutuneet uudelle kierrolle <3

Musyt tuntuu et eilen ja tänään on ollu jotenki paskoja päiviä. Tosi herkällä tuulella taas, itkettää (salaa, koska en osaa miehelle selittää miks itken), ahdistaa, närästää. Varsinaiasta syytä en tiedä, tiedän vaan että nyt vituttaa, ku tuntuis et ovis saattaa olla tänään tai huomenna, enkä jaksanu ite olla "vinkumassa" seksiä ja miestä väsytti, niin alko heti unille ku tultiin sänkyyn.. Viimeksi seksiä on harrastettu tiistaina, niin semmonen tunne et oliko tää yrityskierto sit tässä vai voisko silti tärpätä, jos ovis olis ollu tänään..

En nyt tiiä mikä tää ketutus on, ehkä syy on se, että mies ajattelee "tulee jos on tullakseen", mut ite naisena tiedän miten keho toimii ja millon on hedelmällisin aika menossa. Turhauttaa nyt sitten tietenkin, ku ei voi miehelle vinkata et nyt ois hyvä aika leikkiä, koska hän ei haluais "yrittämällä yrittää". Uuugh. Ja joo, pitäis yrittää olla stressaamatta ja sitten tulee liibalaaba, mut ois niin paljon helpompaa ku koko kierto olis tasapaksua ilman tuntemuksia, niin ei välttis olis tämmösiä fiiliksiä tiettynä aikana :D Sanokaa nyt pliis joku etten oo yksin tässä veneessä. Anteeks avautuminen, mutta ei voi avautua nyt muillekaan, mieski kuorsaa vieressä :ROFLMAO:
 
Huh, oon muutaman päivän ollu poissa/käyny vaan vilkasemassa ja jopas on paljon keskustelua, mahtavaa! Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä heille jotka joutuneet uudelle kierrolle <3

Musyt tuntuu et eilen ja tänään on ollu jotenki paskoja päiviä. Tosi herkällä tuulella taas, itkettää (salaa, koska en osaa miehelle selittää miks itken), ahdistaa, närästää. Varsinaiasta syytä en tiedä, tiedän vaan että nyt vituttaa, ku tuntuis et ovis saattaa olla tänään tai huomenna, enkä jaksanu ite olla "vinkumassa" seksiä ja miestä väsytti, niin alko heti unille ku tultiin sänkyyn.. Viimeksi seksiä on harrastettu tiistaina, niin semmonen tunne et oliko tää yrityskierto sit tässä vai voisko silti tärpätä, jos ovis olis ollu tänään..

En nyt tiiä mikä tää ketutus on, ehkä syy on se, että mies ajattelee "tulee jos on tullakseen", mut ite naisena tiedän miten keho toimii ja millon on hedelmällisin aika menossa. Turhauttaa nyt sitten tietenkin, ku ei voi miehelle vinkata et nyt ois hyvä aika leikkiä, koska hän ei haluais "yrittämällä yrittää". Uuugh. Ja joo, pitäis yrittää olla stressaamatta ja sitten tulee liibalaaba, mut ois niin paljon helpompaa ku koko kierto olis tasapaksua ilman tuntemuksia, niin ei välttis olis tämmösiä fiiliksiä tiettynä aikana Sanokaa nyt pliis joku etten oo yksin tässä veneessä. Anteeks avautuminen, mutta ei voi avautua nyt muillekaan, mieski kuorsaa vieressä
Huh, oon muutaman päivän ollu poissa/käyny vaan vilkasemassa ja jopas on paljon keskustelua, mahtavaa! Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä heille jotka joutuneet uudelle kierrolle <3

Musyt tuntuu et eilen ja tänään on ollu jotenki paskoja päiviä. Tosi herkällä tuulella taas, itkettää (salaa, koska en osaa miehelle selittää miks itken), ahdistaa, närästää. Varsinaiasta syytä en tiedä, tiedän vaan että nyt vituttaa, ku tuntuis et ovis saattaa olla tänään tai huomenna, enkä jaksanu ite olla "vinkumassa" seksiä ja miestä väsytti, niin alko heti unille ku tultiin sänkyyn.. Viimeksi seksiä on harrastettu tiistaina, niin semmonen tunne et oliko tää yrityskierto sit tässä vai voisko silti tärpätä, jos ovis olis ollu tänään..

En nyt tiiä mikä tää ketutus on, ehkä syy on se, että mies ajattelee "tulee jos on tullakseen", mut ite naisena tiedän miten keho toimii ja millon on hedelmällisin aika menossa. Turhauttaa nyt sitten tietenkin, ku ei voi miehelle vinkata et nyt ois hyvä aika leikkiä, koska hän ei haluais "yrittämällä yrittää". Uuugh. Ja joo, pitäis yrittää olla stressaamatta ja sitten tulee liibalaaba, mut ois niin paljon helpompaa ku koko kierto olis tasapaksua ilman tuntemuksia, niin ei välttis olis tämmösiä fiiliksiä tiettynä aikana Sanokaa nyt pliis joku etten oo yksin tässä veneessä. Anteeks avautuminen, mutta ei voi avautua nyt muillekaan, mieski kuorsaa vieressä
Tsemppiä! Ihan ymmärrettävää tuo turhautuminen. Kun se lapsi on toiveissa niin kyllähän sitä haluaisi käyttää tilaisuudet hyväksi kun tietää miten pienestä se voi olla kiinni! Tuntuu ettei miehet aina oikein ymmärrä/ajattele näitä asioita samalla tavalla. Toivottavasti olo siitä pian helpottaa ja huomenna olisi miehelläkin toinen ääni kellossa ;)
 
Huh, oon muutaman päivän ollu poissa/käyny vaan vilkasemassa ja jopas on paljon keskustelua, mahtavaa! Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä heille jotka joutuneet uudelle kierrolle <3

Musyt tuntuu et eilen ja tänään on ollu jotenki paskoja päiviä. Tosi herkällä tuulella taas, itkettää (salaa, koska en osaa miehelle selittää miks itken), ahdistaa, närästää. Varsinaiasta syytä en tiedä, tiedän vaan että nyt vituttaa, ku tuntuis et ovis saattaa olla tänään tai huomenna, enkä jaksanu ite olla "vinkumassa" seksiä ja miestä väsytti, niin alko heti unille ku tultiin sänkyyn.. Viimeksi seksiä on harrastettu tiistaina, niin semmonen tunne et oliko tää yrityskierto sit tässä vai voisko silti tärpätä, jos ovis olis ollu tänään..

En nyt tiiä mikä tää ketutus on, ehkä syy on se, että mies ajattelee "tulee jos on tullakseen", mut ite naisena tiedän miten keho toimii ja millon on hedelmällisin aika menossa. Turhauttaa nyt sitten tietenkin, ku ei voi miehelle vinkata et nyt ois hyvä aika leikkiä, koska hän ei haluais "yrittämällä yrittää". Uuugh. Ja joo, pitäis yrittää olla stressaamatta ja sitten tulee liibalaaba, mut ois niin paljon helpompaa ku koko kierto olis tasapaksua ilman tuntemuksia, niin ei välttis olis tämmösiä fiiliksiä tiettynä aikana Sanokaa nyt pliis joku etten oo yksin tässä veneessä. Anteeks avautuminen, mutta ei voi avautua nyt muillekaan, mieski kuorsaa vieressä
Mä niin tiedän ton tunteen! Olen monena iltana tässä kierrossa käynyt vihasena ja turhautuneena nukkumaan kun ei ole seksiä tippunut. Mun mielestä näyttää todella surkealta noi kerrat mitä ollaan harrastettu mutta onneksi ne sentään tällä kertaa osui kohilleen. Muutenkin ärsyttää kun seksi menee toisen ehdoilla kokoajan. Joten et ole yksin tämän asian kanssa! Tsemppiä!
 
Huh, oon muutaman päivän ollu poissa/käyny vaan vilkasemassa ja jopas on paljon keskustelua, mahtavaa! Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä heille jotka joutuneet uudelle kierrolle <3

Musyt tuntuu et eilen ja tänään on ollu jotenki paskoja päiviä. Tosi herkällä tuulella taas, itkettää (salaa, koska en osaa miehelle selittää miks itken), ahdistaa, närästää. Varsinaiasta syytä en tiedä, tiedän vaan että nyt vituttaa, ku tuntuis et ovis saattaa olla tänään tai huomenna, enkä jaksanu ite olla "vinkumassa" seksiä ja miestä väsytti, niin alko heti unille ku tultiin sänkyyn.. Viimeksi seksiä on harrastettu tiistaina, niin semmonen tunne et oliko tää yrityskierto sit tässä vai voisko silti tärpätä, jos ovis olis ollu tänään..

En nyt tiiä mikä tää ketutus on, ehkä syy on se, että mies ajattelee "tulee jos on tullakseen", mut ite naisena tiedän miten keho toimii ja millon on hedelmällisin aika menossa. Turhauttaa nyt sitten tietenkin, ku ei voi miehelle vinkata et nyt ois hyvä aika leikkiä, koska hän ei haluais "yrittämällä yrittää". Uuugh. Ja joo, pitäis yrittää olla stressaamatta ja sitten tulee liibalaaba, mut ois niin paljon helpompaa ku koko kierto olis tasapaksua ilman tuntemuksia, niin ei välttis olis tämmösiä fiiliksiä tiettynä aikana Sanokaa nyt pliis joku etten oo yksin tässä veneessä. Anteeks avautuminen, mutta ei voi avautua nyt muillekaan, mieski kuorsaa vieressä
Ymmärrän sua hyvin! Mut miehet ei vaan tiedä kuinka pienellä aikavälillä on mahdollista tulla raskaaksi.. Munkin mies luuli aluks että tärppi vois osua millon tahansa, mihin aikaan kuukaudesta vaan. Siks se vähän jarrutteli aluks. Pistin sen eteen vähän tilastoja ja pidin pienen luennon naisen kierrosta, niin johan muuttu ääni kellossa :D hän ihan järkytty et miten tarkkaa hommaa se on :D

Miehet ei vaan siis tiedä.. Mitä jos yrittäisit sille jotenki hienovarasesti selittää miten/millon tää koko homma toimii, jospa se sit ymmärtäis paremmin..? :)
 
Palailen tänne keskusteluihin sekä listoille. Minulla on tänään kp 1 eli kiertoni on 23 päivää. Eli listoille voi päivittää kp 1/23.

en muista olenko jo kysynyt, mutta miten saan luteaalivaihetta pidennettyä kotikonstein?
Lääkäri ohjasi siis kilpparikokeisiin, mutta sanoi ettei usko minun lyhyen luteaalivaihe vaikuttavan raskautumiseen?
 
Viimeksi muokattu:

Valittaminen selkeästi kannattaa. Heti tuli ovistestiin plussa, kun vähän valitti. Meil oli pari viikkoa sitten täällä puhe noista onestepeistä. Huomatkaa mulla ei taaskaan OS näytä yhtään miltään. (Tai tuolta se on näyttänyt koko kierron). Tummemman vihreä on PC, joka on sellainen haalean punainen ollut koko kierron ja nyt vahvistunut. Samoin myös Clearbluen sisällä oleva tikku ollut hyvin haalea koko kuun ja vahvistui vasta nyt aamulla ja heti ovulaatioksi.

Oliko täällä joku jolla Onestepin ovulaatiotestit toimii? Mulla olis noita nyt 26 ylimääräistä ja voisin ne jollekin postittaa, kun ei ne oo mulla nyt kahteen kiertoon näyttänyt mitään.
 
Ymmärrän sua hyvin! Mut miehet ei vaan tiedä kuinka pienellä aikavälillä on mahdollista tulla raskaaksi.. Munkin mies luuli aluks että tärppi vois osua millon tahansa, mihin aikaan kuukaudesta vaan. Siks se vähän jarrutteli aluks. Pistin sen eteen vähän tilastoja ja pidin pienen luennon naisen kierrosta, niin johan muuttu ääni kellossa hän ihan järkytty et miten tarkkaa hommaa se on

Miehet ei vaan siis tiedä.. Mitä jos yrittäisit sille jotenki hienovarasesti selittää miten/millon tää koko homma toimii, jospa se sit ymmärtäis paremmin..?
No just tämä! Meillä myös mies tuntui luulevan, että ihan milloin vaan voi tulla raskaaksi, kunnes hiema avasin tätä naisen kiertosysteemiä. Että jos niinä parina päivänä ei tärppää, niin se on taas sitten kuukauden odottelu seuraavaan kertaan.
 
Pahoittelut menkoista @bellaella22050909 ja @Ananas90

Minua myös kiinnostaa, voiko luteaalivaihetta pidentää kotikonstein. Entäpä lääketieteen keinoin? Minulla ollut aiemmin 10 vrk, lääkäri ei ole kommentoinut että olisi liian lyhyt. Viime kierrossa oli yllättäen 12vrk, mutta miksi, mikä oli toisin. @bellaella22050909 oletko sinun oviksen ajankohdasta ja luteaalivaiheen pituudesta tietoinen? Minulla ystävä, jonka kierrot 21-23vrk, luteaalivaihe lyhyt, silti nopeasti tulee raskaaksi. Tietenkin niin moni asia vaikuttaa, muttq haluaisi tehdä kaikkensa niissä asioissa, mihin voi vaikuttaa.

Ja niin tuttua tuo seksittömyys yrityksen alkutaipaleelta! :( Vuosi sitten ja kesällä tuntui, että meneekö kierrot hukkaan, kun omasta mielestä seksiä ei ollut oikeaan aikaan. Mies vaan ihmetteli mun itkemistä ja piti ylireagointina. Asiasta keskusteltiin, kerroin miten raskaaksi tuleminen tapahtuu. Syksyn ensikäynti lapsettomuusklinikalla toi viimeistään muutoksen. Asiantuntijoilta saatu tieto auttoi viimeistään ymmärtämään, miten tämä homma menee. Ja nykyisin ei ole mitään ongelmaa seksin suhteen, ei ole väkinäistäkään vaikka harrastetaan joka toinen päivä. Uskon, että mies ei vain aluksi ymmärtänyt, kuinka monimutkaista ylipäätänsäkin raskaaksi tuleminen voi olla, ilman näitä meidän haasteitakin. Tsemppiä kaikille ❤
 
VAUVA 2021 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

23.5.2020

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Vindy, ya 1/19, 2. lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Pampula3, ya 4/19, 3.lapsi
Kasikuus, ya 05/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Mariija_, ya 10/19, 1.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 01/20, 1.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Loree, ya 2/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Hopeanuoli, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
kolava / ya 7/20 / 2. lapsi (miehen 4.lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi Kiertopäivä


Matilda!.......................kp 66/?
Mandariinilohko..... kp 45/30-38
Rimaleli.......................kp 42/30
Masu90.......................kp 40/27-42
Titi-Love....................kp 35/28-30
Persikka123.....................kp 33/32-35
Napsunen.....................kp 33/35-45
Wanti......................kp 32/34-48
Jjenn...............................kp 30/29-33
Ilona Eloisa....................kp 27/28
Shibali................................kp 25/24-30
Kirjoh89.....................kp 25/28
Jusperi......................kp 25/30-33
Mirella92....................kp 24/28
Millimetrii...................kp 24/27-29
Piipaa93....................kp 22/26-28
3milia.....................kp 21/26-28
Hopeanuoli................kp 20/22-24
Keisarinna85..............kp 19/24-27
Minouche...................... kp 18/23
Mimmi92..................kp 18/26-30
Eliana...............................kp 17/31-38
Enerisa3.....................kp 17/28-32
Eeva650.........................kp 16/28-42
Mysteerio...................kp 15/30
Pampula3.......................kp 12/22-26
Haaveilija93....................kp 12/?
Sinisilmät.........................kp 11/28-29
Hannaah................................kp 10/?
Töppönen_.........................kp 9/26
Alinna86.........................kp 9/28
Äitimamino................kp 9/27-28
Kasikuus........................kp 8/27-28
Lillanna.............................kp 7/28-42
Tiukuliina89....................kp 6/30
Mariija_.......................kp 5/32-43
Vindy...................kp 5/29-33
lulube..............................kp 4/29
Futurmama.....................kp 4/29-34
Brunet82....................kp 4/26-28
minttuni...........................kp 3/26
Puolu.......................kp 3/30-32
Hipposka......................kp 1/29-32
Ananas90.....................kp 1/25-26
bellaella22050909.............kp 1/23

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


KirJoh89........................dpo 12
Jusperi.............................dpo 11
Jjenn...............................dpo 10
Keisarinna85.................dpo 9-10
Mirella92........................dpo 9
Hopeanuoli...................dpo 9
3milia...................................dpo 7
Shibali..................................dpo 5
Minouche..........................dpo 4
Pampula3........................dpo 2
Mysteerio........................dpo 1
mimmi92........................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Pahoittelut menkoista @bellaella22050909 ja @Ananas90

Minua myös kiinnostaa, voiko luteaalivaihetta pidentää kotikonstein. Entäpä lääketieteen keinoin? Minulla ollut aiemmin 10 vrk, lääkäri ei ole kommentoinut että olisi liian lyhyt. Viime kierrossa oli yllättäen 12vrk, mutta miksi, mikä oli toisin. @bellaella22050909 oletko sinun oviksen ajankohdasta ja luteaalivaiheen pituudesta tietoinen? Minulla ystävä, jonka kierrot 21-23vrk, luteaalivaihe lyhyt, silti nopeasti tulee raskaaksi. Tietenkin niin moni asia vaikuttaa, muttq haluaisi tehdä kaikkensa niissä asioissa, mihin voi vaikuttaa.

Ja niin tuttua tuo seksittömyys yrityksen alkutaipaleelta! Vuosi sitten ja kesällä tuntui, että meneekö kierrot hukkaan, kun omasta mielestä seksiä ei ollut oikeaan aikaan. Mies vaan ihmetteli mun itkemistä ja piti ylireagointina. Asiasta keskusteltiin, kerroin miten raskaaksi tuleminen tapahtuu. Syksyn ensikäynti lapsettomuusklinikalla toi viimeistään muutoksen. Asiantuntijoilta saatu tieto auttoi viimeistään ymmärtämään, miten tämä homma menee. Ja nykyisin ei ole mitään ongelmaa seksin suhteen, ei ole väkinäistäkään vaikka harrastetaan joka toinen päivä. Uskon, että mies ei vain aluksi ymmärtänyt, kuinka monimutkaista ylipäätänsäkin raskaaksi tuleminen voi olla, ilman näitä meidän haasteitakin. Tsemppiä kaikille
minulla alkaa aina siis dpo 9 kuukautiset.. ja täällä joku muukin sanonut raskautuneensa vaikka oli liian lyhyt luteaalivaihe. Se on aina ihana kuulla ❤ Jotenkin tuntuu vain, että miten mikään kerkiää edes kiinnittyä, jos on noin lyhyt luteaalivaihe.
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Tiukuna
Onko kellään täällä ollut kemiallista? Kuinka nopee lähtee testit haaleneen? Mulla tosiaan eilen tuhrun mukana vähän runsaampaa vuotoa joka oli jo ihan verta. Nyt sit taas yöllä ei oo tullut mitään ja pyyhkiessäkin vaan ruskeaa tuhrua.


Tän aamun testi ja taas on viiva tummempi tänään siis dpo14
Minulla ainakin testi alkoi haaleta jo ennen vuotoa ekassa kemiallisessa ja oli vuodon alettua jo lähes olematon. Toisessa vahveni ennen vuotoa, mutta vuodon alettua alkoi heti haaleta. Joten jospa siellä olis sulla kuitenkin vielä pieni mukana :love:
 
@Zennuli Tohon kemialliseen en osaa vastata, kuin, että ystävällä alkanut menkat yleensä päivän kaks myöhässä ja testit ollut jo silloin haaleita, eikä ole tummunut tuollain :) Ja sit tällä samalla ystävällä tuli runsaat menkat yhdessä raskaudessa, juuri silloin kun menkkojen piti alkaa ja silti raskaus meni loppuun asti. Hän oli varma, että meni kesken, kun vuoto niin runsasta, mutta ei mennytkään ❤
 
Ymmärrän sua hyvin! Mut miehet ei vaan tiedä kuinka pienellä aikavälillä on mahdollista tulla raskaaksi.. Munkin mies luuli aluks että tärppi vois osua millon tahansa, mihin aikaan kuukaudesta vaan. Siks se vähän jarrutteli aluks. Pistin sen eteen vähän tilastoja ja pidin pienen luennon naisen kierrosta, niin johan muuttu ääni kellossa hän ihan järkytty et miten tarkkaa hommaa se on

Miehet ei vaan siis tiedä.. Mitä jos yrittäisit sille jotenki hienovarasesti selittää miten/millon tää koko homma toimii, jospa se sit ymmärtäis paremmin..?
Kiitos kaikille tsempeistä, helpootta kun saa jonnekin purkaa <3 Vieläpä semmoisille jotka on samassa veneessä, kiitos! :love:

Ja tuosta et puhuis miehen kanssa, niin ollaan me siitä puhuttu, ja tuntuu et se kyl sillee tajuaa "miten se toimii", mutta kun sillä on tää "tulee kun on tullakseen" mielentila niin ei jaksa stressata tästä.. :( Ehkä pitäis illalla ottaa asia taas puheeks ja vääntää joku rautalankaohje sille naisen kierrosta ja tärppipäivistä :D :D Ja tietenki kertoa että asia stressaa mua, ja se taas voi vaikeuttaa raskautumista sama kuinka lepposalla mielellä se ite on.. :/ Ja seksittömyys ei sillä tavalla oo ongelma, sitä on ja myös miehen alotuksesta, mut tuntuu et sitä ei IKINÄ HUVITA JUST OVIKSEN AIKOIHIN!! :cautious:

KIITOS NAISET, JA TSEMPPIÄ MYÖS TEILLE!:love:
 
Huomenta!
Eilinen inseminaatio meni hyvin. Ultrassa näkyi vain yksi folli, vaikka aiemmin näkyi kaksi. Lääkäri ei sitä ihmetellyt. En sitten tiedä olisko toinen voinut jo ovuloida vai voiko ne vaan hävitä :D
Mä olen käyttänyt greippimehua tässä kierrossa ekaa kertaa. Onko se nyt niin, että sen juominen jätetään pois nyt ovulaation jälkeen? Limakalvo oli ilmeisesti vähän paksumpi ultrassa kuin aiemmin eli ehkä sillä on ollut vaikutusta.
Simpat myös ihmetytti vähän. Lääkäri sanoi, että hyvä määrä on ja hyvältä näyttää. Itse myöhemmin katselin paperia ja siinä luki ettei tällä kertaa ollut A-luokan simppoja ollenkaan eli niitä nopeita ja suoraan uiskentelevia. B-luokkaa oli sit 36%. Kaitpa ne sitten kaarrellen ja hitaamminkin löytää perille :D Käytettiin kuitenkin samaa luovuttaja kuin viimeksi, jolloin oli eri tilanne. En tiedä voiko se pakastaminen sit vaikuttaa eri satseihin eri tavalla.
Nyt sitten yritetään vaan ottaa rennosti. Ihan kiva, että on ensi viikolla töitä eikä etätöitä. Kotona piinailu tuntui niin pitkältä.
 
Onko kellään täällä ollut kemiallista? Kuinka nopee lähtee testit haaleneen? Mulla tosiaan eilen tuhrun mukana vähän runsaampaa vuotoa joka oli jo ihan verta. Nyt sit taas yöllä ei oo tullut mitään ja pyyhkiessäkin vaan ruskeaa tuhrua.


Tän aamun testi ja taas on viiva tummempi tänään siis dpo14
Toivotaan että pieni pysyy matkassa ja viivat lähtee tummumaan!! :love:
 
@Zennuli ihanaa, että viiva vahvistuu :giggle:onko sulla ollut mitään kipuja? Ja eiks sulla ois suurinpiirtein menkkojen aika nyt? Jospa se eilinen vuoto oli vaan valemenkkoja ja kerta viiva vahvistuu, vuoto on taas enää tuhrua ja jos ei kipuja ole niin mulla ainakin veikkaus sen puolesta, että pieni on mukana matkassa ❤
No semmosta lievää menkka jomoa oli eilen mutta sekin kai viel voi kuulua asiaan... Ja joo tosiaan ihan menkkojen aika ois nyt. Mulla on siis tullut aina raskauksissa jonkinlaista vuotoa NS. Valemenkkoina. Ois kyl kiva tietää miks mulla aina tulee et onks vaan kropassa ne menkat niin vahvasti sisäänrakennettu ettei heti ymmärrä lopettaa vai mitä ☺
 
Viimeksi muokattu:
Huh, oon muutaman päivän ollu poissa/käyny vaan vilkasemassa ja jopas on paljon keskustelua, mahtavaa! Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä heille jotka joutuneet uudelle kierrolle <3

Musyt tuntuu et eilen ja tänään on ollu jotenki paskoja päiviä. Tosi herkällä tuulella taas, itkettää (salaa, koska en osaa miehelle selittää miks itken), ahdistaa, närästää. Varsinaiasta syytä en tiedä, tiedän vaan että nyt vituttaa, ku tuntuis et ovis saattaa olla tänään tai huomenna, enkä jaksanu ite olla "vinkumassa" seksiä ja miestä väsytti, niin alko heti unille ku tultiin sänkyyn.. Viimeksi seksiä on harrastettu tiistaina, niin semmonen tunne et oliko tää yrityskierto sit tässä vai voisko silti tärpätä, jos ovis olis ollu tänään..

En nyt tiiä mikä tää ketutus on, ehkä syy on se, että mies ajattelee "tulee jos on tullakseen", mut ite naisena tiedän miten keho toimii ja millon on hedelmällisin aika menossa. Turhauttaa nyt sitten tietenkin, ku ei voi miehelle vinkata et nyt ois hyvä aika leikkiä, koska hän ei haluais "yrittämällä yrittää". Uuugh. Ja joo, pitäis yrittää olla stressaamatta ja sitten tulee liibalaaba, mut ois niin paljon helpompaa ku koko kierto olis tasapaksua ilman tuntemuksia, niin ei välttis olis tämmösiä fiiliksiä tiettynä aikana Sanokaa nyt pliis joku etten oo yksin tässä veneessä. Anteeks avautuminen, mutta ei voi avautua nyt muillekaan, mieski kuorsaa vieressä
Ymmärrän hyvin mistä puhut ja tuo on tosi turhauttavaa kun "tietää jo" tuossa vaiheessa että seuraava yrityskerta on kuukauden päästä. Vaikkakaan sitä ei ikinä tiedä jos 6 päivää ennen ovulaatiota olleesta kerrasta raskautuis. Meillä lähti pillereiden lopetuksen jälkeen tulee jos on tullakseen meiningillä että sain miehen mukaan tähän. Itkin suunnilleen sen ensimmäiset puol vuotta että ei tästä tuu yhtään mitään. Mies oli välillä työreissulla jolloin kierrot meni pieleen tai sit ne meni muuten vaan koska olin huono tekee aloitetta just sillon ku pitäis. Meille tosiaan riittäisi seksi esim kerran viikossa mutta tässä vauvayhtälössä se ei riitä. Sit kun tässä keväällä mies huomas kuinka rikki oon, kärsin kivuista ja se vauva ei noin vaan tule, niin hän on itsekin alkanut olee innostunut ja toivoisi sitä vauvaa ja nyt ollaan sitten ihan yrittämällä yritetty. Paljon tsemppiä sinne <3


Edit: mies on sitten alkanu myös kyselemään millon on paras aika ja osoittanut kiinnostusta että tämä on yhteinen "projekti". Oon kans luennot pitäny ja näyttäny tilastoja asiasta ja todennut ettei tää mikään itsestäänselvyys oo. On vähän muuttunu ääni kellossa :D
 
Viimeksi muokattu:
Mä tilasin nyt raskauskeijulta läjän ovistestejä, myös digitaalisia. Tässä iässä ei nyt jätetä enää niin rennoksi tulee jos on tullakseen menoa. Oon siis 37. Takarajan oon yritykselle laittanut ens kesään. Sit on mun aika luovuttaa ja jatkaa eteenpäin yhden lapsen äitinä. Oon tässä nyt yrittänyt malttaa mieleni, että testaisin vaan kerran päivässä jos viiva on vaan haalea. Mut kokoajan tää homma pyörii mielessä. Toivottavasti vähän helpottais ajan myötä, ettei ihan ajatukset jumittais pelkästään tässä projektissa..

Sori omanapailu, luen kyllä kaikkien viestit, mutta vielä uutena vaikea pysyä kärryillä kaikkien tilanteista, kun meitä on niin ihanan paljon
 

Yhteistyössä