Toiveena vauva 2017-2018

Kp7 vaihtui kp8. Tässä touhuttiin taas miehen kanssa niin suihkuttelun jälkeen piti lähteä vessaan kun jotain valui haaravälistä.. Kirkasta verta sieltä valui, ihan uskomatonta. Muistan että joulukuussakin kävi näin ja kp9 kun oli se aukiolotutkimus niin sen tutkimuksen mukanakin tutkimuspöydälle tuli sen liuoksen mukana verta vaaleanpunastahan se oli mutta ei lääkäri mitään siitä maininnut, tai ei sitä vaan että kai se sit on ihan normaalia.
 
Moikka pitkästä aikaa! Mä oon ollu aktiivisempi tuolla facen puolella ja unohtanut päivittää tänne. Täällä siis yk 2 kp7/30-33. En saa puhelimella sitä nyt tuohon listaan päivitettyä.

Edellinen kierto venyi melkein 50 päiväiseksi ja herättelin menkat alkamaan geleellä ja omegalla. Toivottavasti saan tästä kierrosta nyt siis normaalin ja toivottavasti jottain tärppäisikin :)
 
  • Tykkää
Reactions: ahmis
Moikka pitkästä aikaa! Mä oon ollu aktiivisempi tuolla facen puolella ja unohtanut päivittää tänne. Täällä siis yk 2 kp7/30-33. En saa puhelimella sitä nyt tuohon listaan päivitettyä.

Edellinen kierto venyi melkein 50 päiväiseksi ja herättelin menkat alkamaan geleellä ja omegalla. Toivottavasti saan tästä kierrosta nyt siis normaalin ja toivottavasti jottain tärppäisikin :)
Tsemppiä tähän kiertoon.:)(y)

Täällä ei oikeestaan mitään erikoista.:LOL:
Alkaa vaan mennä hermo öihin. Nään niin sekopäisiä unia pitkin yötä ja heräilen niihin. Viime yönäkin muistan heränneeni kolmesti.:cautious:
Ja illalla väsyttää ihan julmetusti vaikka olis kiva viettää virkeenä aikaa miehenki kanssa. Yleensä ei oo temppu eikä mikään kukkua miehen kanssa ohjelmia katsoen vaikka kahteen asti.:whistle: Eilen sammuin puolilta öin kun ei vaan silmät enää pysyneet auki. Ja aamulla pakotin itteni ylös 9.30 mutta olin aivan pihalla. Normisti on ihan ok nousta viimeistään 8.00 kuopuksen kanssa. Nyt onneksi esikoinen leikki olkkarissa kuopuksen kanssa ja katto lasten ohjelmia kun mä torkuin sohvalla vieressä.:D
Mutta mitään varsinaisia tuntemuksia ei kyllä sit ole mistä vois nostaa toiveita.
Nyt on dpo8 eli keskiviikkona ois mun henkilökohtainen rajapyykki päivä. Jos ei ees hentoa haamua näy keskiviikko iltaan mennessä, niin asennoidun menkkoihin.:D
 
Moikkista ja kiitos kysymästä @Jasuuu :love:.

En oo nyt perjantain jälkeen testannut,silloinkin oli ihan selvä pinkki viiva mut selvästi testiviivaa vaaleampi kuitenkin. Pitäs kai käydä apteekis joku oikeee testi vissii, toisaalta ahdistaa sekin jos ois kamalan hailakka vieläkin :cry:. Ehkä miä alkuviikosta testailen..

Jokos sulla @Jasuuu kohta VU? Millo sul olikaan LA?

Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille ja tsemppiä piinaajille, pidän kaikille peukkuja ja toivon plussatuulia :love:!
 
Moikkista ja kiitos kysymästä @Jasuuu :love:.

En oo nyt perjantain jälkeen testannut,silloinkin oli ihan selvä pinkki viiva mut selvästi testiviivaa vaaleampi kuitenkin. Pitäs kai käydä apteekis joku oikeee testi vissii, toisaalta ahdistaa sekin jos ois kamalan hailakka vieläkin :cry:. Ehkä miä alkuviikosta testailen..

Jokos sulla @Jasuuu kohta VU? Millo sul olikaan LA?

Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille ja tsemppiä piinaajille, pidän kaikille peukkuja ja toivon plussatuulia :love:!
No mutta hyvä että vielä positiivista näyttää! Uskon että seuraavissa testeissä näkyy jo varmasti paremmin:love: Ite oon todennu että ihan sittarin/prisman pregchekit on parhaita testejä ja näyttää vahvaa viivaa helpommin kun apteekin että suosittelen ! Mulla on ultra huomenna .. Hirvee jännitys päällä että onhan sielä varmasti joku ja että onhan kaikki hyvin :) laskettuaika olis 22.9 :)
 
@tänttähäärää mulla kestää menkat n. 3 päivää mutta tuhruttelee vielä sen jälkeen pari päivää. Toivon että tuo vattutee auttaisi siihenkin ettei valuisi niin hitaasti loput ulos. Oletko kokeillut tuota vadelmalehtiteetä?

Sain tänään plussan ovistestiin! Jes :LOL: Pääsen taas piinailemaan. Mutta iso ero kun viimeksi tuli kp 14 ja nyt kp 17 o_O Tai ainakin se tuntuu pitkältä ajalta odottaa ovista :p Nyt siis odotan 30 päivän kiertoa tästä. Jos joku päivittää huomenna listaa voiko lisätä minut dpo 0:ksi?
 
@VauvaHaaveilija89 En ole koittanut vadelmalehtiteetä. Mustä voi ostaa? Mihin muuhun tuo auttaa? Monet tuntuvat sitä käyttävän.
Vahvistaa kohtua ja kohdun limakalvoa. Parantaa siis koko lantion alueen verenkiertoa jolloin kohdun limakalvo on parempi. Tasoittaa myös mahdollisia kuukautiskipuja kun supisteleva kohtu saa enemmän happirikasta verta. Vahvistaa myös siten kohdun lihaksia ja pitäisi tasoittaa sen myötä vuotopäiviä. Mulla jäi väliin tuhrupäivä alusta.

Ja jos vuoto on kuukautisten aikana alusta loppuun niukahkoa ja on enemmän tuhrupäiviä kuin varsinaisia vuotopäiviä, niin voi olla että kohdun limakalvo on ohut. Varsinaisestihan sen paksuudella ei ole merkitystä alkion kiinnittymisen kannalta, mutta voi olla toki että hormooni balanssi voisi olla parempikin. Mun mielestä siitä kannattaa kysyä ainakin.

Ja mulla menkat kestää tavallisesti 5vrk. kp2-3 on suoranaista teurastus aikaa, on oltava 1h välein vaihtamassa superimu tampoonia ja sidettä. kp1on sellaista niukahkoa ja kp4 niukkenevaa ja kp5 usein tuhruttelua.
 
Mie en osaa sanoo viel mite menkat kestää ku eii oo vielä ollu pillereitten jälkee.. nyt on kp 15 vai 16.. eikä hiiva iskeny (y) alamaha ollu tuskasen olone perjantaista ( vai jo torstaista) asti.. muistan edellisen pilleriloputetus kerran jälkee nää kivut kesti vissiin 2 viikkoo.. mut nyt en yhtää tiiä onko ovulaatio ollu vai vasta tulossa (n) yritystä on ollu joka- jokatoinen pv kuitenkin "menkkojen" loppumisesta, että piinailemaan pääsen varmaan reilu viikon päästä :whistle: kierto oli aikoinaan jotain 30-35 muistaakseni..
Voiko joku lisätä listaan miut? Äiti_82 kp 16-30-35? ja yk1 oliko siellä muuta? 3. Lapsi toiveissa
Mukavaa sunnuntaita :)
 
TOIVEENA VAUVA :love:

11.2.2018
Nimi | kiertopäivät | yrityskierto

Aavalvar..............48/31-35........ya 2016
Keijupölyä............34/18-23.......yk2
Ksennonen...........34/XX...........ykX
Haaveilija_93........32/27...........yk 2
Pikkutakkutukka...29/29-35.....yk6 (km 6/17)
Kirpsakka............27/??...............yk2
Minamona..........24/32-40.........yk1
Viipulainen..........22/28.............yk7
Wintersun...........21/22-34........ya12/2010
Pocahontas-.........21/24-34........yk12
Sonde...................19/26-30........ya syksy -17-
Embell..................19/21-35.......yk 4
VauvaHaaveilija89..17/27............yk2
Äiti_82...................16-30-35?........yk1
kissaliikeri.............15/25.............yk3
lilia88.................9/27-35.........yk 2
Nelliida.................8/28-30......yk8
Salty...................7/30-33........yk2
Tänttähäärää.......4/23-29 ......ya 10/16
Vuuti...................4/28-32........yk10 (km yk7)
Nadine88.............2/29..............yk5
Nasunen87...........2/27...........yk 3

Piinailijat:
Viipulainen...............dpo8
Minamona................dpo8
Pikkutakkutukka.......dpo3
Kirpsakka..................dpo3
Kissaliikeri.................dpo2

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2), Viii (yk 3)
Helmikuu 2018: Möörtsi (yk 3), Ahmis (yk2)
 
  • Tykkää
Reactions: äiti_82
Tsemppiä kaikille piinailijoille! (y)

Mulla kestää menkat 4-5 päivää, ja alkaa aina illalla. Ihan suoraa vuotoa heti kaksi päivää (saa olla muutaman tunnin välein putsailemassa :ROFLMAO:), sitten rauhottuu. Joulukuun menkat alko tuhrulla (2pv) ja kestivät yli viikon todella runsaina, eli tulivat kupista läpi tunnissa. Muutoin ei koskaan tuhrua, en tiedä mikä ihme vuotohäiriö tuolloin oli :cautious:

Itse odottelen ovista viikonlopulle/ensi viikon alulle. Tikuttelun aion alottaa torstaina (kp 13), koska laskin, että parin viimeisimmän kierron aikana ovis on ollut kp 18-22. Oon nyt lipittänyt vattuteetä tunnollisesti, katotaan onko siitä mitään iloa. Voikohan ovista jotenkin nopeuttaa?:ROFLMAO:
 
Heippa, lueskelin pitkästä aikaa tätä ketjua ja huomasin, että sinä @viipulainen menet samoissa piinapäivissä mun kanssa :) Jäit siis mun mieleen, kun silloin marraskuussa täällä kirjoittelin, kun plussasin. Ja se siis päättyi imurointiin kkm:n vuoksi joulukuussa :(

Mutta nyt siis kaikkien faktojen vastaisesti piinailen, koska sain oviksen bongattua mulle tavallista aiemmin, eli kp 18 (yleensä kp23, jolloin luteaali jää liian lyhyeksi). Entiedä oliko geleillä vaikutusta, söin niitä ovikseen saakka ja lopetin sitten, kun tuli vatsakipua selvästi niistä. Nyt siis dpo 9 ja eipä tikussa mitään:LOL: Toivoa täytyy pitää yllä kuitenkin(y)
Toivottavasti @viipulainen sinun testissä ois tänään jo plussahaamuja :love:
 
Heippa, lueskelin pitkästä aikaa tätä ketjua ja huomasin, että sinä @viipulainen menet samoissa piinapäivissä mun kanssa :) Jäit siis mun mieleen, kun silloin marraskuussa täällä kirjoittelin, kun plussasin. Ja se siis päättyi imurointiin kkm:n vuoksi joulukuussa :(

Mutta nyt siis kaikkien faktojen vastaisesti piinailen, koska sain oviksen bongattua mulle tavallista aiemmin, eli kp 18 (yleensä kp23, jolloin luteaali jää liian lyhyeksi). Entiedä oliko geleillä vaikutusta, söin niitä ovikseen saakka ja lopetin sitten, kun tuli vatsakipua selvästi niistä. Nyt siis dpo 9 ja eipä tikussa mitään:LOL: Toivoa täytyy pitää yllä kuitenkin(y)
Toivottavasti @viipulainen sinun testissä ois tänään jo plussahaamuja :love:
Pahoittelut keskenmenosta:(
Mutta hienoa että olette päässeet uudelleen jännäilemään.:love: Toivottavasti onnistaa!:)

Mulla ei vielä mitään näkyny testissä, mutta enpä mitään odotellukkaan. Ei miulla oo mitään sellasta oiretta mikä viittais tärppii.:LOL: Keskiviikkona olis dpo12 ja oon pitäny sitä sellasena omana rajapyykki päivänä. Sillon pitäis viimistään iltatestiin tulla hailu haamu ja jos ei tuu, niin tiiän asennoitua vaan menkkoihin.:D
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiila
Mulla menkat kestää n.4 päivää. Ekat kaks päivää vuotaa kunnolla. 3 päivä tosi vähän ja 4 päivä vaan tiputtelua. Mutta ne alkaa vuotamaan kerralla ihan valtoimenaan nykyään. Ennen muksuja oli sellasta tuhruvuotoa mistä osas varautua.

Mulla siis kp 3 menossa ja fiilikset alkaa tasautumaan.
Ajattelin käydä viel sitä gelee royalia ostamassa, jos siitä vaikka jtn apua olis myös.
Onks sillä vattuteen merkillä muuten väliä? Tai siis onko jossain merkissä niinku enemmän sitä vattulehteä ku toisissa?
Mä ostin sitä klippanin ja on hyvän makuistakin..
 
Mulla kans menkat kestää 4 päivää yleensä. Ekat 2 päivää kunnon vuotoa ja sit laantuu pikkuhiljaa. Sen verran on nyt kierto tasaantunut että tuhrua ei tule vaan alkaa ku hanasta vääntämällä ja loppuukin aika nätisti. Paniikissa jo googletin onks liian lyhyet menkat mut selvisi että normaali kuukautisvuodon määrä on 25-40ml eikä se mitenkään suoraan korreloi limakalvon paksuuden kanssa. Ja myös liian paksu limakalvo on huono. Sain taas mielenrauhan. Vattutee käytössä nii se pitäis viel auttaa tähänki.

Ajattelin olla uhkarohkea ja pärjätä noilla ovistesteillä tän kierron mitä jäi, eli niit on joku vajaa 20. Täytyy vaan ajoittaa oikein nii pitäis riittää. Todennäköisesti kp10 aloitan tikuttelun jos vaan millään maltan.
 

Yhteistyössä