Toiveissa vauva 2021

Onko täällä ketään kuka osais sanoo onko dpo -4 talletteluilla mahdollisuus tulla raskaaks ? Mies tosiaan lähti reissuun ja tän päivän ovis testi on jo huomattavasti tummempi kun eilen vaikka oli vaan tunnin pidättely.. veikkaan jostain syystä että testiplussa tulis huomenna ja ovis keskiviikkona niinkun toi yks sovellus ennustikin.. ja jos ovis sillon olis niin toi -4 olis viimesin kerta ennen ovista.. :unsure:
 
Onko täällä ketään kuka osais sanoo onko dpo -4 talletteluilla mahdollisuus tulla raskaaks ? Mies tosiaan lähti reissuun ja tän päivän ovis testi on jo huomattavasti tummempi kun eilen vaikka oli vaan tunnin pidättely.. veikkaan jostain syystä että testiplussa tulis huomenna ja ovis keskiviikkona niinkun toi yks sovellus ennustikin.. ja jos ovis sillon olis niin toi -4 olis viimesin kerta ennen ovista..
Siittiöt elää 1-5 päivää eli on mahdollista :)
 
Onko täällä ketään kuka osais sanoo onko dpo -4 talletteluilla mahdollisuus tulla raskaaks ? Mies tosiaan lähti reissuun ja tän päivän ovis testi on jo huomattavasti tummempi kun eilen vaikka oli vaan tunnin pidättely.. veikkaan jostain syystä että testiplussa tulis huomenna ja ovis keskiviikkona niinkun toi yks sovellus ennustikin.. ja jos ovis sillon olis niin toi -4 olis viimesin kerta ennen ovista..
Kyllähän ne siittiöt saattaa viis päivää selvitä hengissä, et jos miehen tavara on "normaalia" niin ihan mahdollinen se raskaus ois tuollakin. Toivotaan parasta!
 
Onko täällä ketään kuka osais sanoo onko dpo -4 talletteluilla mahdollisuus tulla raskaaks ? Mies tosiaan lähti reissuun ja tän päivän ovis testi on jo huomattavasti tummempi kun eilen vaikka oli vaan tunnin pidättely.. veikkaan jostain syystä että testiplussa tulis huomenna ja ovis keskiviikkona niinkun toi yks sovellus ennustikin.. ja jos ovis sillon olis niin toi -4 olis viimesin kerta ennen ovista..
https://aijaa.com/ZiFF6H

Tän mukaan dpo -4 mahdollisuudet olis vielä ihan ok! :giggle:
 
@amadecasa ollaan varmaan aika samoilla piinapäivillä sitten mulla pitäis alkaa menkat about 28.-29.6. Aika menee kyllä niin hitaasti!
Tein kyllä tänään hätähousuissani halppisnegan.:cool:
Mutta tosiaan tässä dpo9 menossa että en vielä heitä lusikkaa kaivoon vaikka jotenkin on semmonen olo tässä ollut, että ei tärpänny.
Viikonloppuna olis reissu tiedossa niin ajattelin kyllä vielä ennen sitä testailla.:X3:
 
Kävin kaivelemassa kaappejani todetakseni, että ei oo yhtään raskaustestiä liuskana! Pari digiä vaan. Nyt jos siis pysyis poissa kaupasta ni voisin selvitä sunnuntaihin. Muuten oisin tehny jo varmaan tänään, dpo8. Naurettavaa :D oireet aika samat kun edellisessä tosiaan viikko ennen menkkoja. Uutuutena paineen tunne alavatsalla ja nivusissa ja aamulla kutitti kyljestä pitkään. Ihan mielenkiintosta nyt laitella näitä ylös kun ekasta en mitään laittanu merkille ja muistelen vaan ettei ollu mitään oireita, vaikka olihan niitä varmaan joka kierrossa..
 
@amadecasa ollaan varmaan aika samoilla piinapäivillä sitten mulla pitäis alkaa menkat about 28.-29.6. Aika menee kyllä niin hitaasti!
Tein kyllä tänään hätähousuissani halppisnegan.
Mutta tosiaan tässä dpo9 menossa että en vielä heitä lusikkaa kaivoon vaikka jotenkin on semmonen olo tässä ollut, että ei tärpänny.
Viikonloppuna olis reissu tiedossa niin ajattelin kyllä vielä ennen sitä testailla.
Melko samoissa joo, mulla dpo5. Maanantaiksi lupaa menkkoja aikaisempaan perustuen, nyt tosin eka kierto letroilla niin ei voi ihan varmasti sanoa. Meilläkin reissu viikonloppuna, aattelin että jos ei ota testejä mukaan niin pysyy joku itsekuri
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
En tiedä pitäisikö taas tulla valittamaan, niin jotain tapahtuisi "Hei ovulaatio missä viivyt? Voisitko jo tulla. Paineen tunne munasarjoissa alkaa olla jo ikävä. Limojakin on kestänyt jo puolitoista viikkoa. Joko tänään?

Nyt mua naurattaa :LOL:. Tää on selkeästi hyväksi todettu keino. Mä oon jo varmaan kolmesti tullut valittamaan ovulaation/menkkojen puutteesta tänne ja aina muutaman tunnin Max vuorokauden sisään jotain on tapahtunut


Mulle voi huomiselle päivittää dpo0

nyt ehkä vähän jännittää koska huomennahan on sit inseminaatio edessä :love::giggle:
 
Hei täällä taas huutelen muutaman viikon hiljaiselon jälkeen. Ihan ensiksi - superonnittelut kaikille kesäkuun plussa-aaltoon päässeille! Vitsi miten hienoa :) En tiedä onko muilla samanlaisia fiiliksiä, mutta musta tuntuu että nyt tulee jotenkin muuten raskausuutisia joka tuutista, somesta ja tutuilta. Ehkä se on tää vanha tuttu että jos itsellä ei jotain ole niin sitten sitä kiinnittää siihen oikeen erityisesti huomiota :)

Täällä taas vuoristorataa menty, välillä oli jo fiilis että lopetan kaikki palstat mutta nyt taas rennon juhannuksen jälkeen on sellainen olo että jos nyt vielä kuitenkin. Tilasin nyt kotiin sellaisen verikoe-paketin, joka pitää ottaa kp3 ja siinä tsekataan AMH, LH, TSH, testosteroni ja klamydiavasta-aineet. Ajattelin että tää olis ehkä hyvä ensimmäinen steppi, jonka jälkeen voisi sitten ottaa yhteyttä lääkäriin että miten eteenpäin. Mulla on keskenmenon jälkeen lyhentynyt kierto taas muutamalla päivällä, ja jo ennestään lyhyt luteaalivaihe ei auta asiaa..

Samaistun niin siihen mitä @Santso tossa ylempänä kirjoitteli että parempi miettiä muita projekteja, jotta saa ajatuksia pois tästä vauvaprojektista :-D Onneksi työssä alkaa nyt taas olemaan kiireisempi vaihe niin saa muuta ajateltavaa.

P.S. Mä huomasin että mä olen jossain vaiheessa tipahtanut kokonaan tuolta seurantalistan ekasta osasta, eli sinne vois päivittää seuraavat tiedot.

Minouche, ya 8/19, 1. lapsi
ja kiertopäiviin voi laittaa kp 6 / 22 huomiselle

P. P. S superisot kiitokset listan päivittäjille! työtänne arvostetaan :)
 
Siis mulla on koko ajan nälkä. Söin alle 2 h sit ja taas kauhee näläntunne ja maha kurnii.. Kaupassa myös huimas hetken, mutta saatto johtua nälästä. Ja niin väsynyt ja laiska olo ollut tänään. Kohta pitää käydä edes pienellä kävelyllä
Siis mulla on ihan sama, hirveä nälkä koko ajan. Aamulla ekana maha murisee jo ja pitää päästä heti syömään. Ja oon myös ollut aivan rättiväsynyt koko iltapäivän et meinasin monesti nukahtaa sohvalle, tai jos ei ois pitänyt vahtia lapsia niin olisin nukahtanutkin. Meillä toki kuopus on herättänyt nyt pari viikkoa klo 5 et voi mennä ihan senkin piikkiin mut en oo muina päivinä ollut näin väsynyt et meinaa päivällä nukahtaa. Miten maltat oottaa testausta torstaihin kun sulla oireita on?

Hymiöt tippuki pois.
 
Siis mulla on ihan sama, hirveä nälkä koko ajan. Aamulla ekana maha murisee jo ja pitää päästä heti syömään. Ja oon myös ollut aivan rättiväsynyt koko iltapäivän et meinasin monesti nukahtaa sohvalle, tai jos ei ois pitänyt vahtia lapsia niin olisin nukahtanutkin. Meillä toki kuopus on herättänyt nyt pari viikkoa klo 5 et voi mennä ihan senkin piikkiin mut en oo muina päivinä ollut näin väsynyt et meinaa päivällä nukahtaa. Miten maltat oottaa testausta torstaihin kun sulla oireita on?

Hymiöt tippuki pois.
Jes toivottavasti nyt enteilis väsymykset ja näläbtunteet hyvää!:love: Vaikka on tosi rauhallinen ja seesteinen olo, niin jotenkin en vaan silti usko, että nyt oliskin tärpännyt:D Mieluummin sit ootan eka, että tuleeko ne menkat sieltä, kun teen negan minkä jälkeen heti alkaa tiputtelu.. Niinku aiemminkin:rolleyes:

Nyt tuntu muuten myös jotain nippailua kohdun kohdalla, ei mikään normi menkkatuntemus ja selkeästi pysty osoittaa kohdan mihin "nippas":X3::X3:
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on monta vuotta ollut nimi valmiina tytölle ja aina katon kaupoissa automaattisesti tyttövauvojen vaatteita, mutta ihan kumpi vaan on tervetullut<3
Siis tää on nii hämmentävää. Mulla on jotenkin todella vahva intuitio siitä et mun eka lapsi olisi tyttö. Vaikka pojalle olisi nimi valmiina, mitä taas tytölle ei ole. Kumpi vaan otetaan ehdottomasti vastaan. Ei lapsia tietyn sukupuolen takia hankita/saada. Molemmat on ihan yhtä toivottuja ♥

On tää naisen keho niin jännä. Testasin vielä illan päätteeksi (kolmannen kerran tähän päivään.) Ja nyt oli haalistunut jo tikku sen verran et Digi näytti negaa. Oli siis vaan iltapäivällä plussa. Ja tein siis sen testin iltapäivällä koska tuntui siltä et ehkä se näyttäisi plussa. Olis ovis jäänyt välistä jos en olisi testannut ..
 
Viimeksi muokattu:
Onko muuten muilla jotain ajatuksia/fiiliksiä tuleeko saamaan tytön vai pojan?❤ Monilla kun tuntuu olevan se fiilis jompaankumpaan vaikkei sillä oikeasti merkitystä olisikaan:love:
Meiän suvuissa tehään pelkkiä poikia vissiin, serkkuina meiän pojalla 7 poikaserkkua. Et aika vahvasti poikaa veikkaisin jos tärppäis:D
 
Onko muuten muilla jotain ajatuksia/fiiliksiä tuleeko saamaan tytön vai pojan? Monilla kun tuntuu olevan se fiilis jompaankumpaan vaikkei sillä oikeasti merkitystä olekaan
Eksän kanssa kuvittelin aina saavamme vain poikia, mutta nykyisen kanssa vahva ajatus, että esikoinen on tyttö!?!? En tiedä miksi näin xD nimiä valmiina pitkä lista molemmille, kumpi vain on tervetullut ❤
 
Onko muuten muilla jotain ajatuksia/fiiliksiä tuleeko saamaan tytön vai pojan? Monilla kun tuntuu olevan se fiilis jompaankumpaan vaikkei sillä oikeasti merkitystä olekaan
Jostain syystä mulle tuli intuitio pikkutytöstä jo vähän sen jälkeen, kun puolison kanssa alettiin seurustelemaan. Oltiin ehkä pari kuukautta oltu yhdes, kun koiraa lenkittäes vaan tuli fiilis, et nyt oon löytäny itelleni miehen kenen kanssa mennään naimisiin ja saadaan lapsia. Vähän tämän jälkeen näin unta pikkutytöstä. Tästä kohta 8 vuotta, naimisissa ollaan ja enää se laps puuttuis :D
 

Yhteistyössä