Samoissa mennään eikä myöskään mitään tuntemuksia, jomotusta munasarjassa täälläkin. En jaksais odottaa enää testaamista@Wintersun täällä flo käytössä
@Minamona pahoittelut uudesta kierrosta! Akupunktiosta ei kokemusta mutta oon kuullut sen auttavan about kaikkeen
Täällä aika tuntemuksetonta dpo5. Ihmeellistä munasarjakipua kyllä ollut. Ehkä ois keltarauhasen toiminta jotenkin vahvistunut! Kierrot tosiaan pitenemässä eli nyt kp31 ja jonnekin kp39 varmaan pääsen tällä kertaa jos oviksesta arvioi. Oikea rinta on vaan tosi kipeä ja siihen tullut taas tuommoinen kipeä kohta. Meni viime kierrossa kuukautisten jälkeen pois mutta pitää ehkä käydä näyttämässä. Ois kyllä kohtalon ivaa saada näin olemattomaan rintavarustukseen rintasyöpä
Aivan niin, mä tossa mietinki että jäikö se plussa saamatta ku ei ollu itellä muistikuvaa et oisit laittanu kuvaa. No toivonmukaan ei jää tavaksi ainakaan.@viipulainen Juu, varmaan ovuloimaton. Selittäisi miksi tikkuihin ei tullut mitään. Viimeksi oli ovuloimaton kierto kaavinnan jälkeen ja se oli myös joku 20 päivää...
Haha joo mä oon lukenu joskus aikanaan ihan hulvattoman päivityksen ko.ovistestistä. Muistaakseni jossain kohti sitä manaavaa tekstiä luki "saniaisia, niitä saatanan saniaisia on jo kaikkialla".Juu, tai kp12 loppui testit, mutta sen aamun testi oli jo edellisiä haaleampi. Missään vaiheessa ei tullut plussaa. Kp7 testi oli vahvin
Heh, katsoin tuota syljestä tehtävää ovistestiä:
"Julia ovulaatiotesti toimii kätevästi. Avaat testin korkin ja linssin. Laitat sylkeä linssille ja odotat noin 5 minuuttia. Tämän jälkeen linssi laitetaan takaisin paikoilleen ja zoomataan mikroskoopilla kuva tarkaksi. Vertaa näkemääsi saniaismuodostelmaa helposti ohjekirjassa oleviin näytteisiin ja tiedät onko ovulaatio jo lähellä. Paras aika testin teolle on aamulla ennen hampaiden harjausta. Helppoa eikö?!"
No on kyllä tosi helppoa! Oikein kiireisten aamujen pelastus vertailla saniaiskuvioita aamukahvin lomassa
Veit sanat suustani! Mahtavaa ois nähdä että tosiaan näillä eväin ihmiset voi tulla raskaaksi. Ja nimenomaan vaikkei esim viime kierrossa vielä tärpännytkään! Varovaiset onnittelut jo @viipulainen !Eikä! Voi @viipulainen ku nyt tärppäis! Vaikuttaa todella lupaavalta. Antais uskoa itsellekin kun on tullu seurattua sun esimerkkiä monessa asiassa
Hyvält näyttää? Miltäs tuo näytti kun testi näytti kun se tekeytymisaika oli ohi?