Hei täällä taas huutelen muutaman viikon hiljaiselon jälkeen. Ihan ensiksi - superonnittelut kaikille kesäkuun plussa-aaltoon päässeille! Vitsi miten hienoa
En tiedä onko muilla samanlaisia fiiliksiä, mutta musta tuntuu että nyt tulee jotenkin muuten raskausuutisia joka tuutista, somesta ja tutuilta. Ehkä se on tää vanha tuttu että jos itsellä ei jotain ole niin sitten sitä kiinnittää siihen oikeen erityisesti huomiota
Täällä taas vuoristorataa menty, välillä oli jo fiilis että lopetan kaikki palstat mutta nyt taas rennon juhannuksen jälkeen on sellainen olo että jos nyt vielä kuitenkin. Tilasin nyt kotiin sellaisen verikoe-paketin, joka pitää ottaa kp3 ja siinä tsekataan AMH, LH, TSH, testosteroni ja klamydiavasta-aineet. Ajattelin että tää olis ehkä hyvä ensimmäinen steppi, jonka jälkeen voisi sitten ottaa yhteyttä lääkäriin että miten eteenpäin. Mulla on keskenmenon jälkeen lyhentynyt kierto taas muutamalla päivällä, ja jo ennestään lyhyt luteaalivaihe ei auta asiaa..
Samaistun niin siihen mitä
@Santso tossa ylempänä kirjoitteli että parempi miettiä muita projekteja, jotta saa ajatuksia pois tästä vauvaprojektista :-D Onneksi työssä alkaa nyt taas olemaan kiireisempi vaihe niin saa muuta ajateltavaa.
P.S. Mä huomasin että mä olen jossain vaiheessa tipahtanut kokonaan tuolta seurantalistan ekasta osasta, eli sinne vois päivittää seuraavat tiedot.
Minouche, ya 8/19, 1. lapsi
ja kiertopäiviin voi laittaa
kp 6 / 22 huomiselle
P. P. S superisot kiitokset listan päivittäjille! työtänne arvostetaan