Kiitos
@ahmis kysymästä ja kommenteista. Kävin tosiaan lääkärillä ja oli katastrofaalinen käynti. Pointti oli, että mun hormoniarvot aiheuttaa "ei mahdottoman, mutta tiukan tilanteen", siis munien määrän vähäisyyden lisäksi myös laadussa mättää. Lääkäri pisti heti kärkeen pöytään tällaisen mahdollisuuden: pari kuukautta miettimistä ja sitten ivf-hoidot - jotka nekään ei mun arvoilla takaa yhtään mitään, koska ei ole munia, joita stimuloida tai sitten ne ovat paskaa!!
No, en ole nyt jaksanut tehdä niin suurta päätöstä, sen sijaan oon nyt kahlannut puoli internetiä ja oppinut, että munkin arvoilla VOI raskautua luomusti. Sitä ennen toki itkin yhden illan. Mutta oikeasti naiset, mä olen aina epäillyt, että mussa on jotain vialla. Nyt sain tietää, mitä.
Mutta NIIN KAUAN KUIN ON ELÄMÄÄ, ON TOIVOA! Olen lukenut monta tarinaa, joissa jopa lääkäri kertoo että hormoniarvot on PELKKIÄ NUMEROITA, ja raskautumisessa on aina kyse isommasta asiasta kuin numeroista.
Siksipä alettiin mun ukkelin kanssa heti lääkärikäynnin jälkeen (eli sen jälkeen kun räkä oli pyyhitty naamasta) jatkamaan vanhaa mallia, eli joka toinen päivä tai joka päivä tallettelua JA tikuttelemaan ovulaatiota, mies rakensi jopa "pidikkeen" testeille
Sattumoisin eilen illalla talleteltiin, ja tänä aamuna tuli ovisplussa!!! Katsoin halpiksilla ja tarkistin CB:llä, kaksi viivaa ja pysyvä hymynaama. Oli aivan mahtavaa, koska viime kuussa ei näkynyt oviksesta jälkeäkään! Siispä talleteltiin heti aamusta, herätin ukkelin hommiin kesken unien, koska mun piti lähteä työmatkalle, ja se on oma tarinansa, mutta talletukset tuli ja ehdin jopa ajoissa matkaan
Lääkäri määräsi mulle nyt sitä DHEA-lääkettä, lisäksi olen hommannut mun arvoille suositeltua ubikinonia eli Q10:ä (suosittelen muutenkin, aivan helmeä kamaa vaikuttaisi olevan ihan sydämelle, iholle jne). Olen myös alkanut katsoa raskaushypnoositerapiavideoita YouTubesta ja vähän hieroa vatsaa, että sinne tulee verenkiertoa lisää. Ainakin ovis tuli näillä eväillä
Ja mikä parasta, ihanat uutiset loppuun: kun lääkäri katsoi ultralla, se sanoi että mun kohtu on "todella kaunis", kuulemma on tuhansia nähnyt ja tämä on "kaunis, säännöllinen"
Limis on myös huippua, ja siellä näkyi myös 15- JA 16-senttiset munarakkulat KUMMALLAKIN PUOLELLA aahhhahaha ELI jos nyt luonto hoitaisi hommat kotiin mun paska-arvoista huolimatta, tulisi kaksoset. Repikääpä siitä.
Ai niin ja
@Fritang paljon positiivista energiaa ja hyviä voimia sinne, missä oletkaan. Olet mielessä ja toivon sinulle sekä kumppanillesi pelkkää parasta. Tulehan joskus takaisin taas, ettei tarvitse ilman sua olla, joohan?
Tsemppiä kaikille piinaajille, uusille ja pettyneille. Ei muuta kuin: LISÄÄ USVAA PUTKEEN <3 <3 <3 Mitään ei ole lopullisesti menetetty.