Toiveena vauva 2017-2018

Mulla menkat kestää n.4 päivää. Ekat kaks päivää vuotaa kunnolla. 3 päivä tosi vähän ja 4 päivä vaan tiputtelua. Mutta ne alkaa vuotamaan kerralla ihan valtoimenaan nykyään. Ennen muksuja oli sellasta tuhruvuotoa mistä osas varautua.

Mulla siis kp 3 menossa ja fiilikset alkaa tasautumaan.
Ajattelin käydä viel sitä gelee royalia ostamassa, jos siitä vaikka jtn apua olis myös.
Onks sillä vattuteen merkillä muuten väliä? Tai siis onko jossain merkissä niinku enemmän sitä vattulehteä ku toisissa?
Mä ostin sitä klippanin ja on hyvän makuistakin..
Klippan on ihan ok. Ite käytän ihan irtoteetä. Siis sellasta mikä laitetaan vaikka teepalloon. Siinä ei oo mitään oheismakustuksia eli ns.ehtaa tavaraa. Mut tykkään molemmista yhtä lailla.:)
 
Mulla on clipperin vadelmanlehtiteetä. Siinä on aika hyvä prosentti noita lehtiä ja maku hyvä :). Tilasin muuten myös gelee royalee kapseleina kuitenkin mut ei ne nyt ehdi ihan alkukiertoon kuitenkaan. Toivottavasti miehen vitamiiniliuos tulis kuitenki jo tänään
 
Koskee mahaan :censored: ja nyt harmittaa kun en oo testaillu sitä ovista.. et oisko se ollu..tulossa vai onko ollenkaan :D onko muilla kokemusta pillereiden lopetuksen jälkee näistä alavatsa kivuista ja oviksen ajankohdasta? Kun viimeks en yrittäny raskautta halusin lopettaa muuten vaan pillerit..niin en sillon perehtyny sen enempää näihin..
Ja tissit alkaa kipeytyä.. se muistaaksee tuli aina jossain vaiheessa kiertoa. Jännää.. :geek:
 
Täällä menkoissa yleensä 3 päivää ihan kunnon vuotoa ja sitten päivät 4 ja 5 pärjää pikkuhousunsuojalla ja lähinnä vaan rasituksen jälkeen tulee verta.

Nyt yritän ottaa itteäni niskasta kiinni tuon painonpudotuksen kanssa, jos sais siitä apua raskautumiseen. Nyt herkut ja leivät vähemmälle ja pienempi annoskoko, jospa tois tulosta. Tänään siis eka päivä ja yritän olla nyt pari ekaa päivää kokonaan ilman leipää ja herkkuja. Pärjäsin iltapäivään asti hyvin, nyt onkin jo kamala nälkä ja tekis mieli vaikka mitä.:LOL: Saa nähdä miten tässä käy.
 
  • Tykkää
Reactions: äiti_82
TOIVEENA VAUVA :love:

12.2.2018
Nimi | kiertopäivät | yrityskierto

Aavalvar..............49/31-35........ya 2016
Keijupölyä............35/18-23.......yk2
Ksennonen...........35/XX...........ykX
Haaveilija_93........33/27...........yk 2
Pikkutakkutukka...30/29-35.....yk6 (km 6/17)
Kirpsakka............28/??...............yk2
Minamona..........25/32-40.........yk1
Viipulainen..........23/28.............yk7
Wintersun...........22/22-34........ya12/2010
Pocahontas-.........22/24-34........yk12
Sonde...................20/26-30........ya syksy-17
Embell..................20/21-35.......yk 4
VauvaHaaveilija89..18/27............yk2
Äiti_82...................17/30-35?........yk1
kissaliikeri.............16/25.............yk3
lilia88.................10/27-35.........yk 2
Nelliida.................9/28-30......yk8
Salty...................8/30-33........yk2
Tänttähäärää.......5/23-29 ......ya 10/16
Vuuti...................5/28-32........yk10 (km yk7)
Nadine88.............4/29..............yk5
Nasunen87...........3/27...........yk 3

Piinailijat:
Viipulainen...............dpo9
Minamona................dpo9
Pikkutakkutukka.......dpo4
Kirpsakka..................dpo4
Kissaliikeri.................dpo3
VauvaHaaveilija89....dpo0

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2), Viii (yk 3)
Helmikuu 2018: Möörtsi (yk 3), Ahmis (yk2)
 
Siis joo Clipper se merkki onkin eikä klippan. No, sinne päin :D

Mä kans koitan kiloja saada pudotettua, mut on kyllä tiukassa.:devil:
Mä koitan saada myös hammaalääkärin pian. Mulla on niin järkyttävä kammo,että tarviin hullut mömmöt että selviin siitä reissusta. Se olis siis hyvä saada alta pois ennen plussausta. :oops::eek:
 
Moi taas, vähän ollut hiljaiseloa täällä kun turhauttaa ettei kierto käynnisty. Oon nyt noi viikon syönyt gelee royal- kapseleita josko niistä olis apua.
Ovista tikutellut säännöllisen epäsäännöllisesti ja koko ajan siihen haalea viiva tulee, välillä tummempi mutta ei kuitenkaan plussaan asti. Ärsyttää sekin, kun tuntuu että testejä menee hirveästi kun yritän bongailla jotain tapahtuvaksi. Kuukauden verran ainakin ollut sellaisia tuntemuksia että ihan just ne menkat alkaa tai on ovis, mutta ei sitten kuitenkaan. Jaksa tätä jatkuvaa huonoa oloa, kramppailua yms. menkkaoireilua koko ajan.
Anteeksi valitus, mutta jotenkin on niin tylsistynyt olo. Ja juu, ei pitäisi valittaa meillä jo ihanat lapset ja pienin vielä pieni, mutta silti.
 
@Wintersun pahoittelut menkoista:(

@Fritang voi piru mikähän siellä nyt?:unsure:

Ja kiitos kysymästä, meinasin tulla just kiroomaan tänne ku huvikseni ostin PC:n testejä.:LOL: Aattelin antaa mahiksen vielä niille, kun aattelin et ehkä mulle osu sillon lokakuussa joku susi erä.:ROFLMAO:

Noh, eilen illalla uitin yhen. Siihen tuli joku super hailura juttu, oli tosin liruki aika laihan näköistä.:LOL:
Noh, nyt uitin toisen aamuseen ja siinä häily 1min eteenpäin jotain, selkeämpänä ku illalla tehdyssä mutta täsmälleen samassa kohdassa ja on siinä edelleen vaikka lojunu pöydällä jo 2h kohta.(n) Aika varmaan on viivanpaikka, ne kun oli sillon syksylläki tosi selkeitä ja joillain muillakin anto aika törkeää viivanpaikkaa.:LOL:
Että katotaan, kai mä jossain kohti teen vielä yhen mokoman ja katon miltä se näyttää. Eli ei varmasti mitään. :D
Ihan on samoja "oireita" mitä joka kierrossa yleensäkki. Että ei tosiaan nuo hailurat kauheasti saa puntteja tutisemaan.:X3:
 
Mulla kans menkat kestää 4 päivää yleensä. Ekat 2 päivää kunnon vuotoa ja sit laantuu pikkuhiljaa. Sen verran on nyt kierto tasaantunut että tuhrua ei tule vaan alkaa ku hanasta vääntämällä ja loppuukin aika nätisti. Paniikissa jo googletin onks liian lyhyet menkat mut selvisi että normaali kuukautisvuodon määrä on 25-40ml eikä se mitenkään suoraan korreloi limakalvon paksuuden kanssa. Ja myös liian paksu limakalvo on huono.
Ei sillä varmaan normaalisti toimivalla naisella olekkaan merkitystä, ainakaan hirveästi. Näin hoidoissa olevalla sillä on iso merkitys, että onko kohdun limakalvo 2mm vaiko 16mm ovuulaation aikaan, ja se on suoraan verrannollinen siihen kuukautisvuodon määrään sekä alkion kiinnittymiseen :)

Kuvia Viipulainen :D

Musta tuntuu että tästäkään kierrosta ei tule mitään, oli niin yltiö posittivinen olo oviksen aikaan ja nyt ei mitään oloa, sattuis edes tissit niin olisi toivoa :eek:
 
Täällä ei tarvii testata, on niin kipeä vatsa, että menkat sieltä on alkamassa. No, ihan hyvä sinänsä kun ei kunnon vuotoa ole ollut pariin kuukauteen (kierukka sekoitti ihan kierron) ja nyt pääsee ikäänkuin aloittamaan puhtaalta pöydältä (y)

Ostin ens kiertoa varten vadelmalehtiteetä, miten te ootte käyttänyt sitä? Koko kierron vai vaan ovikseen asti? Ajattelin myös tilata preseediä, kun sekin oli viime raskauden yrityksessä mukana :LOL:
 
En mä ainakaan saa sitä viivaa kuvaan asti vaikka ei ookkaan näin itse katsoessa mitään väliä missä valaistuksessa sitä kyylään ja missä asennossa tahansa tikkua pidän, niin se näkyy. Mut mun mittari on se, et jos siitä ei saa ilman kikkoja kuvaan saakka mitään, ni siihen asti se ei myöskään ole mitään.:LOL:
Mut katotaan eteneekö toi johonkin vai pysyykö mun titteli viivanpaikka guruna edelleen voimassa ton testimerkin kanssa.:D
 
Ei sillä varmaan normaalisti toimivalla naisella olekkaan merkitystä, ainakaan hirveästi. Näin hoidoissa olevalla sillä on iso merkitys, että onko kohdun limakalvo 2mm vaiko 16mm ovuulaation aikaan, ja se on suoraan verrannollinen siihen kuukautisvuodon määrään sekä alkion kiinnittymiseen :)

Kuvia Viipulainen :D

Musta tuntuu että tästäkään kierrosta ei tule mitään, oli niin yltiö posittivinen olo oviksen aikaan ja nyt ei mitään oloa, sattuis edes tissit niin olisi toivoa :eek:
Juu siis samaa mieltä että onhan se limakalvon paksuus tärkeä. Jotenki vaan ymmärsin että ei tarvi kuitenkaan ämpärillistä vuotaa ja kahta viikkoa jotta voi olla tarpeeks paksu limakalvo. Vai pitääkö mun kuitenkin huolestua kun menkat kestää vaan sen 4-5 päivää ja näistä 2 vuotaa kunnolla ja loput vähemmän? :eek::(
 
En mä ainakaan saa sitä viivaa kuvaan asti vaikka ei ookkaan näin itse katsoessa mitään väliä missä valaistuksessa sitä kyylään ja missä asennossa tahansa tikkua pidän, niin se näkyy. Mut mun mittari on se, et jos siitä ei saa ilman kikkoja kuvaan saakka mitään, ni siihen asti se ei myöskään ole mitään.:LOL:
Mut katotaan eteneekö toi johonkin vai pysyykö mun titteli viivanpaikka guruna edelleen voimassa ton testimerkin kanssa.:D
Vitsi toivottavasti nyt olis jotain muutakin ku viivanpaikka (y)
 
@Nadine88 Mulla oli viime kierron ultrassa ihan täydellinen limakalvo ja siitä seuraavat menkat meni juuri kuvailemallasi tavalla, ehkä 1-2 päivää kunnon vuotoa ja sitten sellaista ettei edes sidettä tarvitse. Muistan yhden henkilön, jolla oli ihan todettu liian ohut limakalvo, ja hänellä menkat kesti ainoastaan yhden päivän.
 
  • Tykkää
Reactions: Nadine88
Juu siis samaa mieltä että onhan se limakalvon paksuus tärkeä. Jotenki vaan ymmärsin että ei tarvi kuitenkaan ämpärillistä vuotaa ja kahta viikkoa jotta voi olla tarpeeks paksu limakalvo. Vai pitääkö mun kuitenkin huolestua kun menkat kestää vaan sen 4-5 päivää ja näistä 2 vuotaa kunnolla ja loput vähemmän? :eek::(
Ei tarvitse huolestua, kyllä tuo ihan normaalilta kuulostaa :)
 
TOIVEENA VAUVA :love:

13.2.2018
Nimi | kiertopäivät | yrityskierto

Aavalvar..............50/31-35........ya 2016
Keijupölyä............36/18-23.......yk2
Ksennonen...........36/XX...........ykX
Haaveilija_93........34/27...........yk 2
Pikkutakkutukka...31/29-35.....yk6 (km 6/17)
Kirpsakka............29/??...............yk2
Viipulainen..........24/28.............yk7
Pocahontas-.........23/24-34........yk12
Sonde...................21/26-30........ya syksy-17
Embell..................21/21-35.......yk 4
VauvaHaaveilija89..19/27............yk2
Äiti_82...................18/30-35?........yk1
kissaliikeri.............17/25.............yk3
lilia88.................11/27-35.........yk 2
Nelliida.................10/28-30......yk8
Salty...................9/30-33........yk2
Tänttähäärää.......6/23-29 ......ya 10/16
Vuuti...................6/28-32........yk10 (km yk7)
Nadine88.............5/29..............yk5
Nasunen87...........4/27...........yk 3
Wintersun...........1/22-34........ya12/2010
Minamona..........1/32-40.........yk2

Piinailijat:
Viipulainen...............dpo10
Pikkutakkutukka.......dpo5
Kirpsakka..................dpo5
Kissaliikeri.................dpo4
VauvaHaaveilija89....dpo1

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2), Viii (yk 3)
Helmikuu 2018: Möörtsi (yk 3), Ahmis (yk2)
 

Yhteistyössä