Toiveena vauva 2017-2018

Ei varmasti @Nadine88 tarvitse olla huolissaan, 4-5 päivää kuulostaa ihan normaalille ja varsinkin jos kovaa vuotoa 2 pvää! Itsellä hirveesti vaihdellut menkat sen mukaan onko pillerit ja millaiset jne. Sillokn kun esikoisesta pillerit lopetin ni eka kierto oli jäätävä verilöyly ja toisesta raskauduin, nyt oli tuo eka yk aika miedot menkat (olin jo 3kk kiertoa tasoillut ilman pillereitä mut ei tulut verilöylyä koskaan) ja tästä toisesta nyt sit taas kävi tärppi. Hyvä alkiohan kiinnittyy kuulemma vaikka koeputken seinään, joten en olis huolissani. Itse ainakin ajattelin niin että luulis tulevan pelkkiä valioyksilöitä jos on vähän karummat olosuhteeet :ninja::LOL::love:.
 
Jaaha, tänään kp1 ja yk13. Edellinen kierto siis 20 päivän mittainen vaikka söin letrot kp3-7. Pitäisikö taas itkeä vai nauraa... No enpä ainakaan tehnyt tässä kierrossa yhtään raskaustestiä! Saavutus! :ROFLMAO:

@Wintersun Käytän Ovia-sovellusta ja Countdown to Pregnancy -sivustoa :)
 
@Wintersun täällä flo käytössä

@Minamona pahoittelut uudesta kierrosta! :( Akupunktiosta ei kokemusta mutta oon kuullut sen auttavan about kaikkeen ;)

Täällä aika tuntemuksetonta dpo5. Ihmeellistä munasarjakipua kyllä ollut. Ehkä ois keltarauhasen toiminta jotenkin vahvistunut! Kierrot tosiaan pitenemässä eli nyt kp31 ja jonnekin kp39 varmaan pääsen tällä kertaa jos oviksesta arvioi. Oikea rinta on vaan tosi kipeä ja siihen tullut taas tuommoinen kipeä kohta. Meni viime kierrossa kuukautisten jälkeen pois mutta pitää ehkä käydä näyttämässä. Ois kyllä kohtalon ivaa saada näin olemattomaan rintavarustukseen rintasyöpä :eek:
 
@Wintersun täällä flo käytössä

@Minamona pahoittelut uudesta kierrosta! :( Akupunktiosta ei kokemusta mutta oon kuullut sen auttavan about kaikkeen ;)

Täällä aika tuntemuksetonta dpo5. Ihmeellistä munasarjakipua kyllä ollut. Ehkä ois keltarauhasen toiminta jotenkin vahvistunut! Kierrot tosiaan pitenemässä eli nyt kp31 ja jonnekin kp39 varmaan pääsen tällä kertaa jos oviksesta arvioi. Oikea rinta on vaan tosi kipeä ja siihen tullut taas tuommoinen kipeä kohta. Meni viime kierrossa kuukautisten jälkeen pois mutta pitää ehkä käydä näyttämässä. Ois kyllä kohtalon ivaa saada näin olemattomaan rintavarustukseen rintasyöpä :eek:
Samoissa mennään eikä myöskään mitään tuntemuksia, jomotusta munasarjassa täälläkin. En jaksais odottaa enää testaamista :ROFLMAO:
 
Juu, tai kp12 loppui testit, mutta sen aamun testi oli jo edellisiä haaleampi. Missään vaiheessa ei tullut plussaa. Kp7 testi oli vahvin :D

Heh, katsoin tuota syljestä tehtävää ovistestiä:

"Julia ovulaatiotesti toimii kätevästi. Avaat testin korkin ja linssin. Laitat sylkeä linssille ja odotat noin 5 minuuttia. Tämän jälkeen linssi laitetaan takaisin paikoilleen ja zoomataan mikroskoopilla kuva tarkaksi. Vertaa näkemääsi saniaismuodostelmaa helposti ohjekirjassa oleviin näytteisiin ja tiedät onko ovulaatio jo lähellä. Paras aika testin teolle on aamulla ennen hampaiden harjausta. Helppoa eikö?!"

No on kyllä tosi helppoa! Oikein kiireisten aamujen pelastus vertailla saniaiskuvioita aamukahvin lomassa :D
 
Juu, tai kp12 loppui testit, mutta sen aamun testi oli jo edellisiä haaleampi. Missään vaiheessa ei tullut plussaa. Kp7 testi oli vahvin :D

Heh, katsoin tuota syljestä tehtävää ovistestiä:

"Julia ovulaatiotesti toimii kätevästi. Avaat testin korkin ja linssin. Laitat sylkeä linssille ja odotat noin 5 minuuttia. Tämän jälkeen linssi laitetaan takaisin paikoilleen ja zoomataan mikroskoopilla kuva tarkaksi. Vertaa näkemääsi saniaismuodostelmaa helposti ohjekirjassa oleviin näytteisiin ja tiedät onko ovulaatio jo lähellä. Paras aika testin teolle on aamulla ennen hampaiden harjausta. Helppoa eikö?!"

No on kyllä tosi helppoa! Oikein kiireisten aamujen pelastus vertailla saniaiskuvioita aamukahvin lomassa :D
Haha joo mä oon lukenu joskus aikanaan ihan hulvattoman päivityksen ko.ovistestistä. Muistaakseni jossain kohti sitä manaavaa tekstiä luki "saniaisia, niitä saatanan saniaisia on jo kaikkialla".:ROFLMAO:
 
@Wintersun No siis ollaan ja ei olla... :LOL: Ei olla mitään tutkimuksia tehty, mutta olen nyt kaksi kiertoa syönyt letroja että saisin ovulaation oikealta puolelta tulemaan. Ekassa kierrossa toimikin hyvin, mutta nyt toisessa ei. Tässä kierrossa jätän letrot väliin kun alkaa pää hajota koko yrityksen kanssa :cautious:

Teillä on kyllä pitkä yritys takana :( Oletteko te hoidoissa?
 
Mitän pipedipapedi viddua??:eek:
Tää mun kuvan ottaminen oli aivan katastrofi ainesta. Livenä tää viiva näkyy vaikka metrin päästä.:eek::eek:
Pska kuva salamalla
[url=http://aijaa.com/VmcG03][/URL]

ja toinen pska kuva terävöinnillä:LOL:
[url=http://aijaa.com/78JTjg][/URL]

ja toki ettei tää ennestään huono laatu ois ees vahingossa kohtuullinen, niin tarjoan aijaan raiskaamaa kuvanlaatua tähän höysteeksi.:ROFLMAO::ROFLMAO:

mä varmaan oksennan ihan kohta.:sick: Oon aivan pöyristyny että tossa testissä on oikeesti viiva.:LOL:
Davidin herkkä puikko anto kanssa viivaa mut paskoja ne puikot joten suttunen vaikutelma ja siitä nyt oli aivan mahdotonta saada ees kontrolliviivasta tarkkaa kuvaa.:D
 
Pittää varmaan ostaa lisää testejä. :LOL: Täs on kuitenki vielä ainaki 4pv kiertoa jäljellä. Maanantaina pitää tehä digi jos viivat nyt vaan näyttää vahvistuvan. On tuo kyllä puolet vahvempi mitä aamulla ja tuplasti vahvempi mitä eilen illalla saadussa.(n)
Mä vaan mietin että tässä mulla on nyt hallusinaatiot pahasti päällä.:X3:
 
Oli pakko tehä se yks one stepin 10mIU liuska mikä tuli ovistestien mukana. Vajaasta 2h lirusta sutasin ja siihen tuli hailun pinkki toinen viiva myös. :eek:
Olis aika moista soopaa jos kolmeen eri merkkiseen testiin tulis noin räikeitä viivanpaikkoja samana iltana.:rolleyes:

Mutta nyt kun EHKÄ uskon vähintään sen verran että jotain YRITTÄÄ tapahtua, niin tässä on 2vrk ollut oikean nivusen kupeessa kiristävää, ajoittain repivää kipua mutta enemmän on ollut nipistävää ja kevyesti kirvelevää tunnetta. Nyt päivän aikana kipuaallot säteilee oikeaan reiteen. Tämmösiä ollu jokaisesta lapsesta, eli hyvin alhaalle alavatsaan sijoittuvaa kipuilua.

Ja muistatteko ku maalailin piruja seinälle siitä miehen yövuorovastaavan jutusta. Ei oo vielä ottanu vastaan kylläkään, kun alkais vasta ens kuussa jos menee siihen pestiin, mut tää on taas just tätä, et saletisti mä vaan yrjöön koko alkuraskauden ja se painaa yövuoroa, eli sen pitäis nukkua päivät. Karma.:ROFLMAO:(y)

Nyt vaan toivotaan että toi viiva tummuu ja että muutenki kaikki ois ok jos raskaana ollaan. Ei oikeestaan pelota ees että loppuisi lyhyeen, oon jo ihan onneissani koska olin jo varma että mussa on joku pahasti vialla.:barefoot:
 
@Nadine88 ja @pikkutakkutukka kiitos tsemppauksesta.:love:

Mies tuli kotiin ja mä koitan tasata mun pokan peruslukemiin.:D En aio vaivata sen herkkää mieltä vielä haamuilla. Sillä menis kuuppa nurin eikä se sais tehtyä mitään töissä. Kattelen perjantaihin nyt miten tää etenee ja kerron sit ehkä lauantaina jos näyttää hyvältä. Ja jos pääsen kertomaan, niin se oon minä joka rullaa vessapaperia sille koska se alkaa samantien itkemään.:X3::love:
Reaktiot on aika erilaiset meillä, mä meinaan aina oksentaa jos tulee viivoja ja mies itkee hysteerisenä pari päivää ainakin metodilla on/off.:LOL:

Pitänee laittaa huomenna tonne piinailijat ketjuun tän kuun kiertoseuranta, jos viiva vielä aamutestissäkin on näkyvä.:giggle:
Huhhu, ihan utopinen olo.
Ja hei, ilmankos kissa on nukkunu päivisin mussa ihan kiinni pari päivää..yleensä nukkuu mahdollisimman kaukana ihmisistä:D
 
Onnea @viipulainen toivon viivoille lisää vahvuutta ja paksuutta!

Keventelijöille terkkuja: mä oon nyt suurinpiirteinen lääkärin määräämässä ideaalissa raskautumispainossa, jouduin siis lihottamaan, mutta kaikki uusi paino on ihraa. Haluan sen pois ja tilalle lihasta, luulisi sen olevan paljon terveellisempää. Nyt ymmärrän, miksi olen pitänyt pientä alipainoa koko ajan: mulla kertyy pienikin ylimääräinen epäsopusuhtaisesti vyötärölle - joten "parempi" on ollut elää pienessä aliravitsemuksessa. No enää en kyllä halua siihen takaisin, pidän terveellisen, runsaan ja monipuolisen syömisen, mutta alan treenata kans. Toistaiseksi oon vain kävellyt iltaisin pikkulenkkejä, kun en oo jaksanut enempää

Täytyy kyllä sanoa että vaikka tämä raskautuminen ei sitten vaikka onnistuisikaan, olen kiitollinen PALJON terveellisemmistä elämäntavoista. En ole koskaan elänyt näin terveellisesti näin pitkää aikaa putkeen
 
  • Tykkää
Reactions: Fritang ja äiti_82

Tämmönen tuli ennen ku väri oli liikkunu loppuun ja Davidin puikkoon iltaista selkeämpi haamu.:coffee:
Pakko se on hakea lisää tikkuja ja kipasta apteekin kautta myös.:LOL:
Hyvält näyttää? Miltäs tuo näytti kun testi näytti kun se tekeytymisaika oli ohi?

Ihanalta kuulostaa tuo sinun mies :love:! Mun mies on kyllä kans tosi symppis ja herkkis tyyppi mut ei se kyllä onnistu juurikaan innostumaan parista viivasta tikussa, tuntui että esikoinenkin konkretisoitui sille vasta kun putkahti ulos ja sen jälkeen vasta alkoi herkistely :).

Mut ei se mua haittaa mä sekoilen kyl senkin edestä ni hyvä et täs joku osaa toimia järkevästi kun minä oon suunnilleen ostamassa meidän ahtaaseen kerrostalokämppään vauvalle sänkyä jo vaikka käyttöä ei tuu kahdeksaan kuukauteen :ROFLMAO:.

Ja @kissaliikeri todellakin nää terveet elämäntavat on kyl timanttii. Mä oon nyt ottanut aamusmoothiet takaisin kehiin ja aloin tekemään nyt isomman smoothien töihin mukaan ja syön puolet aamul ja puolet iltapäivällä ni tulee syötyä tasaisesti eikä tuu niin pahoi houkutuksii! Tosi hyvä fiilis nyt tästä uudesta elämästä. Vielä kun jaksais kaivaa "reipas rakas raskaus" kirjan esille ja ottaa siitä saliohjeet yms.. suosittelen sitä muuten lämpimästi jo yritysvaiheessa siellä on tosi hyvää juttua hormoneista, miehen ja naisen ruokavaliosta kun lasta yrittää jne. :)
 

Yhteistyössä