Toiveissa vauva 2021

Kiva lukea muiden plussauksista! :3

Ittellä alko toissa iltana ihan järkyttävä alavatsakipu ja jatkus koko eilisen päivän, joutus ottamaan buranaakin ku meni olo niin tukalaks... Ei tuntunu ihan normi menkkakivuilta ja loppus tänään aamulla ihan yhtäkkiä, olin jotenki oottanu et ois menkat alkanu mut ei. Tissitki ollu kipeet ja jotenkin turvonneen oloset, ei oo aikasemmin ollu ja niitä sit miehen kans aamulla ihmeteltiin xD

Tässä mietin et uskaltaisko viikonloppuna jo testata vai oittaisko sinne alkuviikkoon jolloin menkkojen pitäis alkaa. :I

Kiva lukea muiden plussauksista! :3

Ittellä alko toissa iltana ihan järkyttävä alavatsakipu ja jatkus koko eilisen päivän, joutus ottamaan buranaakin ku meni olo niin tukalaks... Ei tuntunu ihan normi menkkakivuilta ja loppus tänään aamulla ihan yhtäkkiä, olin jotenki oottanu et ois menkat alkanu mut ei. Tissitki ollu kipeet ja jotenkin turvonneen oloset, ei oo aikasemmin ollu ja niitä sit miehen kans aamulla ihmeteltiin xD

Tässä mietin et uskaltaisko viikonloppuna jo testata vai oittaisko sinne alkuviikkoon jolloin menkkojen pitäis alkaa. :I
Liity meijän sunnuntain testausryhmään ?

• Tykkää
Reactions: Goodway
Me lähdettiin eilen reissuun. Listan mukaan mulla dpo12, mutta vähemmän se on. Testaamaan pääsen vasta aikaisintaan huomenna. Toki itsellä on melko varma fiilis, että tämä kierto meni harakoille. Tuo eilinen viiva vaikutti enemmän viivanpaikalta. Lueskelin eilen ajankuluksi vanhoja piinailuja muutaman vuoden takaa ja parin vuoden takaa. Tosi herkästi olen saanut silloin turhia viivoja näkyviin. Jopa tuohon pc tikkuun, cb varhaiseen ja yksi paha oli apteekin ultra. Siitä oli juttua paljonkin tuolla parin vuoden takaisissa keskusteluissa, jotta siihen tulee usein viivanpaikka harmahtavana näkyviin. En muistanut yhtään. Jotenkin apteekin testeihin olen luottanut paremmin.

• Tykkää
Reactions: minttuni ja Santso
On: lisää omia oireita. Tänään siis todella flunssanen olo, kurkkukipee ja jäässä aivan luuytimiä myöden. Aamulla lämpöö 36.9 ja nyt lähes normaali 36.7, vaikka aivan kuumeinen olo onkin.. sekä kauhee väsymys..

Mites teillä @Alinna86 @Tiukuna @Töppönen_ oireiden tai niiden puuttumisen kanssa menee ?
Minä otin jo varaslähdön ja testasin aamulla negan. Odotetusti. En vaan kestä tätä stressaavaa oireiden kyttäämistä, helpompi päästä jo keskittymään muuhun ja asennoitua uuteen kiertoon.

Niin hyvin sitä vaan jo tuntee oman kehon ja oireet, että aika pian siinä luteaalivaiheen puolen välin jälkeen tietää jo, että tärppäsikö vai ei. Jotenkin se estrogeenin lasku on mulla niin selkeä ja aiheuttaa niin kovat oireet, että ei voi olla huomaamatta. Lisäksi mulla on kyllä plussakierrossa lämmöt aina selkeästi yli 37 kun näissä negakierroissa se pyörii hädin tuskin tuossa 37.

No mutta ens kierto on meidän kierto, ettäs tiiätte sitten :D

Heippa! Olen jo pidemmän aikaa täällä taustalla lueskellut ja seuraillut teidän kuulumisia ja piinailuita, ja vertaillut omia oireita muiden piinailijoiden oireisiin. :D Olen myös alkanut mittailla aamulämpöjä. Te muut jotka niitä mittailette (ja olette mahdollisesti jo plussanneet), voisitteko laittaa kuvaa teidän käyristä? Olisi kiva vertailla omaan.:)

Meillä on yritystä takana joulukuusta lähtien, ja yhtään plussaa tai edes haamulaista ei ole näkynyt. Vaikka kierto hyvin säännöllinen onkin, ja ovulaationkin olen bongannut lähes joka kuukausi. En vielä tule listoille, seurailen vielä täältä taustalta.

Paljon onnea kaikille plussanneille, toivottavasti me kaikki tulemme pian perässä! <3

Me lähdettiin eilen reissuun. Listan mukaan mulla dpo12, mutta vähemmän se on. Testaamaan pääsen vasta aikaisintaan huomenna. Toki itsellä on melko varma fiilis, että tämä kierto meni harakoille. Tuo eilinen viiva vaikutti enemmän viivanpaikalta. Lueskelin eilen ajankuluksi vanhoja piinailuja muutaman vuoden takaa ja parin vuoden takaa. Tosi herkästi olen saanut silloin turhia viivoja näkyviin. Jopa tuohon pc tikkuun, cb varhaiseen ja yksi paha oli apteekin ultra. Siitä oli juttua paljonkin tuolla parin vuoden takaisissa keskusteluissa, jotta siihen tulee usein viivanpaikka harmahtavana näkyviin. En muistanut yhtään. Jotenkin apteekin testeihin olen luottanut paremmin.
Noi viivanpaikat ja väärät haamupositiiviset on tosi turhauttavia! Täytyy jatkossa valita testinsä tarkemmin.

En tiedä uskallanko ottaa teidän onnitteluita vielä vastaan, alaselkä on sen verran tulessa että edelleen ennustan mulle menkkoja. :( Tää epätietoisuus ei sovi mulle. Onneksi lähdetään viikonlopuksi sukuloimaan niin ehkä saan muuta ajateltavaa :D

@Tiukuna
Olipas jännää! Nyt on inssi takana. Oli kuulemma hyviä siittiöitä. Lääkäri jostain oli katsonut määrän. (Hyvä et valitsivat meille hyviä siittiöitä :D). Viikossa oli mini follikkelin rinnalle kasvanut toinenkin. Olivat nyt 20 & 18mm. Lääkäri ensin säikähti että oliko kolme, kunnes koneelta tarkisti että yks oli se viime kierron mini kysta. Selittyi tällä se munasarjan normaalia vahvempi paineen tunne.

Viralliseksi testi päiväksi saatiin 9.7 , mutta siihen on kyl sen verran aikaa (on dpo16), et pitää katsoa josko testaisi jo ennen menkkojen mahdollista alkupäivää. Millähän dpo:llä voisi jotain näkyä? Ehkä dpo12?

Oli muuten niin hyvä tilanne limakalvon (11mm) kanssa, että lääkärin sanoin mennään mahdollinen ensi kiertokin luomuna. Turha kuulemma katsoa kierron päivivä kun vaikka mulla ovis on normaalia myöhemmin, kaikki on silti tosi mallikkaasti. Nyt sit vaan jännätään ♥
Piti kaivaa vanhoja viestejä, kun en muistanut tehtiinkö sinulle luomukiertoon. Eli ei mitään lääkkeitä tarvinut lisäksi, vai miten menikään? Koko ajan pitää etsiä tietoja hoidoista, kun ihan kohta ajankohtaista. Tautitesteissä ei olla vielä käyty enkä soittanut vielä lääkärille, pitääkö verikokeet ottaa ovulaation varmistamiseksi. Odotan vielä tämän kierron, jos ihme tapahtuisikin.