Oli selkeämpi. Tää mun puhelimen kamera vaan on huono kun se kirkastaa kuvat. Ehkä pitäis koittaa säätää sen pro asetuksen kanssa jos sais järkevämmin viivat kuvattua. Kun noissa kuvissa toi viiva näyttää aina puolet vaaleammalta mitä todellisuudessa ovat. Ei se sit vaikuta toki jos saa leffaviivat, mutta tässä kohti ärsyttävää.Hyvält näyttää? Miltäs tuo näytti kun testi näytti kun se tekeytymisaika oli ohi?
Ihanalta kuulostaa tuo sinun mies ! Mun mies on kyllä kans tosi symppis ja herkkis tyyppi mut ei se kyllä onnistu juurikaan innostumaan parista viivasta tikussa, tuntui että esikoinenkin konkretisoitui sille vasta kun putkahti ulos ja sen jälkeen vasta alkoi herkistely .
Mut ei se mua haittaa mä sekoilen kyl senkin edestä ni hyvä et täs joku osaa toimia järkevästi kun minä oon suunnilleen ostamassa meidän ahtaaseen kerrostalokämppään vauvalle sänkyä jo vaikka käyttöä ei tuu kahdeksaan kuukauteen .
Ja @kissaliikeri todellakin nää terveet elämäntavat on kyl timanttii. Mä oon nyt ottanut aamusmoothiet takaisin kehiin ja aloin tekemään nyt isomman smoothien töihin mukaan ja syön puolet aamul ja puolet iltapäivällä ni tulee syötyä tasaisesti eikä tuu niin pahoi houkutuksii! Tosi hyvä fiilis nyt tästä uudesta elämästä. Vielä kun jaksais kaivaa "reipas rakas raskaus" kirjan esille ja ottaa siitä saliohjeet yms.. suosittelen sitä muuten lämpimästi jo yritysvaiheessa siellä on tosi hyvää juttua hormoneista, miehen ja naisen ruokavaliosta kun lasta yrittää jne.
Ja joo, pojasta ku plussasin, mies itki pari päivää vähän väliä ja pitkin raskautta nous onnen tunteet niin ylös että mä oikeesti mietin kumpi tässä olikaan raskaana.
Ja sithän se vasta kyyneliä tihrutti kun poika syntyi.
Mut jos tää nyt etenee toivotusti, niin pääsee kasaamaan sitä odottajan herkkukaappia jota ei tajunnut toteuttaa viime kerralla.
Ala maha on kiristelevä edelleen. Ja vienoa ellotusta. Kahvia voin juoda, mutta normaalista poiketen yhden kupin tyhjäämiseen menee kauan. Normaalisti voisin helposti vetää 3 isoa kuppia kahvia aamulla 1h sisällä. Nyt saan juotua 1 samassa ajassa. Ihan hyvä vaan.