Toiveena vauva 2017-2018

TOIVEENA VAUVA :love:

23.3.2018

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto

Minamona..........39/32-40.........yk2
Aavalvar..............38/31-35........ya 2016
Kuus+1...............34/xx....yk4(kkm yk2)
Poppana92.........30/30...............yk2
Kirpsakka............29/??...............yk3
Kettuperhe...........29/28-30.........yk7
VauvaHaaveilija89..26/27............yk3
Toiveikas92.........25/32..............yk2
Äiti_82...................24/30-35?........yk2
Aurinkoinen88......25/27...............yk 1
Appelsiiniomena....22/33............yk4
SandraB................21/24-30......yk 5
lilia88.................20/27-35.........yk 3
Nelliida.................19/28-30......yk9
Tiutau13.............16/27-31......tjot
Vuuti...................16/28-32......yk11(km yk7)
Nasunen87...........13/29...........yk 4
Alinah92................12/40-55.... 2. ya 2/16
Wintersun...........10/22-34........ya12/2010
kissaliikeri.............6/25.............yk5
MannaL................x/27-?.............yk1

Piinailijat:
Kuus+1.....................dpo15
VauvaHaaveilija89...dpo12
Aurinkoinen88........ dpo 11/12
Äiti_82......................dpo10
Toiveikas92.............dpo6
SandraB..................dpo6
Appelsiiniomena.....dpo3
Tiutau13.................dpo2
Minamona...............dpo1
Nelliida...................dpo3

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2), Viii (yk 3)
Helmikuu 2018: Möörtsi (yk 3), Ahmis (yk2),Viipulainen (yk7), Pikkutakkutukka (yk6), HFLvauva (yk2)
Maaliskuu 2018: ijomeo (yk1), Nadine88 (yk5), Aurorials (yk10)
 
laitoin itteni piinailijoihin. En oo ihan varma tosta dposta, laskurit näytti sitä viime sunnuntaille, mutta musta tuntuu että se oli ehkä vasta tiistaina, eli nyt olis sit dpo3 :) Mennään sillä! Ovistikutellu en tälläkään kertaa. Viime kierrossa koin sen niin stressaavaks, eikä jääny semmosta fiilistä, että mulle niistä olis ollu jotain lisähyötyä, joten palaillaan tähän samaan vanhaan nyt ainaki toistaseks.

Voi olla, että jotain flunssaa pukkaa kun aamulämmöt oli mulle aika korkeat (kainalosta 36.7) :O Niitä on ainaki useampaa liikkeellä :(


Tervetuloa uusille! Mä oon kamalan huono seuraamaan tätä aina alkukierrosta. Tuntuu että se oviksen odottelu menee nopeammin, kun hillitsee palstailua :D Tuntuuko kenestäkään muusta siltä?
 
@Nelliida joo tuntuu! Mä kävin nyt alkukierrossa täällä lukemassa ja oon hengessä mukana (ja yritän vähän kommentoida etten täysin hiljene:X3:) , mutta menee todella vähän nopeampaa aika kun ei ole ihan kokoajan fiilistelemässä täällä ketjussa :) ymmärrettävää mun mielestä jos näin haluaa tehdä :)
 
Täällä taitaa olla alkamassa kp1. Äsken tuli ruskeaa tuhrua kun kävin vessassa. :unsure:
Luulen että ens kiertoon en ovulaatiota tikuta ollenkaan, koska sekin stressaa. Viime kierrossakin kun parhaimmillaan tikutti kolmekin kertaa päivässä ovulaatiota, niin uskon että jo sekin voi huonontaa mahdollisuutta raskautua. :cautious:
Joten eiköhän oteta vitskut, greipit, liukkarit, teet ja kuumemittari vaan käyttöön, ja koitetaan olla ajattelematta liikaa. Tuntuu että ei meinaan enää pää kestä tätä kuumeilua. :oops::cry::cry:

Ja taidan myös siirtyä tuonne 2019 puolelle, koska eiköhän se jo sille puolelle mene jos vain kierto yhtän sama kuin nyt. Kyllä mä täällä varmasti huutelen silti joka päivä niin kauan kun täällä on höpinää :ROFLMAO::ROFLMAO:

Tsemppiä kaikille kuumeilijoille, toivon kovasti teille plussia :love::love:
 
Iltapäivällä, päivän toisesta pissasta, oli ne ovistestin viivat vielä tasavärisemmät kuin aamulla. Joten eiköhän se ovis huomenna ole. Piinailemaankin pääsee, kun eilen talletettiin ja tänäänkin olis tarkotus vielä. Iltapäivän yritys meni mönkään, kun piti kuullostella ettei telkkaria katsovat lapset hyökkää makkariin.:whistle:
 
Niin vaan ne mun epäilykset piti paikkaansa että ei tässäkään kierrossa ole vastetta letroilla ja tähän kiertoon vielä nostettiin annosta, mulla aloitetaan pistoshoidot nyt todennäköisesti. Lääkärin piti mulle soittaa tänään kun on konsultoinut toista lääkäriä, mut eipä sitten soitellutkaan.

Taidan minäkin siis siirtyä uuteen ketjuun! :)
 
No aamun testissä piti kyllä oikee käännellä et näkis onko mitään.. kyl sieltäki jotain häivähtää mut katotaa nyt (y) eihän tossa eilisessä illassa klo 21.30 -6.30 oo montaa tuntia välissä.. jospa huomen aamuna jotain selkeempää :barefoot: mut hitsi miten jännää.. olot olis kyllä sen mukaset et ois voinu tärpätäkin (y)
Alavatsaa kiristää/kramppaa, tissit aavistuksen hellänä.. mieli on niin kiukkunen et en tajuu.. lievä närästystunne vaikka oon syöny nyt viikon tosi terveellisesti (y) (paino -1.1kg). Pieniä huono olo aaltoja :p
Muoks
Lisätääs vielä oire listaan hillitön hikiaaltoilu eilen ja tänä aamuna, vähänki ku ponnistelee jotain ni iskee hiki.
Ja hengästyksen tunne..
Voiskoo nyyyt mennää jo pari päivää nopeesti ni sit vois kuvitella et jotain näkyy testissä paremmin!!
Tai varmistuu hulluksi tulo :geek: ja lähen hakemaa lähilasit optikolta (y)
 
Viimeksi muokattu:
Jännää @äiti_82 Toivottavasti plussa vahvistuu! :love:

Itelläkin jännäilyt jatkuu. Tänään kierron vika päivä, eikä menkkoja vielä kuulu. Eilen olin taas satavarma, että alkaa kun vatsassa oli sen verta tuntemuksia, mutta ei kuitenkaan normi supistelua ja äkkinäisiä viiltoja jotka laittaa kumaraan (n) pyyhkiessä tuli ehkä miniminimaalisesti rusehtavaa vuotoa, mutta saatoin nähdä harhojakin :LOL: Tänään ei mittään.

Ja tissit on hullun kipeenä!
 
  • Tykkää
Reactions: äiti_82
Siirryn varmaankin tonne 2019 toiveilijoihin kun aktivoidun täällä, koska eilen vaihtui kp 1. Mut voi poistaa listalta.

Onnea plussanneille ja kaikille hurjat tsempit! Itse tähtään odotuksia toukokuun lapsettomuushoitojen alkuun, eipä tässä luomuplussaa taida tulla.
 
@äiti_82 huikea viiva näillä viikoilla!! :eek: Onnea! :barefoot::love:
No sitä mieki aattelin :eek: mut kaipa se on testi kohtasta ku aamulla eritestillä ei tullu juuri mitään näkyviin :geek: ku en usko että on tärpänny aikasemmin koska ovistestit oli nii haaleita ennen sitä viimestä melkeen plussaa (y) mikä nyt ilmeisesti oli plussa sillon kun sen aattelinki olevan !
Tai sit siel on kax :eek::eek::eek: eeeiiiii!!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Miina-

Yhteistyössä