Toiveissa vauva 2021

Mulla kans testi negatiivinen. Vähän tässä normi menkkaoireiden puuttuessa ja niin monien epätyypilliset oireiden (kuten tää etova olo ja raudanmaku suussa tänäkin aamuna) mietin täällä et oonko tulossa hulluksi. :D Toivottavasti kierto ei nyt sikana venyisi, koska menkkaoireiden puuttuminen vähän viittaisi siihen. Eikä mun kierto oo venynyt koskaan. Jos kauheasti venyy nii testaan sit uudestaan meille lääkärin asettamana testipäivänä ens to.

Käytiin vaimon kanssa jo harmitellessa kaikkia salaliitoteorioitakin läpi. Lähtien siitä ku ei mulla toimi ne ovulaatiotestitkään (paitsi Digi) nii miksi sit raskaustestitkään toimisi. Todennäköisyyksiin siitä et jos olis vieläkin liian varhaista näkyä testissä mitään. No jaa toivottavasti pian kohti uutta kiertoa. Tuleepahan ainakin kalliit menkat tän kierron loppuun :D Ei ihan jokainen saa maksaa tonnia menkoistaan :LOL::LOL::LOL:
 
vierailija
Heippa! Teille, jotka mietitte sitä, että jos nyt työpaikan saan ja sit just raskaudun ja kohta jään pois. Niin jos yhtään "rauhoittaa", niin itsellä kävi niin, että oltiin hetki yritetty kolmatta, ja samalla etsiskelin työpaikkaa, kun toisen jälkeen töihin oli jo tarkoitus jonnekin palailla. Ja kun työhaastattelut tuli eteen, olinkin raskaana rv 7-8 ja stressasin, että mitä oikein teen. Kerronko raskaudesta heti vai vasta kun työt alkaneet ym. koska mitään ultraa ei vielä takana ollut ollut ja mahdollisesti raskauskin voi vielä keskeytyä(useampi keskenmeno takana itsellä..). No, toisessa työhaastattelussa sain kuulla heti haastattelun lopuksi, että minut valittaisiin, tulenko heille töihin. Siinä kohtaa oli vain pakko kertoa, koska se tuntui oikealta ja tuleva työnantajani vain iloitsi raskausuutisestani ja onnitteli. Sanoi, että tulet sitten taas takaisin töihin, kun vauvalomalta mielit. Kyllä ne asiat aina jollain lailla, ja jossain kohtaa, loksahtavat paikoilleen. Kun vaan jaksaa luottaa ja uskoa tulevaan, vaikka välillä se usko ja toivo onkin niiiiiiin koetuksella.
Tsemppiä teille kaikille, ihan kaikkiin ajatuksiin ja hetkiin! Ja plussatuulia toki!
 
Minä olen tässä kierrossa juonut alkoholia myös pari kertaa. Aiemmin olin tarkkana, mutta nyt kun jo pitempään yritystä takana, yritän elää myös normaalisti. Tosin eihän siitä olisi haittaa, vaikka ei koskaan joisi, mutta välillä tuntuu ihan mukavalta ottaa jonkin verran.
Niimpä ja pakko sitä on elämässä olla muutakin sisältöä, kuin raskaaksi tuleminen!

Pahoittelut kaikille negatestin tehneille<3:(
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni ja 3milia
Onnea @mimmi92 !

Pahoittelut @Alinna86 @Tiukuna @Goodway ja @Töppönen_ negoista, odotin niin että suurempi joukko olisi plussannut, kun monilla lupaavia oireitakin. Seuraavaan kiertoon sit ryminällä! :)

On. Mää oon jotenkin ihan lamaantunut siitä matalasta hcg:stä ja tuntuu et ei jaksa, tai kiinnosta tehdä yhtään mitään. Onneksi alkuviikolla se ultra niin selviää toivon mukaan mikä tilanne.. Onko täällä porukkaa jolla ollut tuulimuna raskaus? Oliko silloin millaisia oireita ja miten raskaustestit käyttäytyi?

Pitihän sitä tänä aamuna taas testi tehdä, eikä se ainakaan haalistunut ole.. Toivon vaan, et jos tämän raskauden ei ole tarkoitus mennä loppuun asti, et vuoto alkaisi pian, jotta pääsis eteen päin..
 
Onnea @mimmi92 !

Pahoittelut @Alinna86 @Tiukuna @Goodway ja @Töppönen_ negoista, odotin niin että suurempi joukko olisi plussannut, kun monilla lupaavia oireitakin. Seuraavaan kiertoon sit ryminällä!

On. Mää oon jotenkin ihan lamaantunut siitä matalasta hcg:stä ja tuntuu et ei jaksa, tai kiinnosta tehdä yhtään mitään. Onneksi alkuviikolla se ultra niin selviää toivon mukaan mikä tilanne.. Onko täällä porukkaa jolla ollut tuulimuna raskaus? Oliko silloin millaisia oireita ja miten raskaustestit käyttäytyi?

Pitihän sitä tänä aamuna taas testi tehdä, eikä se ainakaan haalistunut ole.. Toivon vaan, et jos tämän raskauden ei ole tarkoitus mennä loppuun asti, et vuoto alkaisi pian, jotta pääsis eteen päin..
Minulla todettiin tuulimuna nyt huhtikuussa. Plussa tuli testiin melko myöhään ja vahvistui hitaasti. Oireita oli kyllä, ehkä vähän lievempänä kuin muissa raskauksissa. Väsymys ja jatkuva etova olo pahimpana. Hcg:tä ei mitattu missään vaiheessa, joten en yhtään tiedä miten se loppujen lopuksi nousi. Melkolailla yllätyksenä se tuli sitten varhaisultrassa rv8 kun mahassa näkyi vaan tyhjä raskauspussi. Ei edes ruskuaispussia saati sitten muuta. Se on kyllä kans niin suuri huijaus kun kohtukin oli suurentunut ja raskauspussi yksinään siellä kasvanut vastaamaan juuri tuota rv8, vaikka siellä ei ketään edes ollut.

Toivottavasti sulla on kuitenkin kaikki hyvin! En voi edes kuvitella miten stressaavaa vaan odottaa:cry:
 
Pahoittelut negoista kaikille! Nuo oman kehon "valeoireet" ovat tulleet itselle myös jo tutuiksi ja aina harmittaa yhtä paljon ja on epäuskoinen olo. Mennäänpä siis kaikki huhtikuisiin!

Täällä menkoille ei näy loppua. Vieläkin vuotaa ihan kirkasta ja on jo kuudes päivä.

Saatiin vielä sellainen iloinen tieto, että yksi blastokysti oli muodostunut lisää ja lopulta pakkaseen saatiin kahdeksan alkiota. Jos ne vaan sulatuksen kestävät, niin saadaan tarvittaessa yrittää useita kertoja.

Tsemppiä kaikille uuteen kiertoon lähteville ja onnea plussanneille!!
 
Kirjoh89 voi laittaa dpo 1 huomiselle.
Hyvin vahvoja ovis oireita ollut. Se hieman kummastuttaa että kanamunalimojen seassa oli hyytymävalkovuotoa hieman jossa pieniä haaleita viivoja verta. Jospa se olis ollu limatulppa joka irtos ja antais mahdollisuuden siittiöille mennä paremmin perille. Tallettelujen puutteesta ei ainakaa voi olla kyse
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
@Wintersun No edellisistä melkoista laskettuna mulla olis ollu 5+3 kun viimeksi kävin verikokeissa (viime ke) ja hcg oli jotain päälle 1600, unohdin tarkan luvun kun oli niin hälinä päällä töissä samalla kun yritin puhua puhelimessa, eikä tulosta ole näemmä vieläkään päivitetty omakantaan :( Tuota enne kävin edellisviikon maanantaina kokeissa ja silloin hcg vain 36 .

Arvohan oli siis noussut, mutta ei riittävästi. Eivät puhelimessa antaneet toivoa onnistumisesta ja varasivat seuraan vapaan ajan ultraan polille. Ja siis inseminaatio tehty tästä kierrosta ja jo ekan tuloksen jälkeen totesivat vaan et liian matala, kun tietää tarkan inssipäivän, tokihan kiinnittyminen on voinut olla myöhään tai ovulaatio myöhemmin, mutta suurta heittoa ei voi olla, kun pistin ovitrellen.
 
Pahoittelut negoista! (n)Täällä ihan sama homma. Alkaisi vain uusi kierto jo, niin pääsisi uuteen yritykseen. Täällä kp 26 tai jopa 28 (kirkasta veristä vuotoa oli jo parina aikaisempaan päivänä ennen kuin oletin kierron kunnolla alkaneen, yleensä on vain pientä haaleaa vuotoa ennen kierron alkua) ja vielä toki ei tuhrua näy . Normaalin mittaista kiertoa ei siis ole tulossa.
 
  • Surullinen
Reactions: minttuni
Minulla todettiin tuulimuna nyt huhtikuussa. Plussa tuli testiin melko myöhään ja vahvistui hitaasti. Oireita oli kyllä, ehkä vähän lievempänä kuin muissa raskauksissa. Väsymys ja jatkuva etova olo pahimpana. Hcg:tä ei mitattu missään vaiheessa, joten en yhtään tiedä miten se loppujen lopuksi nousi. Melkolailla yllätyksenä se tuli sitten varhaisultrassa rv8 kun mahassa näkyi vaan tyhjä raskauspussi. Ei edes ruskuaispussia saati sitten muuta. Se on kyllä kans niin suuri huijaus kun kohtukin oli suurentunut ja raskauspussi yksinään siellä kasvanut vastaamaan juuri tuota rv8, vaikka siellä ei ketään edes ollut.

Toivottavasti sulla on kuitenkin kaikki hyvin! En voi edes kuvitella miten stressaavaa vaan odottaa
Pahoittelut myös sinulle kokemuksestasi ja kiitos kun jaoit sen <3 Saitko r-testiin kuitenkin vahvat viivat jossain vaiheessa, vai pysyikö haaleana?
 
Pahoittelut myös sinulle kokemuksestasi ja kiitos kun jaoit sen <3 Saitko r-testiin kuitenkin vahvat viivat jossain vaiheessa, vai pysyikö haaleana?
Sain vahvat viivat. Lakkasin kyllä siinä vaiheessa jo testaamasta kun sain digiin 2-3 ihan oikeilla päivillä. Päätin vaan, että kaikki on hyvin enkä stressaa enää testeillä. Luulen, että hcg oli koko ajan nousujohteinen kun oireet lisääntyi tasaiseen tahtiin. Ei ollut mitään kipuja eikä vuotoja.
Oon yrittänyt ajatella positiivisesti ettei ainakaan kiinnittymisessä voi olla ongelmaa kun keho piti niin tiukasti kiinni jo pelkästä pussukasta :D
 
Kyllä autto kun täällä kiukutteli venyvästä kierrosta. Ei siis syynä ollut raskaus, mikä tietty ois ollu parasta, vaan kyllähän me menkat sieltä alko. Ja nyt jälkikäteen kun flo "tarkisti" ovulaation ajankohdan ja kun selailen oireita, niin eipä ne yhdynnät kaikkein parhaiten osunut. Onneksi nyt mieskin totesi et seksiä taidetaan tarvita enemmän, ja nyt alkanutta kiertoa eletään taas ihan innolla. Josko tää ois meijän!

Huomiselle voi lisätä kiertolistaan
-LOUNATUULI- kp 3 / 28-35
 
@Wintersun Enpä ole tuollaista laskuria löytänytkään. Tuon mukaanhan arvo olis ihan ok. Miksiköhän puhelimessa olivat niin varmoja jo keskenmenosta tai tuulimunasta. :unsure: Ens tiistaina on ultra.

Mää oon jo vollottanu silmät päästä taas epäonnistuneen yrityksen suhteen ja oon henkisesti yrittänyt valmistautua huonoihin uutisiin. Olisipa ihana jos lääkäreiden/hoitajien arvailut olosikin vääriä :eek: :)
 
Jospa olisivatkin väärässä! Ei se inssissä taida ihan olla kiveen hakattu se hedelmöityspäivä ja jos olisikin vaikka kiinnittynyt myöhemmin. Mitkä viikot sulla on kun menet ultraan?
6+2, sekin ressaa et liian aikaista ultrata, mutta en uskaltanu vastaankaan sanoa kun suorastaan vaativat tulemaan. Käskivät nyt viikonloppuna hakeutua päivystykseen jos ja kun vuoto tai kivut alkaa. Eipä ole kipuja tai vuotoa.
 
@Persikka123 kuulostaa jotenkin kyllä oudolta tuo niiden varmuus et jotain on vialla, kun vertaa arvoja noihin taulukoihin ja muihin joita @Wintersun toi esille. Mä niin toivon että olisivat väärässä ja kaikki oiskin hyvin!! ❤ Täällä kaikki peukut ja varpaat pystyssä ❤

Voi ei, oon niin pahoillani negasta @Alinna86 :cry: Vielä kun sulla oli niin selkeitä oireitakin. Miten sitä kroppa onkaan julma :cry: Mut jos ei menkat oo alkanut niin jospa tuliskin myöhäisempi plussa? Mä niiin vielä toivon sitä ❤

Pahoittelut negasta myös @Tiukuna :cry: Mutta jos sulla virallinen testipäivä vasta torstaina niin ootko varma ettei vielä voi plussaks muuttua? Joillainhan tulee plussa vasta tyyliin kun menkat jo myöhässä. ❤

Pahoittelut negoista myös muille niitä saaneille ja uuteen kiertoon joutuneille :cry: ❤ Toivotaan todellakin että kaikki saisi sen plussan pian ja ens juhannuksena meillä ois pienet nyytit sylissä ❤

Onnea työpaikasta @3milia :love:ihanaa et sait noin nopeesti töitä! Ja varmasti kaikki järjestyy sitten just hyvin sitten kun se plussa sinne (ja tänne) tulee ❤

Muoks. Paljon onnea @mimmi92 ❤ :love:
 
Viimeksi muokattu:
@Persikka123 kuulostaa jotenkin kyllä oudolta tuo niiden varmuus et jotain on vialla, kun vertaa arvoja noihin taulukoihin ja muihin joita @Wintersun toi esille. Mä niin toivon että olisivat väärässä ja kaikki oiskin hyvin!! Täällä kaikki peukut ja varpaat pystyssä

Voi ei, oon niin pahoillani negasta @Alinna86 Vielä kun sulla oli niin selkeitä oireitakin. Miten sitä kroppa onkaan julma Mut jos ei menkat oo alkanut niin jospa tuliskin myöhäisempi plussa? Mä niiin vielä toivon sitä

Pahoittelut negasta myös @Tiukuna Mutta jos sulla virallinen testipäivä vasta torstaina niin ootko varma ettei vielä voi plussaks muuttua? Joillainhan tulee plussa vasta tyyliin kun menkat jo myöhässä.

Pahoittelut negoista myös muille niitä saaneille ja uuteen kiertoon joutuneille Toivotaan todellakin että kaikki saisi sen plussan pian ja ens juhannuksena meillä ois pienet nyytit sylissä

Onnea työpaikasta @3milia ihanaa et sait noin nopeesti töitä! Ja varmasti kaikki järjestyy sitten just hyvin sitten kun se plussa sinne (ja tänne) tulee

Nii. Mä ehkä salaa vähän haaveilen siitä, kun ei ne menkat vielä oo ilmoitellut tulostaan ja kun menkat ei oo viel edes myöhässä. Tosin luulisi jo jotain näkyvän näin dpo12. Saa nähdä mitä seuraava viikko tuo tullessaan :D
 

Yhteistyössä