Toiveissa vauva 2021

Mitä ihmettä Mä sain ihan vastaavassa tilanteessa neuvolasta puhelinsoiton perusteella lähetteen. Voi miten kurjaa!
No tätä mäkin ihmettelen, kun sillon ihan alusss se yks nainen oli laittamassa lähetettä ja nyt sit taas tää toinen sanoo, et ei onnistu. Odotan tk n soittoa ja jos en saa sitäkään kautta lähetettä, ni painelen yksityiselle. Tää stressin määrä alkaa olee mulle jo liikaa, kun koko ajan ollut olo et kaikki ei ok. Pari hassua päivää ollut tässä 2vko aikana, et on ollut ihan onnellinen olo.
Oon jo googletellut noi digitestien tuloksen läpi ja joillakin ne vaan näyttää väärin, mut sit taas ne liuskatestitkin niin hailakoita, et onko täs enää mitään toivoa.
 
@Kasikuus eikä :cry: tuo on kyllä niin väärin etteivät voi laittaa lähetettä, jos on selvä merkki olemassa ettei raskaus välttämättä jatku normaalisti. Vuoto ja kivut voi alkaa vasta viikkojen päästä niin on kyllä piinaavaa odottelua. Pitkä odottelu ens viikon ultraankin. Tsemppiä kovasti❤
 
Sukupuoliasiaan, meillä on kaksi poikaa ja kuopuksesta olin varma et tulee tyttö, kun oli paljon enemmän pahoinvointia ja muutenkin aika erilainen raskaus. Esikoisesta aikoinaan kyllä oli vahva poika olo. Olisi mahtavaa saada kokea äitiys sekä tytölle että pojalle, mutta jos kolmas poika tulisi niin ihana juttu olisi sekin, ja oispahan paljon vaatteita ja muuta jo pojalle valmiina. Jotenkin näiden kahden pojan jälkeen on jo suora oletus et kolmaskin ois poika. :D

Näkeekö tässä kukaan haamulaista? Livenä näkyy kyllä ja punertaakin. Nyt siis dpo 11-12 ja päivän tokasta pissasta tehty, aamulla testaan kyllä suoraan yön jälkeen ettei oo kahvit ja muut laimentamassa, mut tänä aamuna ei ollut testejä valmiina

https://aijaa.com/krWwku

Muoks. En osannut laittaa tota linkkiä oikein, miten se tapahtuu?

Nyt taitaa näkyä?
 
Viimeksi muokattu:
Sukupuoliasiaan, meillä on kaksi poikaa ja kuopuksesta olin varma et tulee tyttö, kun oli paljon enemmän pahoinvointia ja muutenkin aika erilainen raskaus. Esikoisesta aikoinaan kyllä oli vahva poika olo. Olisi mahtavaa saada kokea äitiys sekä tytölle että pojalle, mutta jos kolmas poika tulisi niin ihana juttu olisi sekin, ja oispahan paljon vaatteita ja muuta jo pojalle valmiina. Jotenkin näiden kahden pojan jälkeen on jo suora oletus et kolmaskin ois poika.

Näkeekö tässä kukaan haamulaista? Livenä näkyy kyllä ja punertaakin. Nyt siis dpo 11-12 ja päivän tokasta pissasta tehty, aamulla testaan kyllä suoraan yön jälkeen ettei oo kahvit ja muut laimentamassa, mut tänä aamuna ei ollut testejä valmiina

https://aijaa.com/krWwku

Muoks. En osannut laittaa tota linkkiä oikein, miten se tapahtuu?

Nyt taitaa näkyä?
Kyllä siellä joku punertaa! Toivottavasti vahvistuu! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Hannaah
@3milia niin parempi olla menkkojen näkymättä ja siekin pääset testailemaan! :love: Mie testaan kyllä jo huomennakin taas ja ylihuomenna ja ties miten kauan jos ei menkkoja näy. Menkkajomoja kyllä ollut jo nyt kolmatta päivää ja nytkin on et tuntuu et kohta lorahtaa jotain pöksyyn vaikka siis to tai pe niiden pitäisi vasta alkaa. Toivottavasti nää olis nyt raskauteen liittyviä jomoja:giggle:
 
Sukupuoliasiaan, meillä on kaksi poikaa ja kuopuksesta olin varma et tulee tyttö, kun oli paljon enemmän pahoinvointia ja muutenkin aika erilainen raskaus. Esikoisesta aikoinaan kyllä oli vahva poika olo. Olisi mahtavaa saada kokea äitiys sekä tytölle että pojalle, mutta jos kolmas poika tulisi niin ihana juttu olisi sekin, ja oispahan paljon vaatteita ja muuta jo pojalle valmiina. Jotenkin näiden kahden pojan jälkeen on jo suora oletus et kolmaskin ois poika.

Näkeekö tässä kukaan haamulaista? Livenä näkyy kyllä ja punertaakin. Nyt siis dpo 11-12 ja päivän tokasta pissasta tehty, aamulla testaan kyllä suoraan yön jälkeen ettei oo kahvit ja muut laimentamassa, mut tänä aamuna ei ollut testejä valmiina

https://aijaa.com/krWwku

Muoks. En osannut laittaa tota linkkiä oikein, miten se tapahtuu?

Nyt taitaa näkyä?
Eikös tuossa haamulainen näy :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Hannaah
@3milia niin parempi olla menkkojen näkymättä ja siekin pääset testailemaan! Mie testaan kyllä jo huomennakin taas ja ylihuomenna ja ties miten kauan jos ei menkkoja näy. Menkkajomoja kyllä ollut jo nyt kolmatta päivää ja nytkin on et tuntuu et kohta lorahtaa jotain pöksyyn vaikka siis to tai pe niiden pitäisi vasta alkaa. Toivottavasti nää olis nyt raskauteen liittyviä jomoja
Ja musta noi sun oireet kuulostaa lupaavilta! Mulla ainakin plussakierroissa on ollut sellasta kirkasta vuotoa ja aika runsaasti, jota ei normisti ennen menkkoja oo kyllä itellä. Ja tollanen viiva vahvistuu aika nopee illallakin voi jo olla vähän vahvempi ;):ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Hannaah
Muistan kyllä! Teilläkö oli nyt viime vuoden lopussa laskettuaika vai muistanko omiani?
Meillä 9v yrittäminen päättyi joulukuussa plussaan ensimmäisen icsi-hoidon ja tuoresiirron jälkeen. Nyt siis menossa jo 30. raskausviikko. Täällä mä kuitenkin edelleen pyörin ja luen tuttujen juttuja
Tämä raskaus tuntuu menevän kauhea nopeasti, ei tämä ilman stressiä ja pelkoja ole kyllä mennyt vuotojen ja supistusten takia, mut voitonpuolella jo ollaan.
Kiva kun kyselit kuulumisia miten teillä menee? Ilmeisesti uutta pientä toivomassa? En nyt enää muista kuinka pian teillä onnistui edellinen raskautuminen, mutta pikaista plussaa teille!
Voi miten ihana uutinen! <3 Paljon onnea! Muistan kyllä, miten paljon kaikkea ylimääräisiä vastoinkäymisiä teillä oli. Onneksi raskaus lähti sitten hoidoista nopeaa alulle <3 Meillä on nyt 8kk heppu, ei ole pikkuvauva enää Täältä tosiaan itseni löydän myös lueskelemasta ja nyt kirjoitinkin, vaikka ei ihan ajankohtaista ole vielä mahdollinen yrittäminen. Eikä 100% varmuudella sekään, mut ekassa meni 7kk ja tokassa vuosi keskenmenoineen niin jos haluaa alle 3v ikäeron niin saahan tässä pikku hiljaa alkaa ottamaan kissaa pöydälle ja tehdä päätöksiä. Synnytys meni sektioon, eli syksyyn pitää joka tapauksessa odotella :giggle:
 
Sikäli totta, ettei yksi hcg mittaus kerro mitään, pitäis olla kaksi niin näkisi laskeeko/nouseeko. Miksei sitä sitten kahta voinut laittaa tk;sta, tuntuu joka puolella olevan nihkeitä sen(kin) suhteen.
En tiedä. Toki alhainen arvo varmaan jo kertois aika paljon. Laskussahan sen on oltava, kun digikin laskee. Meen sit varmaan tosiaan yksityiselle ja maksan sit 2krt sen 58e :( En mä nyt vaan jaksais jäädä odottelee mitä tapahtuu. Vai osaisko tässä vaan rentoutua ja unohtaa koko asian :cry:
 
En tiedä. Toki alhainen arvo varmaan jo kertois aika paljon. Laskussahan sen on oltava, kun digikin laskee. Meen sit varmaan tosiaan yksityiselle ja maksan sit 2krt sen 58e En mä nyt vaan jaksais jäädä odottelee mitä tapahtuu. Vai osaisko tässä vaan rentoutua ja unohtaa koko asian
Voi kurja, hirveästi tsemppiä pohdintaan! Ei ole yhtään helppo tilanne, typerää ettei voi saada lähetettä. Tässä tapauksessa toki tuolla 58 eurolla vois ostaa joko mielenrauhaa, tai sit ratkaista koko ongelman. Yhdestä testistä ei tosiaan näe koko totuutta, eli useampi niitä tarvittaisiin. Ei sulla yhtään ois kipuja joista mainita terveyskeskukseen?
 
Voi ei @Kasikuus onpa ikävä tilanne nyt! Kunpa saisitte vastauksia mahdollisimman nopeasti. :(

Sukupuolista oli puhetta. Mä olen aina nähnyt itseni poikien äitinä, koska oon itse elänyt isän ja veljien kanssa. Tietenkin tyttö olisi ihan yhtä tervetullut, tarvinneekohan sitä edes mainita :D Kuitenkin näillä meidän dpo -4 talletteluilla saadaan kyllä varmaan pelkkiä tyttöjä, jos joskus jotakin saadaan. :D
 
Totta! Mut tosiaan kun se raja on rv 5 18-7000+, niin siitä varmasti ei pysty päättelee. Mut tosiaan kyllähän ne haalenevat viivat kertoo myös jos hcg vähenee.
Sinuna varmasti myös yksityiseen menisin, niin saisi jotain varmuutta. Toi epätietoisuus on tosi raastavaa!
En tajua miksi tk:sta on aina niin vaikea saada verikokeisiin lähetettä. Ainakin näin maallikon näkökulmasta. Tokihan se on se raha.
Liuskatesti ei ollut haaleampi, mut ei kyl tummempikaan :rolleyes:
Varasin ajan yksityiselle tälle päivälle.
 
Olipas jännää! Nyt on inssi takana. Oli kuulemma hyviä siittiöitä. Lääkäri jostain oli katsonut määrän. (Hyvä et valitsivat meille hyviä siittiöitä :D). Viikossa oli mini follikkelin rinnalle kasvanut toinenkin. Olivat nyt 20 & 18mm. Lääkäri ensin säikähti että oliko kolme, kunnes koneelta tarkisti että yks oli se viime kierron mini kysta. Selittyi tällä se munasarjan normaalia vahvempi paineen tunne.

Viralliseksi testi päiväksi saatiin 9.7 , mutta siihen on kyl sen verran aikaa (on dpo16), et pitää katsoa josko testaisi jo ennen menkkojen mahdollista alkupäivää. Millähän dpo:llä voisi jotain näkyä? Ehkä dpo12?

Oli muuten niin hyvä tilanne limakalvon (11mm) kanssa, että lääkärin sanoin mennään mahdollinen ensi kiertokin luomuna. Turha kuulemma katsoa kierron päivivä kun vaikka mulla ovis on normaalia myöhemmin, kaikki on silti tosi mallikkaasti. Nyt sit vaan jännätään ♥
 

Yhteistyössä