Toiveissa vauva 2021

Onnea plussanneille ja tsemppiä muille! :love:

En vieläkään voi liittyä kiertolistalle, koska ei mitään uutta kiertoa näy tai kuulu. Tottakai sitä haluaisi uskoa, että on tärpännyt, ja siksi olla iloinen menkkojen puuttumisesta. Mutta kun testit näyttää negaa. Pakkoko nöiden kiertojen on nyt yrityksen alettua alkaa venymään! Miten voi kroppa osatakin..? "Epäonnistumista" olisi niin paljon helpompi kestää, kun uusi mahdollisuus olisi jo alkanut, nyt tää on tämmöstä ihme hillumista jossain välitilassa.. :cry:

• Tykkää
  • Surullinen
Reactions: minttuni ja mimmi92
Mua jotenkin jännittää testin tulos.... Sitkun pääsen testaamaan... Se pari aamua kestänyt aamuinen etova olo ei ilmestynyt eilen (illalla toki palasi taas) ja tänäänkin oli vain hetken aamulla. Ja nyt mua jotenkin kauheasti jännittää et tuleeko menkat vai plussa. Jos mun kaikki oireet onkin ollut kuvittelua? :( Pelottaa et putoan vielä kovaa täältä mun pilvilinnoista johon nuo oireet on mut nostanut. Mitään menkkaoireitakaan ei kyl oo ollu viel vaikka menkkojen pitäisi alkaa (todennäköisesti) maanantaina jos tärppi ei oo käynyt. Mulla alkoi eilen lomakin eikä oo juurikaan tekemistä nii tää piinailu on jotenkin todella piinaavaa. :( Nää mun tunteet menee kyl aikamoista vuoristorataa. :ROFLMAO:

• Rakkaus
Reactions: KirJoh89
Mulle voi päivittää kp2.
Yk3 siis alkoi eilen.
Kumma kun oli eri "oireet" kun edellisessä kierrossa. Eihän näistä kierroista voi päätellä mitään.
Diformin lääke siis selkeesti kumminkin toimii kun kierrot olleet säännölliset 29-30 päivää! Toivottavasti tulis pian plussa <3
Joku tuskaili ylempänä pitkien kiertojen kanssa niin kannattaa pyytää tuo lääke tasaamaan hormonitoimintaa.

Onnea kaikille plussanneille! :love:

Viimeksi muokattu:
@-Lounatuuli- tiedän tunteen. Esikoisen yrityksessä mulla oli kierrot pisimmillään 54pv enkä saanut ovulaatioita kiinni yhtään. Raskaustestejä kulu ihan hulluna kun kokoajan oli epäselvää et missä mennään. Pelkään et nyt käy samanlailla vaikka eka kierto oli just täydellinen 29pv ja ovis kp15. Ei auta kun odotella ja toivoa et kroppa toimis..

• Rakkaus
Reactions: -Lounatuuli-
Muakin jännittää nyt jostain syystä testaaminen..en tiiä miks
Jotenkin hyvä fiilis, varsinkin kun lääkäri soitti ja oli rauta-arvotkin nyt kohentunut
Voisitteko miehen kanssa tehdä jotain sota suunnitelmaa että pääsisit testaamaan tai sit kun vanhemmat nukkuu? Tosin itte en pystyis olla pokerina jos tuliskin plussa
Haastava tilanne kyllä teillä, ei voi muuta sanoa
Oioi, ihanaa että siellä on hyvä fiilis, kuulostaa lupaavalta :love::X3: Ja mahtavaa että rauta-arvotkin kohentuneet! (y) Mä niin pidän peukkuja että siellä viimein pärähtäis pysyvä plussa teille :love:

Mäkin kävin itse asiassa ferritiinin kontrollimittauksessa, ja se oli jo 121 . Muutama kuukausi sitten oli vaan 35. Eli on ainakin rauta imeytynyt, oon ottanut joka toinen päivä joko yhden tai välillä kaks 100mg tablettia (Ferrodan). Aika huima nousu, lääkärikin sitä ihmetteli, hyvä fiilis siitä kyllä. Kilpparilääkitystä nostettiin kun ne arvot sais olla vielä paremmat, niin toivon että jospa sit viimestään tärppäis pysyvästi kun sekin saadaan kuntoon :) Ja joo, pitää kyllä varmaan ottaa ainakin varoiks testi mukaan mökille, jos käy ihan mahdottomaks piinailu ja menkat ei alakaan. :geek::X3: Pakko sit kehitellä joku sotasuunnitelma miehen kaa. Ja purra vaan huulta ettei paljasta, vaikka vaikeeta varmasti oiskin teeskennellä tyyntä ja rauhallista ja "ei tässä mitään" :D:X3:

@LaTiLa ihan kun näkisin siellä jotain pilkistävän :love: Vahvistumisia viivalle! <3

Ja onnea plussasta @mimmi92 :love:

Itsekin luulin aluksi, että jos on pitkä kierto, ovulaatiota ei tapahdu lainkaan, mutta se ei kuitenkaan ole näin yksinkertaista. Jos luteaalivaihe on normaali (12-16 päivää), eikä ole erikoisia välivuotoja, todennäköisesti ovulaatio tapahtuu, vaikkakin myöhään. Sen sijaan jos luteaalivaihe jää lyhyeksi ja esiintyy erikoista tiputtelua, kierrossa voi olla häiriötä. Ovuloimattoman kierron jälkeen kuukautiset on yleensä runsaammat.
Minulla ovuloimattomien kiertojen jälkeen alkaa muutamia päiviä tiputellen, sitten vuotaa muutama päivä kunnolla - normaalisti menkat kestää 3-4vrk.

Onnea plussasta .
Mitenhän muuten nykyään tuo RFSU antaa paremman viivan kuin pc, kun ennen se oli toisinpäin, kun noita aiempia lapsia odotin. Silloin pc:n viiva oli jo punainen ja vahva kun taas RFSU oli vain viivanpaikka jos sitäkään.. kunhan pohdin..

Eka terolut otettu tänään, saas nähdä mitä ihania sivuvaikutuksia saan tästä lääkkeestä. Tänään oli hemmetin kipeä maha useamman tunnin, dpo2. En tiedä mitä oli, kerran eilen jo ultrassa näkyi keltarauhanen niin ei tämä voi olla rakkulankaan puhkeaminen

Onnea plussasta .
Mitenhän muuten nykyään tuo RFSU antaa paremman viivan kuin pc, kun ennen se oli toisinpäin, kun noita aiempia lapsia odotin. Silloin pc:n viiva oli jo punainen ja vahva kun taas RFSU oli vain viivanpaikka jos sitäkään.. kunhan pohdin..

Eka terolut otettu tänään, saas nähdä mitä ihania sivuvaikutuksia saan tästä lääkkeestä. Tänään oli hemmetin kipeä maha useamman tunnin, dpo2. En tiedä mitä oli, kerran eilen jo ultrassa näkyi keltarauhanen niin ei tämä voi olla rakkulankaan puhkeaminen
Aivan samaa oon miettinyt!

Onnea plussasta .

Mä huomasin jo helmikuussa saman, siksi molemmilla testaan, kun pc ei ole koskaan antanut kuitenkaan turhia viivoja. Testailujen jatkuessa se viivojen vahvuus sitten kääntyi viimeksi jossain vaiheessa toisinpäin, että pc antoi leffaviivat aiemmin kuin rfsu.

• Tykkää
Reactions: KirJoh89
Täällä varmaan kemiallinen tai väärä plussa (lueskelin ClearBluen herkkien testien vääristä haamuista aika paljon netistä, hmm). Vaaleanpunaista tuhrua vessakäynnillä, toki pupuiltiin eilen illalla ja ehkä sekin voi limakalvoja ärsyttää, mutta en jotenkin jaksa enää uskoa mihinkään plussatoiveisiin... Ehkä ne menkat nyt alkaa!
Seuraavaan kiertoon siis. Tämä kkm:n jälkeinen kierto olisi, jos huomenna on kp1, 33 päivän mittainen. Ei pöllömpi, normisti 28!

vierailija
Onnea plussasta .

Tää oli kyllä hyvä tieto, koska mun luottotesti on ollu just pc, muutamia vuosia sitten ainakin. Silloin One step ei antanu kuin haamujen haamun, mut pc:ssä oli komeet viivat. Mut täytynee nyt kokeilla jotain muuta testiä (ellei menkat lauantaina ala) .

T: suurperheen äiti

• Tykkää
Reactions: minttuni
Minullakin huonoja uutisia. Eli mut voi poistaa plussanneista :(

Hcg vain jotain 1600 ja vähän päälle, piti niin kovasti stempata ettei itku tule, että tarkka lukemakin unohtui. Ei siis ole noussut tarpeeksi viime viikon maanantaista. Ensi viikolla aika poliklinikalle ultrattavaksi, käskivät hakeutua päivystykseen jos kipuja.

Kyllä rupeaa usko loppumaan tähän projektiin. Kuinka paljon pitää koetella, et ei enää jaksa taistella vastaan ja luovuttaa... :(

Minullakin huonoja uutisia. Eli mut voi poistaa plussanneista

Hcg vain jotain 1600 ja vähän päälle, piti niin kovasti stempata ettei itku tule, että tarkka lukemakin unohtui. Ei siis ole noussut tarpeeksi viime viikon maanantaista. Ensi viikolla aika poliklinikalle ultrattavaksi, käskivät hakeutua päivystykseen jos kipuja.

Kyllä rupeaa usko loppumaan tähän projektiin. Kuinka paljon pitää koetella, et ei enää jaksa taistella vastaan ja luovuttaa...

Voi ei, ihan hirveän suuret pahoittelut! <3

Jotenkin tää ryhmä pistää kaiken perspektiiviin - keskenmenot onkin tosi tosi yleisiä. Ei oo mitenkään kiveenhakattua, että plussa raskaustestissä tarkoittaisi väistämättä omaa pientä vauvaa 8-9 kk päästä.

Toivotaan meille kaikille onnellisia ja terveitä plussatuulia lähitulevaisuuteen <3

Onnea plussasta .
saman olen huomannut. Ennen rfsu oli huonompi näyttämään viivat ja nyt km raskaudessa huomasin monen vuoden testien teko tauon jälkeen asioiden muuttuneen. Jotain muutosta tullut.
[/QUOTE]

:cry:
Kyllä rupeaa usko loppumaan tähän projektiin. Kuinka paljon pitää koetella, et ei enää jaksa taistella vastaan ja luovuttaa...
voi ei olen todella pahoillani :cry:

Voi ei, niin surullista ja raastavaa,pahoittelut ja voimia :cry::cry:❤

@mimmi92 Onnea ❤ Katoin listaa ja siellä lukee, et dpo7? :eek: Noin selvä plussa

@Persikka123 Voi ei, olen niin pahoillani :( Jospa kuitenkin kaikki olisi ok? Onhan toi lukema omaan korvaan kuitenkin parempi. Minulla oli hcg vain 236, joten siihen kun vertaa, niin tulos on paljon parempi. Toivon kovasti, että hcg nousee sinulla vain hitaasti ❤

On: voisiko joku ihana suomentaa tämän https://aijaa.com/xK7jBj .. Sen verran itse ymmärrän, että taaksepäin kallistunut kohtu :D Mut muu onkin sit o_O
Täällä vuotelee jo ovislimaa, kivan ajoissa. Tänään kävin myös hcg mittauksessa ja huomemma viim. kuulen tulokset. Kantaan ei oltu vielä merkitty.