Mulla kans testi negatiivinen. Vähän tässä normi menkkaoireiden puuttuessa ja niin monien epätyypilliset oireiden (kuten tää etova olo ja raudanmaku suussa tänäkin aamuna) mietin täällä et oonko tulossa hulluksi. Toivottavasti kierto ei nyt sikana venyisi, koska menkkaoireiden puuttuminen vähän viittaisi siihen. Eikä mun kierto oo venynyt koskaan. Jos kauheasti venyy nii testaan sit uudestaan meille lääkärin asettamana testipäivänä ens to.
Käytiin vaimon kanssa jo harmitellessa kaikkia salaliitoteorioitakin läpi. Lähtien siitä ku ei mulla toimi ne ovulaatiotestitkään (paitsi Digi) nii miksi sit raskaustestitkään toimisi. Todennäköisyyksiin siitä et jos olis vieläkin liian varhaista näkyä testissä mitään. No jaa toivottavasti pian kohti uutta kiertoa. Tuleepahan ainakin kalliit menkat tän kierron loppuun Ei ihan jokainen saa maksaa tonnia menkoistaan
Käytiin vaimon kanssa jo harmitellessa kaikkia salaliitoteorioitakin läpi. Lähtien siitä ku ei mulla toimi ne ovulaatiotestitkään (paitsi Digi) nii miksi sit raskaustestitkään toimisi. Todennäköisyyksiin siitä et jos olis vieläkin liian varhaista näkyä testissä mitään. No jaa toivottavasti pian kohti uutta kiertoa. Tuleepahan ainakin kalliit menkat tän kierron loppuun Ei ihan jokainen saa maksaa tonnia menkoistaan