Toiveena vauva 2017-2018

Mä löysin kauppareissulla tota L-karnitiinia ja mies jo ekat vetäs kiltisti. Myös se miesvitamiini oli jo lähetetty. Harmi vaa ku osu viikonloppu väliin mut maanantaina varmasti tulee. Mä ajattelin vielä ton preseedin tilata ku mulla ei limaa paljon oo muuta ku just ovisplussan aikaan. Mietin tota gelee royalee. Onks @viipulainen sulla jotain faktoja siitä?
 
Mä löysin kauppareissulla tota L-karnitiinia ja mies jo ekat vetäs kiltisti. Myös se miesvitamiini oli jo lähetetty. Harmi vaa ku osu viikonloppu väliin mut maanantaina varmasti tulee. Mä ajattelin vielä ton preseedin tilata ku mulla ei limaa paljon oo muuta ku just ovisplussan aikaan. Mietin tota gelee royalee. Onks @viipulainen sulla jotain faktoja siitä?
Mie en tota geleetä oo vielä ottanu arsenaaliin mukaan, tais olla @Möörtsi ? kellä oli käytössä muistaakseni. Mut ajattelin siihen perehtyä jos ens viikon lopulla vaan negailen, ni voi sit koittaa sitäkin.:D
 
Hei leidit, hyvää perjantaita kaikille. TGIF!

Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille - uusi kierto on uusi mahdollisuus terveeseen ja hyvään raskauteen :) Entistäkin terveempään, koska elintapoja voi joka päivä rukata paremmiksi ;)

Kiitos vastauksista koskien tallettelun ajankohtaa. Olisi uusi kysymys: onko minulla tänään DPO 0 vai DPO 1, kun eilen aamulla tikutin ovisplussan? ELI onko ovulaationi ollut eilen vai tänään, mistä ihmeestä sen voi tietää? Entä kun niitä munarakkuloita oli kaksi siellä seikkailemassa, onko mahdollista että yksi irtosi eilen ja yksi tänään, määrääkö se ovulaation ajankohtaa? Entä voiko mun ovulaatio ollakin vasta huomenna?

Sitten uutisia: olen löytänyt tieteellistä tutkimustietoa, jonka mukaan raskaus- ja hedelmällisyyshypnoosi auttaa jopa ivf-potilaita raskautumaan. Oon myös itse kokeillut sitä, siis kuunnellut tubesta rentoutusnauhoja. Se on aika kivaa ja rentouttavaa, ja antaa mulle uusia, positiivisia ajatuksia päähän, auttaa selkeäasti ylläpitämään sitä hyvää asennetta. Mutta vähän ihmetyttää, että olen nyt alkanut kaksi kertaa itkeä kesken hypnoosinauhan kuuntelun... :D Niissä on liian suloisia ja itkettäviä asioita vauvasta jne <3 <3

Lisäksi perehdyn nyt binaural beat -musiikkijuttuun, joku amerikkalainen raskautumisfanaatikkobloggaaja suositteli. Tubessa on binaural beat "musiikkia", jotka kuulemma parantaa munasarjoja, löytyy esim haulla binaural beat ovaries tai fertility :) Aika erikoisen kuuloista, mutta kiinnostavaa. Onko kellään kokemusta?
 
Naurattaa vieläki tuo oikee reikä :ROFLMAO:
On miullaki raskausvitamiinit käytössä.. mut voitteko kuvitella!! nyt ku uskosi et olis ovulaatio jossakin näinä päivinä.. ni taitaa iskee hiivatulehdus ?? Siis miten voi olla mahollista et just nyt :eek: monee vuotee oo ollu.. plaah..
Noh.. ei muutaku viikonloppuja ja tsemppiä kaikille asentoihi ja testeihi ja piinailuun ja sillee :love:
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
@ahmis Mulla oli esikoisesta tosi alhaiset hcg:t. Mulla oli sillo tosi säännöllinen kierto ja plussa vahvistui vasta kaksi viikkoa siitä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Sit kun oli np ultra ja verikokeet niin edelleen tosi alhainen. Hyvin meni kuitenkin maaliin eiköhän se sullakin siitä pikkuhiljaa vahvistu

Lueskelin tossa näitä ketjun viestejä läpi ja huomasin että Jestas sentään on olemassa kaikenlaisia avituskeinoja ei olla noita kokeiltu, mutta raskaus ja imetys monivitamiinia olen popsinut nyt 1.5v putkeen että sen puolesta kaikki kunnossa
@viipulainen on ne miesten jutut kans ehdottomasti yhtä tärkeitä. Kalleuksien lämpötilallakin on kai vaikutusta

Tällä kertaa päätin tosiaan pröystäillä ja hankkia digitestejä joista näkee heti selkeesti plussan tai miinuksen. En jaksa enää arpoo niitten läpysköjen kanssa että onko toista viivaa vai ei päätin kans että tekisin testin aina kuukauden välein, mutta kyllä polttelee aika pahasti kaapissa jo tuo toinen testi

Toivotan plussarikasta helmikuuta kaikille!
 
Täällä ollut myös preseed käytössä ja meillä kyllä ollut liukkarina kullan arvoinen! Sikakallista se kyllä on! Puoli putelia meni tässä kierrossa, tais olla 6 vai 7 yhdyntäkertaa. (n)

Gelee royal ja vattutee myös käytössä. Niillä nyt en oo mitään vaikutuksia huomannut mutta ovis tuli eli ei ne ainakaan haitaks oo ollu. Miestä oon patistanut vitamiineihin, varsinkin ku syödään aika vegaanipainotteisesti ni pitää kyllä jatkuvasti muistuttaa.

Punkkupullon muuten ostin myös, paljonkohan sitä uskaltaa juoda päivässä? :D
 
  • Tykkää
Reactions: ahmis
@Nadine88 Just luin tuosta gelee royalesta tai royal jellystä: se on todella ravinteikasta, siinä on aminohappoa, rasvahappoa, proteiinia, vitamiineja, rautaa, kalsiumia. Se mm. vaikuttaa myönteisesti limoihin. Taidan itsekin tilata sitä.

Paraikaa selailen ruokavalion vaikutusta hedelmällisyyteen. Se on mittava, ja vaikuttaa kaikkiin hormoneihin - myös niihin, joiden lääkäri sanoi mulla olevan "todennäköisesti synnynnäisesti" päin peetä. Uskomatonta, miten epäterveellisesti olen tähän asti syönyt. Ja kun tänään syön terveellisesti, 90 päivän kuluttua se näkyy munasolussa :) Mitäköhän roskaa sitä on kolme kuukautta sitten tullut vedettyä :)

Ja @vuuti - tsemppiä! Uutta päin <3
 
  • Tykkää
Reactions: Nadine88 ja vuuti
TOIVEENA VAUVA :love:

9.2.2018
Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen..........20/28.............yk7
Nadine88.............1/29..............yk5
Tänttähäärää.......2/23-29 ......ya 10/16
Nelliida.................6/28-30......yk8
Pocahontas-.........19/24-34........yk12
Vuuti...................2/28-32........yk10 (km yk7)
Salty............... ....54/30-33........yk1
Sonde...................17/26-30........ya syksy -17-
lilia88.................7/27-35.........yk 2
Pikkutakkutukka...27/29-35.....yk6 (km 6/17)
Nasunen87...........26/28...........yk 2
Ksennonen...........32/XX...........ykX
Haaveilija_93........30/27...........yk 2
VauvaHaaveilija89..15/27............yk2
Keijupölyä............32/18-23.......yk2
Embell..................17/21-35.......yk 4
kissaliikeri.............13/25.............yk3
Aavalvar..............46/31-35........ya 2016
Minamona..........22/32-40.........yk1
Kirpsakka............25/??...............yk2

Piinailijat:
Nasunen87..............dpo13
Viipulainen...............dpo6
Minamona................dpo6
Pikkutakkutukka.......dpo1
Kirpsakka..................dpo1

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2), Viii (yk 3)
Helmikuu 2018: Möörtsi (yk 3), Ahmis (yk2)
 
Sorry häröily tuon listan kanssa. Kopsasin ensin vahingossa väärän, mistä puuttuikin yhdet tiedot. Nyt pitäisi olla ajankohtaisin.

Tsemppiä uuteen kiertoon kohtalotovereille!
Itse olen tehnyt nyt sen huomion, ettei keskenmenon jälkeen ole kertaakaan ollut ovislimoja vaikka aiemmin oli, ei oo myöskään tullu semmosta hirveetä halua ja kierto on päin peetä. Eli ei oo vissiin kroppa vielä toipunu täysin. Ehkä minäkin otan greippimehun käyttöön ja yritän pudottaa omaa painoani.
 
Hyvä @vuuti ! Kannatan täpöllä painoprojektia! Luin, että ylipaino lisää jotain hormonieritystä, joka ei ole hyvä asia hedelmällisyydelle. Mulla itsellä on ongelmaa liian vähän syömisen kanssa, panostan siihen edelleen. Aiemmin vedin tyyliin valmispitsaa, esim äsken söin juuri kokojyväleipää, puolikkaan avokadon, tonnikalaa, kookosrasvaa, pienen nokareen maapähkinävoita, omenan, päärynän, kurpitsan- ja seesaminsiemeniä :) Jos ei tällaisella ruokavaliolla rupea tulemaan plussia tikkuihin, ei millään :D

Ja huomio, haluan myös esitellä ovisplussani, josta olen maailman onnellisin :D

Eli kuvassa parin päivän kehitys "nollasta sataan" alhaalta ylöspäin luettuna (y)
27906262_1667554016624252_955439593_o.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: vuuti ja äiti_82
@vuuti voi kurjuus:(
Mutta uusi kierto ja paremmalla onnella.:love:

@kissaliikeri en huomannut vastasiko kukaan vielä, mutta perinteisesti lasketaan dpo:t tikutellessa niin, että ovisplussan jälkeinen päivä on ovispäivä eli dpo0.
Ohjeiden mukaanhan testaus pitäis päättää siihen, mutta sitten on..no me himotestaajat. Itse tunnen ovuloinnin, joten se helpottaa, mutta jos jatkaa tikutusta ja vielä jatkuu vahva plussa koko seuraavan päivän (varminta testata edelleen kahdesti päivään) niin sit siitä seuraava olis dpo0 aika varmasti.
Jos ei jatka tikutusta plussan saatuaan, kannattaa hyödyntää silti vielä 2 päivää talletuksiin, erityisesti jos ei tunne ovista.:)
 
Ei ne menkat sitten loppunutkaan kp4, yöt ollu vuotamatta mutta sitten kun herään aamulla ja menen pissalle niin valuu pönttöön asti.. Nyt jo vaihtunut vuorokausi kp7 siis ja hitto mä sanon jos aamulla herätessä jatkuu vuotaminen niin kyllä on pitkät menkat!
 
Ei ne menkat sitten loppunutkaan kp4, yöt ollu vuotamatta mutta sitten kun herään aamulla ja menen pissalle niin valuu pönttöön asti.. Nyt jo vaihtunut vuorokausi kp7 siis ja hitto mä sanon jos aamulla herätessä jatkuu vuotaminen niin kyllä on pitkät menkat!
Mulla on nyt pari kertaa ollut ihan kauhean pitkät menkat, 8vrk vuotanut kuin seula, mutta se kertoo siitä että on ollut kyllä paksu limakalvo ja se on näissä hommissa hyvä asia :)

Minä aloitin tähän pco vaivaan sellaisen valmisteen kuin inofolic, se on ilmeisesti parempaa kuin pelkkä metformiini. Meillä kun nuo sokerit vaikutaa niin paljon hormonitoimintaan. Jos tästä kierrosta ei tärppää niin mielenkiinnolla odotan vaikutuksia seuraavaan kiertoon :)

Mulla kun ei kiertoa ole lainkaan, niin muutama vuos sitten laihduttamalla sain pari kertaa menkat tulemaan, ja peräti peräkkäin. Siksi nyttenkin olen hieman katsonut mitä suuhun laitan.

Mahtaisinkohan malttaa testata vasta dpo14, silloin olis syntymäpäivä ja olisi mukava saada mieluinen syntymäpäivälahja. Tosin jos testaa ennen niin ei sitten niin kovin pety jos ei tärppääkkään :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
TOIVEENA VAUVA :love:

10.2.2018
Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen..........21/28.............yk7
Nadine88.............2/29..............yk5
Tänttähäärää.......3/23-29 ......ya 10/16
Nelliida.................7/28-30......yk8
Pocahontas-.........20/24-34........yk12
Vuuti...................3/28-32........yk10 (km yk7)
Salty............... ....55/30-33........yk1
Sonde...................18/26-30........ya syksy -17-
lilia88.................8/27-35.........yk 2
Pikkutakkutukka...28/29-35.....yk6 (km 6/17)
Nasunen87...........1/27...........yk 3
Ksennonen...........33/XX...........ykX
Haaveilija_93........31/27...........yk 2
VauvaHaaveilija89..16/27............yk2
Keijupölyä............33/18-23.......yk2
Embell..................18/21-35.......yk 4
kissaliikeri.............14/25.............yk3
Aavalvar..............47/31-35........ya 2016
Minamona..........23/32-40.........yk1
Kirpsakka............26/??...............yk2

Piinailijat:
Viipulainen...............dpo7
Minamona................dpo7
Pikkutakkutukka.......dpo2
Kirpsakka..................dpo2

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2), Viii (yk 3)
Helmikuu 2018: Möörtsi (yk 3), Ahmis (yk2)
 
Tylsää @Nasunen87 että menkat alkoi, mut kiva ku päästään taas todennäköisesti yhdessä piinailemaan :)

Mulla on aika lyhyet menkat mut vuotoa kyllä tulee runsaasti ja tuntuu että melkein parin ekan päivän aikana vuotaa suurin osa ulos. Vuodon määrä on kuitenkin sen verran runsasta että toivon ettei limakalvo oo mitenkään liian ohut
 
TOIVEENA VAUVA :love:

10.2.2018
Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen..........21/28.............yk7
Nadine88.............2/29..............yk5
Tänttähäärää.......3/23-29 ......ya 10/16
Nelliida.................7/28-30......yk8
Pocahontas-.........20/24-34........yk12
Vuuti...................3/28-32........yk10 (km yk7)
Salty............... ....55/30-33........yk1
Sonde...................18/26-30........ya syksy -17-
lilia88.................8/27-35.........yk 2
Pikkutakkutukka...28/29-35.....yk6 (km 6/17)
Nasunen87...........1/27...........yk 3
Ksennonen...........33/XX...........ykX
Haaveilija_93........31/27...........yk 2
VauvaHaaveilija89..16/27............yk2
Keijupölyä............33/18-23.......yk2
Embell..................18/21-35.......yk 4
kissaliikeri.............14/25.............yk3
Aavalvar..............47/31-35........ya 2016
Minamona..........23/32-40.........yk1
Kirpsakka............26/??...............yk2

Piinailijat:
Viipulainen...............dpo7
Minamona................dpo7
Pikkutakkutukka.......dpo2
Kirpsakka..................dpo2
Kissaliikeri.................dpo1

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2), Viii (yk 3)
Helmikuu 2018: Möörtsi (yk 3), Ahmis (yk2)
 
@viipulainen ootkos uittanu tikkuja tänään?

Lueskelin tuosta pre-seedistä ja ensin tuli vastaan näitä että kaikki liukuvoiteet on haitaksi niinkuin tuokin. Mut sit sen jälkeen luetuissa jutuissa todella moni oli raskautunut just siitä kierrosta kun oli tuota käyttänyt. Vielä en oo käyttänyt. Oon vähän kahden vaiheilla, mut voishan sitä kokeilla ja käyttää vaikka joka toinen kerta, jotta osa siittiöistä pääsis ihan "luomuna" uimaan :ROFLMAO:
 
@viipulainen ootkos uittanu tikkuja tänään?

Lueskelin tuosta pre-seedistä ja ensin tuli vastaan näitä että kaikki liukuvoiteet on haitaksi niinkuin tuokin. Mut sit sen jälkeen luetuissa jutuissa todella moni oli raskautunut just siitä kierrosta kun oli tuota käyttänyt. Vielä en oo käyttänyt. Oon vähän kahden vaiheilla, mut voishan sitä kokeilla ja käyttää vaikka joka toinen kerta, jotta osa siittiöistä pääsis ihan "luomuna" uimaan :ROFLMAO:
Joo toki oon, mut eihän niissä nyt mitään näy. :LOL:

Ja siis tosta pre seedistä on tehty jotain testejä että siittiöiden liikkuvuus on sen kanssa samalla tasolla kuin naisen oman hedelmällisen liman kanssa ja ehdottomasti parempaa kuin muissa liukkareissa. Eli siis jos sitä limaa ei oikein itseltä heru, niin tuo mömmö jäljittelee sitä hyvin. (y)
 

Yhteistyössä